Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וצביקה במיוחד

 

זה עתה סיימתי שיפוץ של מנוע BUS VW 1600 (לא אובראול מלא) הכוונה-כיוון שסתומים לפי ספר, שיפוץ קרבוטור (קיט שיפוץ) פלגים+ פלטינות +קבל-וכבלי הצתה, כל המרווחים\כיוונים ע"פ ספר של VW.

בסוף התהליף בכיוון הקרבוטר על פי הספר התגלה קושי- המנוע שומר על סרק יפה רק שבורג ה-AIR FLOW -סגור לגמרי והבורג הקטן פתוח יותר מ-2.75 סיבובים.

הרכב מאיץ יפה לא מגמגם ושומר על סרק טוב.

השאלה שלי האם במצב הנתון יש כנראה דליפה של אויר אל סעפת היניקה? או מעקף סתום בקבורטור של הסרק?

קראתי מאמר על אטימת קדח בפרפר בקרבורטור הספציפי הזה, במטרה ליצור יותר ואקום בסרק מישהו שמע מכיר?

פורסם
שלום לכולם וצביקה במיוחד

 

זה עתה סיימתי שיפוץ של מנוע BUS VW 1600 (לא אובראול מלא) הכוונה-כיוון שסתומים לפי ספר, שיפוץ קרבוטור (קיט שיפוץ) פלגים+ פלטינות +קבל-וכבלי הצתה, כל המרווחים\כיוונים ע"פ ספר של VW.

בסוף התהליף בכיוון הקרבוטר על פי הספר התגלה קושי- המנוע שומר על סרק יפה רק שבורג ה-AIR FLOW -סגור לגמרי והבורג הקטן פתוח יותר מ-2.75 סיבובים.

הרכב מאיץ יפה לא מגמגם ושומר על סרק טוב.

השאלה שלי האם במצב הנתון יש כנראה דליפה של אויר אל סעפת היניקה? או מעקף סתום בקבורטור של הסרק?

קראתי מאמר על אטימת קדח בפרפר בקרבורטור הספציפי הזה, במטרה ליצור יותר ואקום בסרק מישהו שמע מכיר?

 

פעם ביצעתי את אטימת הקדח בקרבורטור כזה. זה יתן לך קצת יותר כוח, אבל תצרוכת דלק יותר גבוהה. הרעיון הזה נועד לפצות על מפלג 009 ולכן לא מומלץ למפלגים אחרים. אני פתחתי חזרה את הקדח. לא ממליץ לך להתעסק עם זה. התעסקתי בזה ב 2002 ומאז שכחתי מזה. ממש מיותר.

 

אם הרכב נוסע טוב וכיוונתה עפ״י הספר, לא ממליץ לך לגעת בזה.

בגדול לכיוון הרכב צריך להיות חם לפחות 10 דקות מונע, לאחר מכן מכוונים את הבורג מצערת שיגע חצי סיבוב במדרגה לאחר שהצ׳וק נסגר, לאחר מכן לסגור עד הסוף את הבורג הקטן של ה co ואליך מכן לפתוח חזרה 2.5 סיבובים החוצה נגד כיוון השעון ומשם לשחק מעט ימינה / שמאלה עד שהורים מעט מתחילים לרדת ומשם לעלות את הטורים באמצעות בורג תערובת אוויר הגדול, לסובב החוצה /פנימה עד שמתקבל בערך900-1000 סל״ד

פורסם

באג רייסר תודה, המפלג הוא 034-לכן באמת אין טעם לגעת, כשביצעתי את כיוון הקרב' בהתאם להוראות כפי שרשמת המנוע לא החזיק סרק, רק שסגרתי את הדיזה הגדולה עד הסוף ואת הקטנה פתחתי ליותר מ-3 סיבובים. דרך אגב, התערובת לא נראת עשירה יותר-כלומר אין עשן שחור או סימנים לפליטה מועשרת.

פורסם

לפי מה שבני כתב פעם זה לסגור את הבורג הקטן והגדול עד הסוף ולפתוח את הקטן 6 סיבובים ואת הגדול סיבוב.

אני פתחתי סיבוב את הגדול ואת הקטן 3 וחצי בערך והמנוע מנגן יפה.

תבדוק אם יש לך חופש בציר של המצערת למטה, תשחרר את הקפיץ ופתח מצערת עד הסוף ובדוק חופש.(במנוע כבוי כמובן..)

לי היה חופש וכל הכיוונים לא עזרו זה תמיד השתנה לי החלפתי לקרבורטור גדול יותר במצב טוב בלי חופש, עכשיו גם המנוע נוסע חזק יותר.(1200 עם קרבורטור 31-PICT3)

תרסס ספרי קרבורטור ותאתר יניקת אוויר מהציר או מהאטם שבין הסעפת לקרבורטור אולי שם הבעיה.

בדקת שהאטם ששמת מתאים לקרבורטור בול? אני החלפתי רק את הגומיות של דיזות הכיוון כי החדשות נראו שונה וקצרות יותר.

את 2 הדיזות בצד ימין ניקית גם?אלו דיזות סרק.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

עפ"י הספר זה לא אמור לעבוד כך, תיאורטית, יכול להיות שהגומיה 0-RING של הבורג בלויה או לא אוטמת טוב ולכן נכנס אוויר לא משנה כמה ולמה, או במקרה קיצוני אחר, יכול להיות שהתושבת\הברגה הרוסה לגמרי. אני מציע שתדבר עם צביקה שלו יש נסיון רב.

 

ד"א המפלג 034 מעולה!

בשורה התחתונה אם הרכב נוסע טוב ותצרוכת הדלק סבירה אני לא הייתי מתעסק בזה, אלא אם כן לצביקה יש תובנות אחרות.

 

 

אם אתה מעוניין יש לי קרבורטור חדש לחלוטין תוצרת SOLEX/BOCAR בקופסה, הוא יחסית יקר אבל שווה את הכסף!

פורסם

שי,

בוצעה בדיקת דליפות עם ריסוס של WD40 סביב הסעפת (אזורי אטמים)+הציר שהמנוע מונע-ולא היה שינוי, ציר המצערת גם כן ללא חופש.

O RINGS חדשים בדיזות.

בקרבורטור בצד ימין הצד הנגדי לדיזות הכיוון ישנן 2 דיזות- באחת מהן הלך פס המברג בראש הבורג ולכן היא לא נפתחה. בכל מקרה אויר הוכנס דרך כל המעברים פרט לכניסה של הדיזה הזו. אם היא קשורה לסרק ויש לכלוך יכול להיות שזו הבעיתית..

פורסם

ניסית עם מברג רציני יותר לשחרר את הדיזה? תן תמונה שנראה על מה מדובר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...