Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חברה שלי (בת 28 ) מחפשת עבודה

בתחומי הפרסום/תיירות/ניהול וכדומה (עבודה עם אנשים), אבל פתוחה להצעות. רצוי משרה שאפשר להתפתח ולהתקדם בה.



 

עשתה עלייה לפני 11 חודשים, בעלת תואר ראשון בפרסום וניהול וניסיון של כ-4 שנים בעבודה כעוזרת אישית למנהלים ורכזת, וכן ניסיון רב בארגון וניהול לוגיסטיים, אדמיניסטרציה, ניהול תקציבים ועבודה עם אנשים ולקוחות.

דוברת עברית ברמה גבוהה, רוסית ואוקראינית שפות אם ואנגלית בינונית (אבל לומדת ומשתפרת).

 

מחפשת באזורים תל אביב עד חיפה.

 

אם מישהו שמע על משרה או חברה שאליה היא תוכל להתאים, אשמח לשמוע. תודה!

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

שלום למכובדיי הפורום

 

האישה מחפשת עבודה בהנהלת חשבונות,או בתור חשבת שכר.

 

מידע נוסף וקו"ח יינתנו ע"פ דרישה

 

תודה מראש :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
למי שמעוניינ/ת במשרה חלקית נחמדה, עם משרד ממוזג ואנשים מגניבים 8)

הסניף ממוקם בתל אביב, רחוב שאול המלך, מול הקריה ובצמוד לקאמרי. 10 דקות הליכה מעזריאלי [רכבת/אוטובוסים].

לפסיכומטרי אחד על אחד דרוש/ה עוזר /ת אדמיניסטרטיבי /ת לסניף תל אביב.



התפקיד כולל:

* מענה טלפוני ופרונטלי לתלמידי ומדריכי החברה.

* ניהול יומן.

* גבייה ותשלומים.

* העבודה בימים א'+ ד', בשעות 9:30-16:30 וביום ו' 9:30-13:30.

לשליחת קורות חיים - [email protected]



עדיין רלוונטי. הזדמנות נדירה לראות אישדבחזיר כמעט בכל יום!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מחפש עבודה לשעות הערב להשלמת הכנסה עקב גירושין :|

אני מנשר/חיפה אז רצוי מהאזור.

משאיר ראש פתוח - אם מישהו שומע על משהו שיכול להתאים אשמח לקבל פניות.

נייד עם רכב.

 

תודה.

פורסם

מחפש עבודה לחבר קרוב בן 40

הבחור חיפאי אך ללא רכב.

מחפש עבודה כללית מכל סוג (ללא נקיון)

בעבורו עבד במיטווח + מחסן וכו'.

מאוד אמין וחרוץ.

אשמח לפניות בה"פ

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בת זוג שלי, סטודנטית מצטיינת בת 23 מאוד מאוד חרוצה ואחראית מחפשת עבודה באזור ראשל'צ-אשדוד כמשרת סטודנט.

ראש פתוח (רק לא מלצרות), מצטיינת בלימודים עם ממוצע גבוהה, קיבלה עובדת מצטיינת בעבודה הנוכחית.

 

דוברת עברית ורוסית שפת אם.

 

חדה מאוד, מסוגלת לעבוד תחת לחץ, חברותית וחרוצה (לא אחת שמוציאה ימי מחלה וחופש כל שני וחמישי).

 

אשמח לקבל הודעה פרטית אם למישהו יש הצעה של VIP שלא דרך הלוחות באינטרנט.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

החברה שבה אני עובד שוב מגייסת:

Senior Front End Developers

CSS expert

טכנאי מחשבים.

אנחנו יושבים סמוך לעזריאלי תל אביב.

 

פרטים נוספים וקו״ח בפרטי.

 

תודה.

פורסם

Full stack web developers

 

נדרש ניסיון מעשי (1-2 ש"נ) וידע ברמה גבוהה ב:

 

· ASP.Net

· Web API

· SQL Server

· HTML, CSS, JavaScript, jQuery

· AngularJS, Boostrap

 

ישקלו מועמדים איכותיים בעלי ידע בהנ"ל אך חסרי ניסיון מקצועי.

 

העבודה היא במשרה מלאה, בסביבת עבודה מעולה, בתל אביב.

 

תנאים טובים למתאימים.

 

נא לשלוח קורות חיים ל dejobs שטרודל qnomy.com

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מתחיל לשעמם לי בבית

 

בעברי הרחוק הייתי מנהל רשת מחשוב בצבא, לאחר מכן כמעט 5 שנים ברשת שיווק מחשבים גדולה בתור טכנאי\מחסנאי SAP

 

מחפש משהו באזור השרון (או קרוב לרכבת במרכז) בתחום מחשבים\סלולר\רכב , יש לי רישיון C1 אם זה משהו להשוויץ בו

 

קו"ח\פניות בה"פ

תודה רבה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

^

אתה ועוד אי אלו חברי פורום עם ראש טכני שמחפשים עבודה, צ'ק דיס אאוט:

 

היום שוחחתי עם מנהלת התמיכה החדשה של חברת Consumer Physics בהוד"ש. חברה עם מוצר מגניב ביותר שהריצה קמפיין מוצלח בקיקסטארטר (לינק) וכיום ממשיכה לפתח את הטכנולוגיה גם לשוק העסקי. הם יוצרים רושם של אנשים רציניים, מעין סטארט-אפ בוגר שמונה כ-80 איש, רובם פיזיקאים ומדענים למיניהם. קהל איכותי בקיצור.

 

החברה מרחיבה כיום את מחלקת השירות שלה ומגייסת אנשים טכניים עם כוונות רציניות שמחפשים תפקיד כניסה להייטק. הם משלמים 35 ש"ח לשעה, שזה משהו כמו 7.5-8K לחודש, ויש עדיפות לאנשים עם רקע בכימיה או פיזיקה. העבודה עצמה כוללת תקשורת עם לקוחות החברה בעיקר במייל, החל מנושאים אדמיניסטרטיביים ועד לדברים טכניים יותר שאפשר ללמוד עם הזמן. חשוב שתהיה רמה גבוהה של אנגלית, ואם יש שפות נוספות זה יתרון.

 

אפשר לקרוא עוד על התפקיד באתר החברה, שם גם תמצאו לינק לשליחת קו"ח. אם יותר נוח לכם, אפשר לשלוח קו"ח אליי (בפרטי) ואעבירם ישירות למנהלת המגייסת.

 

איחלתי לחיילים הצלחה וסופ"ש נעים.

פורסם (נערך)
הם משלמים 35 ש"ח לשעה, שזה משהו כמו 7.5-8K לחודש.

 

למען הדיוק, 35 ש"ח לשעה כפול 186 שעות חודשיות (שזו נחשבת משרה מלאה), זה יותר בכיוון של 6.5k לחודש כזה.

עריכה אחרונה על ידי samg
×
×
  • תוכן חדש...