Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירות 206+ החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תוכל להעלות אותו?

 

חברים איך המחיר? הבנתי שביום הנחות מכרו ב74K~.

 

לדעתי המחיר הזה הרבה יותר קורץ לרכב הנ"ל מהמחיר הרגיל (ב74K הציעו אותה גם לחברי ארגון המורים, מעניין רק אם שמרו על אותו האיבזור, שהוא דיי דל למען האמת), ביחוד עם התחרות בסגמנט היותר נמוך. כאן אולי הרכב לא מאובזר ברמה של הפיקנטו וגם לא כולל 6 כריות אוויר. אך עדיין מדובר ברכב שהוא יותר מרווח ויותר אוטו :-) והיי זו ה206, המלכה הבלתי מעוררת של רכבי המיני 8) אין עליה!

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

bar72, במחיר "מחירון" של 80 הרכב הזה לא נמכר אף פעם.

מיום השקתו הוא קיבל מבצע להסתדרות המורים בשבעים-ומשהו, כמה ימים אחרי זה לחבר, אח"כ הגיע אירוע המכירות של לובינסקי וכל המזמינים שודרגו עם מערכות דאבל-דין של פנסוניק ואותו מחיר של חבר, עכשיו נותנים אותו במבצע שופרסל של 70 בלי המערכת.

מה רע? טווח ההנחה פה עומד על 5~10K הכי הרבה בין מחיר שבמילא אף אחד לא שילם, למחיר בפועל.

 

מה שצ'מפיון עושים עם סיאט ומבצעי החיסול שלהם ב20% הנחה שאורכים כל השנה פוגע ביד2 הרבה יותר.

 

(נ.ב., להזכירך, פאביה 1.4MPI ב77,777ש"ח לפני שלושה~ארבעה חודשים, הנחה של 10K מהמחירון בדיוק כמו שעושים עם ה206+ היום)

 

בכל אופן, ה206+ הייתה רכישה נבונה גם ב80, גם ב74 ועל אחת כמה וכמה ב70. (2000ש"ח מעל 107 ידנית)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
bar72, במחיר "מחירון" של 80 הרכב הזה לא נמכר אף פעם.

מיום השקתו הוא קיבל מבצע להסתדרות המורים בשבעים-ומשהו, כמה ימים אחרי זה לחבר, אח"כ הגיע אירוע המכירות של לובינסקי וכל המזמינים שודרגו עם מערכות דאבל-דין של פנסוניק ואותו מחיר של חבר, עכשיו נותנים אותו במבצע שופרסל של 70 בלי המערכת.

מה רע? טווח ההנחה פה עומד על 5~10K הכי הרבה בין מחיר שבמילא אף אחד לא שילם, למחיר בפועל.

 

מה שצ'מפיון עושים עם סיאט ומבצעי החיסול שלהם ב20% הנחה שאורכים כל השנה פוגע ביד2 הרבה יותר.

 

(נ.ב., להזכירך, פאביה 1.4MPI ב77,777ש"ח לפני שלושה~ארבעה חודשים, הנחה של 10K מהמחירון בדיוק כמו שעושים עם ה206+ היום)

 

בכל אופן, ה206+ הייתה רכישה נבונה גם ב80, גם ב74 ועל אחת כמה וכמה ב70. (2000ש"ח מעל 107 ידנית)

 

אני כמעט בטוח שהרכב מגיע והגיע עם מערכת מובנת של פיג'ו זה גם מצויין במפרט האבזור: http://www.peugeot.co.il/_Uploads/graphic_content/206+/ivzur.pdf

רק כנראה מדובר ברדיו דיסק בלי תמיכה בMP3. אשמח עם אנשים שמחזיקים את הרכב יעידו אחרת.

פורסם

בשביל 70K זה הכי הרבה רכב שניתן לקבל, אי אפשר להשוות בכלל לכל הפיצפוניות הנוכחיות.

