Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית כל יש לציין כי ביצעתי חיפוש בנושא בפורום (עם מונחים כדוגמת "ייבוא" "מכס" וכו') ולא מצאתי תשובה לשאלתי....

 

אני מעוניין להזמין את הסאב SHIVA של ADIRE AUDIO מחו"ל באמצעות האינטרנט.

 

באתר היצרן מחירו הוא 125 דולר.

 

ויש להוסיף 12 דולר להובלת המוצר לארץ.

 

שאלתי היא: מה אני אצתרך לשלם בנוסף למחיר הסאב + ההובלה שציינתי :?::?:

 

אני מניח שהתשלום העיקרי הוא עבור המכס... אבל כמה ????

 

אני גם נכנסתי לאתר של המכס, שדובר עליו בפורום רבות :

http://147.237.72.32/Y_ISHI/CHEVRA_Page.asp?SEIF=2101&TEUR_SEIF_REVERSE=%E1%EB%F8%EC+%ED%E9%EC%E5%F7%EE%F8

אבל לא מצויין שם הסאב SHIVA :!::!:

פורסם

צודק, ה35% כולל את המע"מ והמכס.

רק שהמכס הוא 15% ולא 18% כי מוסיפים את המע"מ למחיר שכולל את המכס.

Scooby WRX

פורסם

זאת אומרת, שלא משנה איזה סאב אני אקנה, אני אצתרך לשלם 35% תוספת עבור מכס+מע"מ ???

או שזה מוגבל עד סכום מסויים (200 דולר), כך שיש צורך להוכיח להם שהמוצר עלה פחות, במקרה שלי 125 דולר :?:

 

והאם המוצר מגיע ישירות לכתובת שרשמתי למשלוח או יש צורך להגיע למשרדים במכס או לכל מקום אחר ???

פורסם
ראשית כל יש לציין כי ביצעתי חיפוש בנושא בפורום (עם מונחים כדוגמת "ייבוא" "מכס" וכו') ולא מצאתי תשובה לשאלתי....

 

אני מעוניין להזמין את הסאב SHIVA של ADIRE AUDIO מחו"ל באמצעות האינטרנט.

 

באתר היצרן מחירו הוא 125 דולר.

 

ויש להוסיף 12 דולר להובלת המוצר לארץ.

 

שאלתי היא: מה אני אצתרך לשלם בנוסף למחיר הסאב + ההובלה שציינתי :?::?:

 

אני מניח שהתשלום העיקרי הוא עבור המכס... אבל כמה ????

 

אני גם נכנסתי לאתר של המכס, שדובר עליו בפורום רבות :

http://147.237.72.32/Y_ISHI/CHEVRA_Page.asp?SEIF=2101&TEUR_SEIF_REVERSE=%E1%EB%F8%EC+%ED%E9%EC%E5%F7%EE%F8

אבל לא מצויין שם הסאב SHIVA :!::!:

 

תגיד אתה בטוח שמשלוח זה רק 12$ ???

פורסם
תגיד אתה בטוח שמשלוח זה רק 12$ ???

 

כן, אני בטוח :!:

 

ישנן מספר אפשרויות למשלוח, כגון: משלוח אוירי תוך יום, יומיים וכו'...

ואני בחרתי במשלוח הכי זול (אני לא לחוץ, שיגיע גם בעוד שבועיים מצידי) .

 

 

אייל, למה זה שטות ???

אני מבין שה- SHIVA MARK IV בארץ עולה באיזור ה- 1200 ש"ח

וע"פ מה שנאמר פה, יעלה לי להביא את הסאב הזה ב- 850 ש"ח (כולל הכל).

פורסם
לפי מה שהבנתי אין מצב בחיים שהמשלוח יעלה לך 12$

כל השאר הגיוני

 

אתה באמת צודק, ההובלה לא תעלה 12 דולר, זה יעלה רק 8.26 דולר :!:

 

כך שבסה"כ, הכל יעלה לי 820 ש"ח. (תקנו אותי אם אני טועה...) :?:

 

לעיונך *KICKER*: ( :mad: )

פורסם

אין מצב.

אפילו משלוח של טוויטר יהיה יותר יקר מזה.

המשלוח שאתה רואה שמה זה לתושבי ארה"ב, משלוח קרקע בלבד.

כמו שאיל אמר, עדיף לקנות בארץ מפני, שיש מיסים גם על המשלוח עצמו...

פורסם

אני מאוד מעוניין לקנות סאב של SHIVA 18 אינץ' אם יש או 15 אינץ'

מי שיכול להפנות אותי למשהו שמוכר את הסאב הזה אני אשמח מאוד

תודה לכם

פורסם

אין סיכוי שזה המחיר של המשלוח. גם משלוח בסירת קאנו עולה יותר, אלא אם כן משום מה ADIRE לוקחים חלק מהעלות על עצמם.

 

כשאני קניתי בזמנו את השיבה, הוא עלה לי 1000. זה היה כשהמחיר שלו היה בערך 130$ ועוד היו 71% מס. אם היום היבואן מבצע את אותו החישוב אז המחיר עדיין צריך להיות טוב ושוב, מחיר משלוח נורמלי לדבר כזה הוא באזור 30$ ויכול כמובן להגיע ליותר, אם אתה רוצה משלוח מהיר יותר.

פורסם
אין מצב.

אפילו משלוח של טוויטר יהיה יותר יקר מזה.

המשלוח שאתה רואה שמה זה לתושבי ארה"ב, משלוח קרקע בלבד.

כמו שאיל אמר, עדיף לקנות בארץ מפני, שיש מיסים גם על המשלוח עצמו...

 

אבל כמו שאתה רואה בתמונה המצורפת, אני ציינתי שהמשלוח הוא לישראל.

שמתי לב, שמחיר המשלוח משתנה ע"פ המיקוד שרושמים, וכאשר רשמתי את המיקוד שלי + האיזור (ישראל) הוא נתן לי מספר אפשרויות למישלוח.

מחירי המשלוח נעו בתחום שבין 8.26 ל- 55 דולר. כאשר היקר ביותר הוא עבור משלוח בדואר אויר ובתוך יום אחד המוצר נשלח/מגיע ...

 

אתם יכולים לנסות לבצע הזמנה ולראות בעצמכם....

×
×
  • תוכן חדש...