Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה היום מגבר וסאב של חברת לגסי , עכשיו אני לא שמעתי על יצור כזה .

 

מישהו מכיר את החברה הזאת ?!!?

 

אם אפשר לענות כמה שיותר מהר ,שאם וטעה בקניה , יוכל להחזיר בחזרה את מה שקנה !

 

בתודה ,

 

 

יותם .

זה נכון

פורסם

אשמח לקבל קישור ...

 

מצאתי את החברה , לפי מה שאני רואה היא מתמחה באודיו לבית ולא לרכב !

זה נכון

פורסם

תודה רבה ...

 

ומשום שאני לא מכיר את החברה הזאת , מישהו יוכל לשער לי מהי האיכות של החברה ?!

 

כלומר , לאיזו חברות אפשר להשוות אותה ?! ( איך הסאבים שלה והמגברים ?! )

 

בתודה ,

זה נכון

פורסם

אני מכיר את חברת Legacy שמייצרת מוצרי אודיו ביתי ... ונראה שזאת חברה מכובדת ואמינה ...

 

אבל Legacy לרכב ? לא מצאתי אתר שלהם והאמת עיצוב המגברים שלהם זה חיקוי של Sony Xplod וJBL GTO ... גם המחיר בהתאם ...

 

אני צריך עוד זמן כדי לבדוק את החברה הזאת ...

פורסם

קיימת חברה כזו,והיא בבעלות אדם בשם גרי(יהודי),בבעלותו עוד מספר מותגים חלקם בעלי מסורת מפוארת(בעברם,לפניהבעלים הנוכחי)כגון-פייל,סאונד-סטרים,לגסי,פירמיד,לנזר,ועוד ...לפי הקצב הזה לא נראה לי שכל המותגים האלה ישרדו.

Quality, thats what it alll about !

פורסם

לגסי בחו"ל נחשבת ל peerless כאן בארץ.

לגסי נמצאת מאוד נמוך בביקורות על כל סוגי המוצרים שלה, ובעצם מתייחסים

אליה כחברה שמוציאה מוצרים שהם נוחים תקציבית, זה הכל.

הייתי ממליץ לך לבדוק טוב לפני קנייה, תוכל להתייעץ איתנו על מוצר ספציפי

שלהם...

פורסם

ראיתי במספר מקומות שמשווים את LEGACY ללנזר !

 

לנזר היא חברה בינונית +- (תתקנו אותי אם אני טועה), ואולם אומרים ש-LEGACY היא חברה מן הנמוכות !

 

אז ... אין כאן סתירה ?!

זה נכון

פורסם

אין מה להשוות בין חברות, זו בדיוק הנקודה.

לכל חברה יש את המוצרים הטובים ופחות טובים.

ביקשת לדעת כיצד היא באופן כללי, רשמנו לך.

שוב, כשתרצה מוצר מסויים, תבדוק ביקורות עליו, ולך על זה אם מתאים...

×
×
  • תוכן חדש...