 

מנסיון עם המנוע הוותיק הזה, אפשר להגיע בכיף ל1:14-1:15 בגיר הידני בנסועה משולבת עם מינון גבוה של בין עירוני.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מדובר בדגם וותיק, אחרי מחלות ילדות, במפרט זול בלי יותר מדי סיבוכים ועם אחריות יבואן מלאה.

קשה ליפול כאן מלבד בנסיון למכור אותו.

חבל רק שהפכו את הפרונט שלו למכוער במקום העיצוב המקורי הנאה.

 

תאמין לי שכשמגיעה מחמאה אני נותן אותה, פשוט ברכבים צרפתיים זה לא קורה לעתים קרובות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מדובר בדגם וותיק, אחרי מחלות ילדות, במפרט זול בלי יותר מדי סיבוכים ועם אחריות יבואן מלאה.

קשה ליפול כאן מלבד בנסיון למכור אותו.

חבל רק שהפכו את הפרונט שלו למכוער במקום העיצוב המקורי הנאה.

 

תאמין לי שכשמגיעה מחמאה אני נותן אותה, פשוט ברכבים צרפתיים זה לא קורה לעתים קרובות.

 

חותם על כל מילה, אני עם 205 מזדקנת בכבוד, עם אותו המנוע או כמעט אותו המנוע :oops: מוכן להעיד שהיא באמת עושה 1 ל14-15 במשולב עם הרבה בין עירוני :-) רק שלי כבר בת 18 :roll: אשה אשה תמיד אשה :wink: צרפתייה 8)

פורסם

אין ספק שכרכב במחיר הנוכחי, למי שמחפש רכב קטן (ובעצם לא כ"כ קטן) וזול, הוא בהחלט מספק תמורה נאה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לפחות צ'מפיון לא עושים אבחנה מלאכותית בין "חברים" (היבואן של PSA הוא גם הבעלים של שופרסל), ]

 

זה נכון, ונדייק: יצחק מנור, אחד מבעלי לובינסקי, משמש כמשנה ליו"ר הדירקטור של איי.די.בי אחזקות, שלה שייכת שופרסל. ומשפחת מנור היא אחת מהחברות בעלות השליטה באיי.די.בי.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
[אגב, בהערת שוליים, מעניין אם מדובר בעסקה עם בעל שליטה והאם דיווחו על זה... אבל זה כבר קשור לדיני ניירות ערך ולא לכאן ;-) ]

 

בעל עניין או בעל שליטה?

אני לא חושב שאפשר לטעון שמדובר בעסקה מהותית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כפרפראות בלבד ומבלי להביע חוות דעת מלאה, כמובן: ;-)

ראשית, מדובר בבעל שליטה משום שזו החזקה "ביחד".

שנית, סעיף 270 לחוק החברות מדבר על אישורים מיוחדים, בין היתר, ל:

(1) עסקה של חברה עם נושא משרה בה וכן עסקה של חברה עם אדם אחר שלנושא משרה בחברה יש בה ענין אישי

(4) עסקה חריגה של חברה ציבורית עם בעל השליטה בה או עסקה חריגה של חברה ציבורית עם אדם אחר שלבעל השליטה יש בה ענין אישי, לרבות הצעה פרטית שלבעל השליטה יש בה ענין אישי; וכן התקשרות של חברה ציבורית עם בעל השליטה בה או עם קרובו, במישרין או בעקיפין, לרבות באמצעות חברה שבשליטתו, לעניין קבלת שירותים ממנו בידי החברה וכן אם הוא גם נושא משרה בה - באשר לתנאי כהונתו והעסקתו, ואם הוא עובד החברה ואינו נושא משרה בה - באשר להעסקתו בחברה.

 

"ענין אישי" מוגדר - ענין אישי של אדם בפעולה או בעסקה של חברה, לרבות ענין אישי של קרובו ושל תאגיד אחר שהוא או קרובו הם בעלי ענין בו, ולמעט ענין אישי הנובע מעצם החזקת מניות בחברה...

