Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בעל 7 מקומות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש רכב בעל 7 מקומות,אנחנו זוג עם 4 ילדים קטנים (כרגע :evil:)

עכשיו אנחנו מתניידים במאזדה 3 שלפי דעתי זה רכב מעולה שמספק את הצרכים שלנו.

בעיקרון מה שאני מחפש זה רכב עם 7 מקומות,שיהיה בגאז' דיי גדול גם בפתיחת 2 המושבים האחוריים

אמין וחסכוני בדלק כמה שאפשר,גם ג'יפים באים בחשבון,אבל בדגש על חסכון בהוצאות הנלוות.

התקציב עומד על 100k,אפשר למתוח אבל ממש קצת.

 

תודה רבה !!!

פורסם

נהגתי על כמה מיניוואנים באחת מעבודותי בעבר

אני יכול להמליץ לך על על 3 כלים

 

1. מאזדה MPV - מאוד אמינה וחזקה, לגבי צריכת הדלק צפה לצריכה של 1/8 - 1/9 אף פעם לא בדקתי לעומק

1285524437_124104145_4-Mazda-MPV-2000-with-136xxx-kms-Vehicles-1285524437.jpgF4135%283%29.jpg

 

 

האופציה השניה היא קרייזלר וואייג'ר 2006 - 2008 שגם נכנס לתקציב

מניסיון כנהג בוס על רכב כזה זה רכב מאוד נוח ומפנק, תא מטען עצום, צריכה לא ממש בדקתי אני משער שכמו הMPV

chrysler%20voyager%20%284%29.jpg

inc_main.jpg

 

 

האופציה השלישית שנכנסת לתקציב היא פורד גלאקסי 2008 בה עוד לא התנסתי אך לפי הביקורות זה

רכב טוב (מוזמנים לקרוא במגזיני הרכב) אישית יש לי חיבה מסויימת אליו כמיניוואן למרות שעוד לא

יצא לי להיות בו בתור הנהג, ואשמח אם מישהו בפורום שיתנסה עליו יתן לכם חוות דעת, יש מצב

שהוא יהיה יותר חסכוני מהשניים האחרים, - אני מציע לכם את הגלאקסי כאופציה שלישית אך זה

בסימן שאלה בלבד היות ועוד לא התנסתי על הרכב,

 

Ford+Galaxy+2.0+-+back.jpgFord+Galaxy+2.0+-+interior.jpgFord+Galaxy+2.0+-+left.jpg

 

בהצלחה

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

קודם כל תודה רבה רבה על התגובה המפורטת הזו !!!

מי מבין השלושה לדעתך בטיחותית ואמינה יותר מהשאר ?

פורסם

יש עוד אופציה- רכב מסחרי.

פולדסוואגן caddy maxi, הדגם הארוך ומנוע דיזל חיסכוני.

ראיתי שיש כזאת, מודל 2009 וגיר Dsg למכירה בלוח יד 2 באיזור ירושלים. מבקשים עליה 110 אלף ש"ח. זהו לרכב יחסית נדיר למכירה, אבל עונה בול לדרישות שהלם, כולל חיסכון בדלק ובגאז' גדול בנוסף ל 7 מקומות

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מנסיון הגלקסי והמזדה מאוד אמינות...

והמאזדה לא חסכונית בעליל צריכה של 1ל7 לאומת זאת לגלקסי יש מנוע יותר שפוי ויותר מודרני.

 

כדי בדוק את טויוטה ורסו... הטוב מכל העולמות.

פורסם

גיר ידני בא בחשבון? אם כן, רכבים כאלה כמו לוגאן MCV גם יכולים לבוא בחשבון. עם מנוע 1.6 וגיר ידני הרכב הזה יותר חסכוני מ-MPV ושאר מיני ואנים.

יש גם דגם ארוך של ברלינגו, ככל שאני מבין גם הוא 7 מקומות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צבי,

אין לשתיהן בגאז' נורמאלי בנוסף ל 7 מקומות ישיבה.

אם גיר ידני בא בחשבון, אפשר לקנות ג'מפי כמו שלי מודל 2007 ב 70 אלף ש"ח וליהנות מ 9 מקומות ובגאז' בגודל סביר.

עוד אופציה - קיה קרניבל 2008. יש מבחר מליסינג ודגם דיזל עם צרכת סולר יותר ידידותית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הקאדי החדשות לא הכי מוצלחות מבחינת אמינות, אני מכיר מתקין

מזגנים שמקלל את היום שהוא קנה את הרכב הזה,

 

במבחני ריסוק קיבלו הרכבים האלו

הפורד גאלאקסי קיבלה 5 כוכבים (הציון הכי גבוה)

הוואיג'ר קיבלה 4 כוכבים (שזה טוב)

ולגבי המאזדה אינני יודע, לא מצאתי ציון

 

מבחינת היבטים בטיחותיים אחרים אחרים,

לפורד גלאקסי יש 7 כריות אוויר יש מערכות ABS + EBD + BAS

לקרייזלר וואייג'ר יש 8 כריות אוויר וגם מערכות ABS + EBD + BAS

המאזדה הכי נחותה מבחינה בטיחותית - רק שני כריות אוויר ומצויידת בABS בלבד!

 

בהיבט הבטיחותי הייתי לוקח בפירוש את הוואייג'ר!

גם יותר מאסיבית - גם 8 כריות אוויר, גם מערכות ABS / EBD / BAS

 

 

 

 

למקרה שהאותיות באנגלית לא ממש מדברות אליך הינה הסבר קצר על כל מערכת:

EBD:

בבלימה חזקה, בתנאי כביש משתנים, עלול להיות מצב שגלגל מסויים (או סרן מסויים) נמצא

על משטח עם פחות אחיזה מגלגל אחר, (שלולית מים - כתם שמן על הכביש) מצב כזה עלול לגרור

נעילה של גלגל אחד או יותר, וזה גורם לאבדן שליטה ברכב. - מצב דומה יכול להווצר כשהאוטו עמוס

מאוד כך שחלוקת המשקל שונה מזה המתוכנן, או גם במצבים קיצוניים כמו פנייה חדה/מהירה.

במקרים כאלה מערכת EBD עושה שימוש בחיישנים של ה ABS על מנת להפחית או

להגביר את עצמת הבלימה לגלגל מסויים על מנת לייצב את האוטו תחת בלימה.

 

ABS:

בפשטות זאת מערכת למניעת נעילת גלגלים בבלימה ומשפרת אחיזה ושליטה ברכב בעת בלימה

היות והגלגל לא ננעלת אלא ממשך להסתובב, כשהמערכת נכנסת לעבודה אתה תרגיש דפיקות

קלות בדוושה, זה משסתומי הABS שמרפים ולוחצים את הרפידות של הברקסים כדי לאפשר לגלגל

להמשיך להסתובב ולאפשר שליטה ברכב כי כאשר גלגל ננעל הרכב פשוט מחליק ואין שליטה על כיוונו,

כך שזאת אחת המערכות היעילות ביותר במקרה של בלימת חירום והחלקה,

BAS:

אני לא יודע כ"כ איך היא עובדת - אך תפקידה בגדול הוא לקצר משמעותית את מרחק הבלימה

אשמח אם מישהו יוכל לבאר את הסעיף הזה.

 

מקווה שעזרתי - בהצלחה

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...