Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמנו חסמו לי הודעות פרטיות מסיבות כאלו ואחרות.

אשמח לשוחח איתך במייל/טלפון.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

שלחתי לך מייל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תגידו, יש משהו שאפשר לסדר לבחור בן 17 (מכוון בעיקר לעבודה קבועה, אך גם זמנית זה בסדר)? גר בחולון.

אני רציני מאוד, עם ראש על הכתפיים, מבין מצויין במחשבים (בעיות טכניות\חומרתיות), יודע קידום אתרים והפקת רווח מפרסומות באינטרנט.

אם יש מישהו שמחפש עובדים ואני יכול להתאים לשם, אני אשמח לשלוח את קו"ח המלאים שלי.

פורסם (נערך)

מחפש עבודה נוספת,בעיקר לימי שישי

אשמח לעבוד בעיקר במוסכים,מסגריות,עיבוד שבבי אבל כמובן גם משרות אחרות יכולות להתאים

בן 43 - בעל ידיים טובות וראש פתוח.

תודה

ערן

עריכה אחרונה על ידי eran_k
פורסם
חברה ביקשה ממני לפרסם עבור אבא שלה:

 

למוסך ברמת השרון, שמתעסק עם כל סוגי הרכבים, דרוש עובד אחראי ומקצועי, אמין ובעל ידיים טובות, אפשרי גם לחסרי נסיון קודם (בעלי רקע כלשהו במכונאות).

הזדמנות מצויינת למי שמחפש מקום להתמקצע ולגדול בו.

 

נא לפנות למעיין, בטלפון: 050-7670620

או במייל: [email protected]

 

 

עדיין רלוונטי

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום לכולם.

אנחנו ממשיכים לגדול ולהתפתח, ולכן מחפשים מנהלת משרד.

 

אז אם מישהו יכול להפנות אלי מישהי שרוצה להיות חלק מצוות מנצח, ולהינות מתנאים ושכר מצויינים אנא הפנו אותה אלי.

 

דרישות התפקיד:

יחסי אנוש מעולים חובה, היא חייבית להיות אדם שאוהב אנשים.

ניסיון בהנהלת חשבונות יתרון מהותי.

ניסיון בעבודה במוסך גם כן יתרון אך כמובן לא חובה

 

ראש גדול, רצון להתפתח, תודעת שירות גבוהה, עמידה ביעדים.

 

[email protected]

057-002525

 

אורן בן סימון

פורסם

שמי משה אני בן 65 ובעל למעלה מ-40 שנות ניסיון בניהול מוסך.

בעל תעודות הסמכה 01,02 בנזין ודיזל,ותעודת טכנולוגיה מתקדמת.

מחפש עבודה כמנהל מקצועי/מכונאי רכב באזור המרכז.

למשרה חלקית/מלאה (אפשרות גם לעבודה כיועץ מקצועי במוסך ללא החלק הפיזי).

054-6588792

משה

פורסם

למפעל באזור עכו דרושים בדחיפות עובדי\ות ייצור ומפעלי\ות מכונות!

פרטים אצל שלומי בטלפון 050-8898822

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

לצערי נראה שאני נאלץ לסגור את העסק.

למי שיודע, שמע, מכיר,

אני מחפש כל משרה באיזור חיפה והקריות (קצת צפונה או דרומה זה גם טוב) בתור מחסנאי, קניין, וכדומה. ניסיון של 12 שנה במחסנים ו-6 מתוכם גם כקניין.

תודה לעוזרים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עדיין מחפש עבודה.

מהנדס מכונות, נסיון של כמעט שנה.

היתר עבודה בגובה בתוקף.

מנוסה מאוד ב SOLID WORKS.

לומד מהר.

מתגורר בנתניה, אז כל מה שבטווח יקנעם-רחובות רלוונטי.

מתחדשת*

פורסם

אומנם הסיכוי לא גדול אבל ננסה בכל זאת.

 

אני נמצא לקראת סיום תואר שני בהנדסה ביו רפואית מאוניברסיטת בן גוריון. סיימתי עם הקורסים, ונותרה לי רק התזה, שאותה אני אמור לסיים בסביבות פברואר-מרץ. כלומר אני אהיה זמין במהלך התקופה הזאת לכ-3-4 ימי עבודה מלאים בשבוע.

 

אני שולח קורות חיים כמו מטורף, אבל כמעט אף אחד בתחום לא מעוניין להעסיק מישהו חסר ניסיון שלא זמין לחלוטין למשרה מלאה (וגם ככה היצע המשרות לבוגרים טריים הוא לא גדול במיוחד).

בעיה נוספת היא שחוזה השכירות שלי בב"ש עומד להיגמר בספטמבר, ואני לא רוצה לחדש חוזה לשנה נוספת (שכן אין לי טעם, מבחינה תעסוקתית) אלא לעבור למרכז. הבעיה היא שבלי עבודה יהיה לי מאוד קשה להסתדר שם מבחינה כלכלית.

 

לאחר כל החפירה הזאת נגיע לתכלס - אני מחפש משרה לכחצי שנה באזור המרכז (אפשר גם עם אופציה להמשיך אחרי סיום התואר), רצוי בתחום המכשור הרפואי, אך אני לא פוסל גם עבודה בתחומים אחרים שאליהם אני יכול להתאים, אבל עם נגיעה להנדסה/רפואה (כלומר לא בל בוי במלון או ברמן בפאב שכונתי, עם כל אהבתי לאלכוהול).