 

כך שזה עניין של פרשנות אם מדובר בעסקה חריגה או לא (לטעמי כן, משום שזה לא עיסוקה של שופרסל למכור מכוניות בהנחה; מצד שני, זה לא "עולה" ממש לשופרסל; מצד שלישי - נוכל לדעת אם זה מהותי עבורם (במובן החיובי) רק בדיעבד; מצד רביעי - אני לא רואה אותם מציעים את זה ללקוחות "מגה"), אם זה מהותי או לא, אם זה "קרובו" או לא, וכו'. המהותיות היא שחשובה בד"כ לעניין הדיווח, אבל יש עסקאות שדורשות דיווח מיוחד (כמו למשל עסקאות ב"ש).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

סחטיין לפיג'ו על המבצע החדש!

 

אני כמעט בטוח שהרכב מגיע והגיע עם מערכת מובנת של פיג'ו זה גם מצויין במפרט האבזור: http://www.peugeot.co.il/_Uploads/graphic_content/206+/ivzur.pdf

רק כנראה מדובר ברדיו דיסק בלי תמיכה בMP3. אשמח עם אנשים שמחזיקים את הרכב יעידו אחרת.

 

במצב "סטנדרטי" הרכב אכן מגיע עם CD, שאיננו קורא MP3. חשוב שלא לבלבל זאת עם המערכת שקיבל מי שרכש ביום המכירות (להלן: אנוכי), ובגינה אפרט.

 

אנוכי רכשתי 206+ ביום המכירות בעלות של 74,391 ש"ח. האבזור כלל קודנית, מרימי שמשות, חיישני רוורס, ומערכת מולטימדיה. מעריך שההבדל בין הגירסה שלי לגירסה של שופרסל היא רק מערכת המולטימדיה. אין ולא תהיה תוספת על צבע מטאלי.

 

בכל מקרה, מערכת המולטימדיה שקיבלתי כוללת GPS ובלוטות' (מסך טאצ') והיא של PIONEER מדגם AVH-5200BT אני מניח שחלק קיבלו עם דגמים מקבילים של קנווד או פנסוניק (שווי שוק למיטב הבנתי בסדר גודל של כ-6,000 ש"ח). בכל מקרה המערכת הזו (מולטימדיה, בשונה מ CD) מותקנת בארץ וממש איננה מקורית של פיג'ו.

 

הערת אגב: יש לשים לב שלמרות שהמפרט באתר / פרוספקט מדבר על 6 רמקולים בפועל מותקנים ברכב 4 בלבד (2 + 2 טוויטרים) ואיכות השמע לא מהגבוהות. ציינתי זאת בפני לובינסקי - הבהירו שמדובר בטעות והם יתקנו את מספר הרמקולים הרשום בפרוספקט (האמת, לא שזה כזה משנה עם איכות הרמקולים הנוכחיים).

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם

אז כנראה שעוד לא שמעת את המערכת המובנת בקיה פיקנטו, בטרנזיסטור שומעים יותר טוב. המערכת של ה206 דווקא הפתיעה לטובה והיא די דומה לזאת של ה207 בעיצובה ותיכנונה ולא נופלת ממנה מבחינת האיכות בהרבה. אני דווקא שמתי לב לשני רמקולים אחוריים וקומפוננט מקדימה אך אולי אני טועה.

פורסם

מלפנים: 2 רמקולים + 2 טוויטרים. האיכות לא משהו בכלל לטעמי.

מאחור: נאדה, פרט ל"הכנה" לרמקולים נוספים אם זה רלוונטי בדלתות מאחור (עין בלתי מזוינת ממרחק מה יכולה לסבור שמדובר ברמקולים - זה לא המצב).

 

סה"כ 4 רמקולים.

 

ואני אכן לא יודע מה יש בקאיה, וטוב שכך, כנראה...

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...


×
×
  • תוכן חדש...