Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי Toyota Corolla 2004 GLI

ואני מעוניין להחליף את הנורה שלמעלה ברכב (זאת באמצע הגג שנדלקת מתי שפותחים את אחת הדלתות)

כשאני מחפש ב eBay נורות כאלו הוא מראה לי שתי גדלים שונים :

אחד בגודל 42mm

והשני בגודל 39mm

 

לצערי אני הזמנתי את גודל ה42mm והתאכזבתי לראות שהיא לא קרובה בכלל להתאים לבית המנורה מבחינת הגודל.

אבל אחרי בדיקה, 42mm זה 4.2 ס"מ ו- 39mm זה 3.9 ס"מ ... וכשאני בדקתי בסרגל פשוט,ראיתי שאין ממש הבדלי אורך בין ה39 ל- 42...

 

האם מישהו יודע מהו הגודל הנכון בשבילי שאני צריך להזמין?

 

תודה רבה ושבת שלום!

פורסם

יש הרבה יותר גדלים מאלה שמצאת באיביי. למה שלא תמדוד את המנורה המקורית וגם ציין את ההספק הרשום על גבי המנורה שהינו פרמטר מאוד חשוב.

 

לא תמיד ההבדל של 2-3 מילימטר משפיע על הכנסת המנורה מכיוון שהמגעים של בית המנורה אלסטיים ולפעמים גם קיים פתח קטן בקצוות המגעים ככה שמנורה טיפה יותר גדולה גם תתאים.

ראה דוגמא:

שים לב המידות באינצ'ים.

untitled.jpg

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...