Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו לקראת החלפה של הרכב שכבר בן 10 ושמתי עין על הגולף, צריכת דלק סבירה 1/13 אבל לא מצאתי מבחנים או אנשים שיאמתו את הדבר ובכללי לקבל תמונה כללית על האוטו

 

ולגבי עלות הטיפולים, האם היא גבוהה מאחרות או שהיא בנורמה, שמעתי ככה ושמעתי ככה

 

אנ מדבר על הגולף 1.6 2006 הזרקה ישירה

 

תודה מראש

פורסם

רכב אמין וטוב , אני לא בטוח שהוא יגיע ל1:13. אני יכול לבדוק עם חבר שבבעלותו אחת כזו מודל 2005,

אבל אני הייתי מצפה לסדר גודל של 1:10-1:11, לא יותר מזה.

 

מבחינת טיפולים, העלות לא גבוהה ואפילו זולה ממכוניות מקבילות, במיוחד אם לא מטפלים בחברה אלא במוסך המתמחה בדגם (למשל מוסך רון בתל אביב)

לא ידועות נקודות תורפה משמעותיות בדור הזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נקודת התורפה היא שקשה עד בלתי אפשרי למצוא אחת כזאת :?.

גם כשכבר יש אחת היא עברה כבר כמה ידיים ונראית לא משהו.

חבל שהמנוע הזה לא הגיע גם לג'טה.

פורסם

אייל תודה אני אשמח אם תוכל לבדוק את העיניין..

יש לכם אולי הצעות לרכב אחר סביב אותו המחיר?

 

הרכב לא ייסע הרבה רק פעמיים בשבוע 40-50 קילומטר והשאר זה נסיעות בתוך העיר...

פורסם

הבחור בחו"ל, תצטרך לחכות.

 

חבר הפורום מרק 10 הוא בעלים של אחת כזו.

 

אפשר גם להתפשר על המנוע 1.6 הרגיל או 2.0FSI , גם הם לא יאכזבו אותך.

 

מה התקציב בכלל? אני ל מכיר את מחירון הרכב הזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

דווקא בחורף יוצא 1:13 קבוע,ללא מזגן כמובן :),בקיץ זה מתייצב על 1:11 עם מזגן דולק כל הזמן (בנסיעה לאילת הגעתי ל1:14.5,אבל בנהיגה רגועה ביותר - סבתא ALIKE)

 

טיפולים - קטן במורשה עלה לי בזמנו סביבות 480,גדול (60K) עלה 1200 שכלל רפידות פילטרים ושמן.

 

Mike808 - דווקא באוטודיל קניתי את שלי,שהייתה יד1 ממבוגרת בעיר מגוריי,ק"מ נמוך ביותר (45K) עם היסטוריה והכל ורכב נקי לחלוטין מבחינת שילדה ותיקוני צבע וכו' (לתשומת לבך אייל,גם שם יש מציאות לפעמים ;))

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לדעתי תוכל למצוא בזה אחת משנתון 2005-6 אבל רק 1.6 FSI כמו שכתבת (אוט')

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
דווקא בחורף יוצא 1:13 קבוע,ללא מזגן כמובן :),בקיץ זה מתייצב על 1:11 עם מזגן דולק כל הזמן (בנסיעה לאילת הגעתי ל1:14.5,אבל בנהיגה רגועה ביותר - סבתא ALIKE)

 

טיפולים - קטן במורשה עלה לי בזמנו סביבות 480,גדול (60K) עלה 1200 שכלל רפידות פילטרים ושמן.

 

Mike808 - דווקא באוטודיל קניתי את שלי,שהייתה יד1 ממבוגרת בעיר מגוריי,ק"מ נמוך ביותר (45K) עם היסטוריה והכל ורכב נקי לחלוטין מבחינת שילדה ותיקוני צבע וכו' (לתשומת לבך אייל,גם שם יש מציאות לפעמים ;))

 

אני אתעלק קצת על השרשור, איך היו הביצועים לעומת ה-1.6 הרגיל? האם ההפרש משמעותי או שניתן להסתפק בדגם הרגיל והנפוץ יותר?

אגב עכשיו באוטודיל יש אחת ממש יפה, אם היא לא תימכר אני אקפוץ להעיף בה מבט בחול המועד.

 

שבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...