Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז אני עובד בים המלח ויש מספיק זמן פנוי בעבודה הזאת אז אני מפנק אותי ומצלם לי רכבים כדי להעביר את הזמן

 

אתמול צילמתי רכב שבמבט ראשון היה נראה לי כמו לינקולן אבל התמונה הסבירה לי שזה דבר אחר לגמרי ואין לי קצה של חוט

 

(לפי הגריל ואני יכול להשבע שגם הסמל זה היה לינקולן)

 

הרכב עצמו לא ישראלי (לוחית לבנה) ואני אשמח אם תעזרו לי

12.JPG

פורסם
נראה לי שקצת הפחדת את הנוסעת :lol::lol:

 

 

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

ענק!!!!!!

 

אני מקווה שהיא לא ראתה תוכניות של חיים הכט.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

חחחח באמת נראה שהפחדתי אותה מעט אבל למי אכפת הרי היא בטח נשואה לדיפלומט טחון

 

בכל מקרה תודה על התשובה עזרתם לי מאוד ואני אשמח לפרסם פה תמונות שלי בהמשך

 

8)

פורסם

יש לך מזל שהנהג המשיך בדרכו לא עצר כדי לשבור לך את המצלמה.

 

חוצפן!, באיזו זכות אתה מצלם ועוד מפרסם את זה ? אתה חשוף לתביעות והלוואי ויתבעו אותך. :evil:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יש לו זכות מלאה לצלם את מה ומי שהוא רוצה....

 

אם לא הייהת לו זכות, הפאפרצי היו מחוסרי עבודה...

פורסם
יש לו זכות מלאה לצלם את מה ומי שהוא רוצה....

 

אם לא הייהת לו זכות, הפאפרצי היו מחוסרי עבודה...

 

ומי אמר שצלמי הפאפרצי הם אנשים בעליי מוסר גבוה ? ואולי עבודתם בכלל לא חוקית.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שמוליק תרגיע..

זה חוקי אם אני לא טועה..

אבל הנהג בהחלט יכל לנקוט באמצעים קיצוניים אם הוא באמת היה מעוצבן.

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

בים המלח ,איפה שהקניון אני רואה תמיד(כל שבוע שבועיים) חונה לינקולן שחורה בחניה.

תנסה לצלם אותה גם. אם אני יהיה שבוע הבא בים המלח אני אצלם.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

חוקי לגמרי לצלם את מי ומה שרוצים כל עוד הצילום נעשה בשטח ציבורי וכל עוד קטינים

אשר מתחת לגיל 16 מצולמים, בתנאי ומצולם קטין בן 16 ישנה החובה להחתים את הוריו למען חוקיות התצלום.

 

מעת תלמיד תקשורת לשעבר (אני מסיים י"ב עוד קצת פחות מחודש)

מי אמר שמערכת החינוך בישראל לא שווה שקל? 8)

 

 

**** עריכה ****

מערכת החינוך לא שווה שקל, אלא רק 90 אגורות.

כתבת

מעת תלמיד תקשורת לשעבר
. צריך להיות "מאת".
פורסם

על מה הכעס וההתפרצות?

 

 

ידוע לך שהמון המון אלבומי תמונות של רכבים מהארץ מפורסמים ברחבי הרשת?

 

ידוע לך שאין שום חוק שטוען שאסור לצלם משהו במקום ציבורי (ואני מסכים עם הטענה שכל אחד יכול לנהוג איך שבא לו ולרדת ולהכות ולנפץ לי ת'מצלמה ובלה בלה בלה)

 

אבל לא זכור לי שהיה מקרה כזה בזמן האחרון וגם שאר 200 ומשהו הרכבים האחרים שצילמתי לעולם הבעלים שלהם לא תקפו אותי...

 

 

מה הפראנויה? :?::shock:

פורסם

אהה כן ואני מאמין שכמוך כמוני

 

אם מישהו (ובמיוחד איזה דיפלומט אמריקאי ארור) יצא מאוטו ויתקוף אותך...אתה בטוח תכה אותו חזרה...ואני מבטיח לך שבצורה בהרבה יותר כואבת ממה שהוא יכה אותך :twisted:

פורסם
חוקי לגמרי לצלם את מי ומה שרוצים כל עוד הצילום נעשה בשטח ציבורי וכל עוד קטינים

אשר מתחת לגיל 16 מצולמים, בתנאי ומצולם קטין בן 16 ישנה החובה להחתים את הוריו למען חוקיות התצלום.

 

מעת תלמיד תקשורת לשעבר (אני מסיים י"ב עוד קצת פחות מחודש)

מי אמר שמערכת החינוך בישראל לא שווה שקל? 8)

 

 

**** עריכה ****

מערכת החינוך לא שווה שקל, אלא רק 90 אגורות.

כתבת

מעת תלמיד תקשורת לשעבר
. צריך להיות "מאת".

 

קטינים זה עד גיל 18 לא 16.

×
×
  • תוכן חדש...