Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה היום נסעתי על ידני ועל אוטומטי,גם בכביש מהיר הידני קצת עושה רעש מהירות ב80+,שתיים יציבות בכביש,תאמת אין כול כך הבדל משמעותי בדלק, כי לאוטומטי יש נורית ECO שזה חיסכון בדלק, וגם 85 כוחות סוס, מי שיקנה ידני יצטער בשביל כמה גרושים לא שווה להשקיע במיוחד בכבישים של ישראל,

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
אז ככה היום נסעתי על ידני ועל אוטומטי,גם בכביש מהיר הידני קצת עושה רעש מהירות ב80+,שתיים יציבות בכביש,תאמת אין כול כך הבדל משמעותי בדלק, כי לאוטומטי יש נורית ECO שזה חיסכון בדלק, וגם 85 כוחות סוס, מי שיקנה ידני יצטער בשביל כמה גרושים לא שווה להשקיע במיוחד בכבישים של ישראל,

 

איך הגעת למסקנה מנסיעת מבחן על צריכת הדלק של הידני ?

נורת ECO יש גם בידני .

פורסם

בתור אחד שמתעניין ברכב של 60אלף זה משעשע לראות אותך כותב גרושים על 12 אלף שקל.

בנוסף, הנורית הזו היא לא מה שתעשה לך את היום בכל הנוגע לחסכון כי היא פשוט ממליצה לך להחליף או להורד הילוך, ובכל מקרה יש אותה בכל הדגמים.

פורסם
אז ככה היום נסעתי על ידני ועל אוטומטי,גם בכביש מהיר הידני קצת עושה רעש מהירות ב80+,שתיים יציבות בכביש,תאמת אין כול כך הבדל משמעותי בדלק, כי לאוטומטי יש נורית ECO שזה חיסכון בדלק, וגם 85 כוחות סוס, מי שיקנה ידני יצטער בשביל כמה גרושים לא שווה להשקיע במיוחד בכבישים של ישראל,

 

פשוט מבחן מדהים ומסקנות מאוד מהותיות בנוגע לבחירה של ידני/אוטומטי... :shock:

פורסם
איך הגעת למסקנה מנסיעת מבחן על צריכת הדלק של הידני ?

נורת ECO יש גם בידני .

בעל מוסך של קיה ישב לידי באמצע נסיעה גם דיברנו,והוא אמר לי הידני עושה ממוצעת של 18 ק"מ לליטר,ואוטומטי עושה

15,6 ק"מ לליטר נסיעה שכללו הרבה נסיעות עירוניות ומזגן , אך גם כביש מהיר

נכוןן נורת ECO יש גם בידני ,

 

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
אז ככה היום נסעתי על ידני ועל אוטומטי,גם בכביש מהיר הידני קצת עושה רעש מהירות ב80+,שתיים יציבות בכביש,תאמת אין כול כך הבדל משמעותי בדלק, כי לאוטומטי יש נורית ECO שזה חיסכון בדלק, וגם 85 כוחות סוס, מי שיקנה ידני יצטער בשביל כמה גרושים לא שווה להשקיע במיוחד בכבישים של ישראל,

 

אני חושב שאתה צריך לשלוח קורות חיים לTOP GEAR אתה פשוט בוחן רכב מעולה, שאחרי נסיעה של 10 דקות גם מצליח לבדוק מה תצרוכת הדלק באמת שאפו:lol:

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
בעל מוסך של קיה ישב לידי באמצע נסיעה גם דיברנו,והוא אמר לי הידני עושה ממוצעת של 18 ק"מ לליטר,ואוטומטי עושה

15,6 ק"מ לליטר נסיעה שכללו הרבה נסיעות עירוניות ומזגן , אך גם כביש מהיר

נכוןן נורת ECO יש גם בידני ,

אתה יודע שעוד 3 ק"מ לליטר זה עוד 150ק"מ למיכל, שזה כמעט שליש יותר ממרחק הנסיעה למיכל של 30ליטר?

זה הבדל ממש לא קטן..

פורסם
תאמת אין כול כך הבדל משמעותי בדלק, כי לאוטומטי יש נורית ECO שזה חיסכון בדלק, וגם 85 כוחות סוס, מי שיקנה ידני יצטער בשביל כמה גרושים לא שווה להשקיע במיוחד בכבישים של ישראל,

 

נורית ECO לא חוסכת בדלק... אם כן הייתי עושה לי ברכב גג כמו במונית הכסף רק שבמקום מנורות צבעוניות הייתי שם נוריות ECO

 

אתה יודע שעוד 3 ק"מ לליטר זה עוד 150ק"מ למיכל, שזה כמעט שליש יותר ממרחק הנסיעה למיכל של 30ליטר?

זה הבדל ממש לא קטן..

 

3 ק"מ לליטר זה עוד 105 ק"מ למיכל במיכל של 35 ליטר.

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

פורסם
נורית ECO לא חוסכת בדלק... אם כן הייתי עושה לי ברכב גג כמו במונית הכסף רק שבמקום מנורות צבעוניות הייתי שם נוריות ECO

 

 

 

3 ק"מ לליטר זה עוד 105 ק"מ למיכל במיכל של 35 ליטר.

 

צודק, הספרות התבלבלו לי אבל עדיין - תסכים איתי שמדובר בתוספת נכבדה למרחק שניתן לעשות על כל מיכל..

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...