Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לי לאון ואני עובר לטויוטה יאריס ספורט,

אני מעביר את כל המערכת ליאריס ואני בדילמה לגביי הסאב.

כרגע יש לי סאב 12 אינטש של קאדנס, דגם WILD BEAST, מפיק RMS 700, עם תיבה פתוחה של 60 ליטר.

מוגבר ע"י מונו של קאדנס Z1000 שמפיק RMS 400. (טיפה חלש לסאב שלי)

 

בטויוטה אין מקום לזה בבגאג', אז יש לי כמה אופציות :

1. לבנות תיבה חדשה, שתהיה סגורה, בגודל של 25-30 ליטר, לסאב שלי. (אין לי מושג איך הוא יגיב בתיבה סגורה).

2. לקנות סאב 10 אינטש באותה רמה של הסאב שלי, בתיבה סגורה (הם בדר"כ קטנים, יישב סבבה בבאגז' של היאריס).

3. מיכוון שיש לי מערכת דיי רצינית באוטו, אני מפחד שהסאב 10 יהיה חלש מדיי, אז האופציה השלישית היא לקנות שני סאבים

של 10 ולבנות להם תיבה אטומה.

 

בכללי המערכת שלי כרגע:

רדיו דיסק : אקליפס 8445, 8 וולט preout

קומפוננט : מורל הייבריד 6.5

אחוריים : 9*6 JBL T595 LIMETED, מפיקים 150 רמס

מגבר מונו : קאדנס Z1000, RMS400

מגבר : INFINITY, ניראה לי 100*4 RMS

קבל : 6 פרד של סאונדסטרים.

סאב : 12 אינטש קאדנס RMS 700

 

לדעתכם סאב 10 אינטש יהיה פרופורציונלי למערכת הזו ? איזה מהאפשרויות לבחור ?

 

תודה רבה רבה על כל עזרה...

 

נ.ב

הסאב שלי ה12, מתנדל ב4 אוהם, הסאב של 10 שאני רוצה להחליף אליו,הוא מאותה הסידרה של הסאב שלי אך מתגנד ב2 אוהם...

אלה הסאבים שאני כ"כ נדלקתי אליהם : http://www.cadencestore.com/ProductCart/pc/showsearchresults.asp?idcategory=25&order=2&resultCnt=5

מוכר סוס מצרי- 100 כוחות סוס וטסט לשנה

פורסם

אני ממש לא נעול על קאדנס, מחפש יותר איכות מאשר עוצמה...

 

בכל מקרה, מחר אני מתחיל בפרוייקט העברת המערכת, בנתיים ישאר עם הסאב שלי, אחרי בדיקות רבות באתר היצרן של הסאב, אני הולך לבנות תיבה אטומה, בנפח 27 ליטר, שתיכנס לבאגז' של היאריס, נבדוק איך שומעים, מקסימום נחליף...

הבעיה העיקרית שלי, זה המגבר מונו שמוציא RMS 400 ב2 אוהם, תקציב להחליף את הסאב הקיים שלי, יש, אבל את המגבר לא אוכל להחליף בזמן הקרוב...

מוכר סוס מצרי- 100 כוחות סוס וטסט לשנה

×
×
  • תוכן חדש...