Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, חג שמח לכולם...

 

הזמנתי שברולט ספארק ועכשיו אני מעוניין לבטל את ההזמנה מסיבות אישיות שלא קשורות לרכב. מישהו יודע אולי

כמה אני צריך לשלם אם בכלל במידה ואני מבטל את ההזמנה.

 

נ.ב

במעמד ההזמנה שילמתי מיקדמה של 2000 שקל. את שאר התשלום אני אמור לשלם להם כשהרכב יגיע לארץ.

 

תודה.

Nissan Note Acenta 2011

פורסם

במעמד ההזמנה אני משער שחתמת על חוזה כלשהו, עותק ממנו חייב להישאר אצלך!

מה רשום שם?

 

בלי קשר לחוזה, החוק החדש בישראל מחייב אפשרות ביטול הזמנה. אם הרכב עוד לא הגיע לארץ - לדעתי אתה זכאי להחזר מלא!

בעקרון אם הזמנת התקנות מקומיות והיית מבטל אחרי שבוצעו - תחוייב בעלות ההתקנה ללא המוצר (כמו חיישני רוורס, דיבורית).

פורסם

מתי ביצעת את ההזמנה?

 

החוק להגנת הצרכן מגדיר שבטווח של 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה אתה רשאי לבטל בעלות של 5% או 100 שקלים, הזול יותר. ( במקרה שלך יוצא אותו הדבר).

אחרי 14 ימים זה תלוי בחוזה שחתמת עליו.

פורסם

החוק 14 יום הוא חוק כללי למוצרים. לרכב מהיבואן יש כללים אחרים. כאן הוזמן מוצר שעוד לא התקבל. יש גם הנושא של העברת בעלות (החזרת רכב חדש אחרי המסירה היא כמעט בלתי אפשרית!)

פורסם

א. מתי בוצעה ההזמנה בפועל?

ב. מתי הרכב אמור להגיע?

ג. מה כתוב בחוזה עליו חתמת בנוגע לביטול?

ד. האם הזמנת תוספות מיוחדות שמורכבות בארץ וכו'?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני רכשתי את הספארק בסרוגי מוטורס נצרת ונאמר לי שאפשר לבטל ולקבל חזרה את כל הכסף עד הסוף(תשלום יתרת הסכום)

בנתיים הרכב הגיע ואני מאד מרוצה ממנו

×
×
  • תוכן חדש...