התחום המועדף הוא הנדסת אפליקציה/ניהול מוצר/תמיכת לקוח וכדומה (כלומר שילוב של עבודה משרדית עם עבודת שטח עם לקוחות/צוות רפואי/מטופלים), אבל אני גמיש כמובן.

 

מבחינת רקע - שליטה טובה במטלב, סולידוורקס, יישומי אופיס, וכן ידע ב-SPSS.

בעל ניסיון (מהתואר השני) בעבודה עצמאית הכוללת גם צד ניסויי/מעשי (תכנון וביצוע ניסויים, גיוס ועבודה עם נבדקים, שימוש ועבודה עם מערכות מדידה שונות) וכן צד אנליטי (עיבוד וניתוח אותות פיזיולוגיים וכן ניתוחים סטטיסטיים). בנוסף, בעל ניסיון בהדרכה והעברת תכנים טכניים והופעה ועמידה בפני קהל (בשנה האחרונה אני מדריך במעבדות לתואר ראשון של המחלקה שלי).

בעל רישיון נהיגה ורכב, ודובר עברית, אנגלית ורוסית.

 

אז אם מישהו שמע על מישהו ששמע על מישהו שעובד בתחום המכשור הרפואי (או בחברות היי טק באופן כללי) ויש אצלם משרות שאני אוכל אולי להתאים אליהן, אני אשמח לשמוע.

 

קורות חיים והמלצות בפרטי במקרה הצורך.

 

תודה.

פורסם

מחפש משרה בשביל בן של מכר :)

בן 18 עם בגרות מלאה(מגמות ריאליות) ודובר 3 שפות מחפש עבודה בירושלים.

מעדיף לא מלצרות.

 

אקשר בינכם בהודעה פרטית.

 

 

תפוחי

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
אומנם הסיכוי לא גדול אבל ננסה בכל זאת.

 

אני נמצא לקראת סיום תואר שני בהנדסה ביו רפואית מאוניברסיטת בן גוריון. סיימתי עם הקורסים, ונותרה לי רק התזה, שאותה אני אמור לסיים בסביבות פברואר-מרץ. כלומר אני אהיה זמין במהלך התקופה הזאת לכ-3-4 ימי עבודה מלאים בשבוע.

 

אני שולח קורות חיים כמו מטורף, אבל כמעט אף אחד בתחום לא מעוניין להעסיק מישהו חסר ניסיון שלא זמין לחלוטין למשרה מלאה (וגם ככה היצע המשרות לבוגרים טריים הוא לא גדול במיוחד).

בעיה נוספת היא שחוזה השכירות שלי בב"ש עומד להיגמר בספטמבר, ואני לא רוצה לחדש חוזה לשנה נוספת (שכן אין לי טעם, מבחינה תעסוקתית) אלא לעבור למרכז. הבעיה היא שבלי עבודה יהיה לי מאוד קשה להסתדר שם מבחינה כלכלית.

 

לאחר כל החפירה הזאת נגיע לתכלס - אני מחפש משרה לכחצי שנה באזור המרכז (אפשר גם עם אופציה להמשיך אחרי סיום התואר), רצוי בתחום המכשור הרפואי, אך אני לא פוסל גם עבודה בתחומים אחרים שאליהם אני יכול להתאים, אבל עם נגיעה להנדסה/רפואה (כלומר לא בל בוי במלון או ברמן בפאב שכונתי, עם כל אהבתי לאלכוהול).

התחום המועדף הוא הנדסת אפליקציה/ניהול מוצר/תמיכת לקוח וכדומה (כלומר שילוב של עבודה משרדית עם עבודת שטח עם לקוחות/צוות רפואי/מטופלים), אבל אני גמיש כמובן.

 

מבחינת רקע - שליטה טובה במטלב, סולידוורקס, יישומי אופיס, וכן ידע ב-SPSS.

בעל ניסיון (מהתואר השני) בעבודה עצמאית הכוללת גם צד ניסויי/מעשי (תכנון וביצוע ניסויים, גיוס ועבודה עם נבדקים, שימוש ועבודה עם מערכות מדידה שונות) וכן צד אנליטי (עיבוד וניתוח אותות פיזיולוגיים וכן ניתוחים סטטיסטיים). בנוסף, בעל ניסיון בהדרכה והעברת תכנים טכניים והופעה ועמידה בפני קהל (בשנה האחרונה אני מדריך במעבדות לתואר ראשון של המחלקה שלי).

בעל רישיון נהיגה ורכב, ודובר עברית, אנגלית ורוסית.

 

אז אם מישהו שמע על מישהו ששמע על מישהו שעובד בתחום המכשור הרפואי (או בחברות היי טק באופן כללי) ויש אצלם משרות שאני אוכל אולי להתאים אליהן, אני אשמח לשמוע.

 

קורות חיים והמלצות בפרטי במקרה הצורך.

 

תודה.

 

קשה להצביע על משהו ספציפי, אבל אני רואה הרבה דברים בתחום שלך צפים לי ב-LinkedIn. כך שאם עוד אין לך פרופיל, זה הזמן. מוזמן להתחבר איתי ולאנשי הקשר שלי ל"הרחבת אופקים". אני מאמין שתקלע למשהו.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...