Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נחמד שקופצים עליך, לא מתרגש.

מי שלא יודע מה זה רש"ץ - אני לא מעוניין להתראיין אצלו.

מופ"ת - שם של יחידה. לא רלוונטי מה השם, מסכים עם הבחור מעליי.

המשפט "המלצות יינתנו על פי דרישה" הוא סטנדרטי.

קורות החיים נכתבו בהמלצה וליווי של איש מקצוע.

הסיווג הבטחוני נותן לי אפשרות להיכנס למשרות ממשלתיות - אין לי בעיה לעבוד במשרד ממשלתי, לא שולל. מה גם שהסיווג הנ"ל הוא לא ממש נמוך ויכול לשמש עזר בכל פרוייקט בטחוני.

כישורים אישיים נאמר לי במפורש להכניס, במיוחד לאור העובדה שאת כל הרשום בקורות חיים השגתי בכוחות עצמי בלבד. אין לי קורס יסוד צבאי.

 

אשמח אם תעבירו את קורות החיים ל-HR בחברותיכם.

תודה רבה!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

לחברה קטנה בת.א דרוש נהג משלוחים לקווי צפון-דרום.

דרישות סף:

רשיון לפחות 5 שנים

עבר תעבורתי נקי

חריצות- העבודה דורשת העמסה ופריקה של הרכב (לא ציוד כבד)

מגורים באזור המרכז ויכולת הגעה עצמית ליפו.

פרטים נוספים בה״פ

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
נחמד שקופצים עליך, לא מתרגש.

מי שלא יודע מה זה רש"ץ - אני לא מעוניין להתראיין אצלו.

מופ"ת - שם של יחידה. לא רלוונטי מה השם, מסכים עם הבחור מעליי.

המשפט "המלצות יינתנו על פי דרישה" הוא סטנדרטי.

קורות החיים נכתבו בהמלצה וליווי של איש מקצוע.

הסיווג הבטחוני נותן לי אפשרות להיכנס למשרות ממשלתיות - אין לי בעיה לעבוד במשרד ממשלתי, לא שולל. מה גם שהסיווג הנ"ל הוא לא ממש נמוך ויכול לשמש עזר בכל פרוייקט בטחוני.

כישורים אישיים נאמר לי במפורש להכניס, במיוחד לאור העובדה שאת כל הרשום בקורות חיים השגתי בכוחות עצמי בלבד. אין לי קורס יסוד צבאי.

 

אשמח אם תעבירו את קורות החיים ל-HR בחברותיכם.

תודה רבה!

 

העברתי את הקו"ח כפי שרשמת אותם.

 

לגבי משרות ממשלתיות - אם זה מחוץ לצה"ל צריך לעשות סיווג מחדש, הסיווג הצה"לי לא תופס (עניין של כ-6 חודשים בערך).

תבדוק האם יש לסיווג הזה שלך תוקף, אם כן כדאי לציין אותו.

 

אני אישית נמנעתי מהעבודות הממשלתיות בגלל הזמן הארוך עד לסיווג.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תגידו, יש משהו שאפשר לסדר לבחור בן 17 (לא רק למשך החופש)? גר בחולון.

אני רציני מאוד, עם ראש על הכתפיים, מבין מצויין במחשבים (בעיות טכניות\חומרתיות), יודע קידום אתרים והפקת רווח מפרסומות באינטרנט.

אם יש מישהו שמחפש עובדים ואני יכול להתאים לשם, אני אשמח לשלוח את קו"ח המלאים שלי.

פורסם
אלכס

אני לא מסכים להוריד את המשפט "המלצות יינתנו עפ"י דרישה", משפט זהה לחלוטין הופיע בקו"ח שלי וכן של הרבה אחרים, זה נהוג בתחום.

מי שלא יבין את הראשי תיבות רש"ץ (שהוא לא צבאי בכלל) - הבחור בכלל לא רלוונטי להתראיין אצלו.

מופ"ת זה לא כל כך רלוונטי, הוא היה יכול לרשום שם "מאדים", אבל לרשום "רש"ץ מידע" זה משפט חסר.

בכל מקרה את משאבי אנוש לא יעניין כל כך מי ומה, והם יודעים טוב מאוד מה זה רש"ץ.

לא הבנת אותי או שלא הייתי ברור מספיק. הרי ברור לכולם שב-100 אחוז מהמקרים אם מקום העבודה יבקש המלצות אז כול אחד יסכים למסור אותם לבקשת המראיין לא קריטי ואינני מתעקש על המשפט :shock:.

 

בקשר ליכולות ולאינטלגציה של המראיינים (מראיינות) בחברות כוח אדם אפשר להתווכח אם הם יודעות מה זה רש"ץ או לא. לא יותר פשוט ויפה לכתוב ראש צוות ?

איזה כייף לי :)

פורסם
נחמד שקופצים עליך, לא מתרגש.

מי שלא יודע מה זה רש"ץ - אני לא מעוניין להתראיין אצלו.

 

קורות החיים נכתבו בהמלצה וליווי של איש מקצוע.

כישורים אישיים נאמר לי במפורש להכניס.

שלושה אנשים מנסים לייעץ לך ואתה מפרש זאת כ"קופצים עליך". להלן כפיות טובה + קהות אבחנה.

השחצנות כנראה תעבור לך עם הזמן והמפגש עם העולם האזרחי יוריד לך את זקפת הסג"מ מהר מאד.

 

בינתיים אתה יכול להכניס גם את שלושת התכונות האישיות לעיל לקוה"ח המהוקצעים שלך, וד"ש לאיש המקצוע. :mm_yeah:

פורסם
נחמד שקופצים עליך, לא מתרגש.

מי שלא יודע מה זה רש"ץ - אני לא מעוניין להתראיין אצלו.

מופ"ת - שם של יחידה. לא רלוונטי מה השם, מסכים עם הבחור מעליי.

המשפט "המלצות יינתנו על פי דרישה" הוא סטנדרטי.

קורות החיים נכתבו בהמלצה וליווי של איש מקצוע.

תודה רבה!

בשביל מה ציינת שיש לך 10 יחידות במוסיקה ? אתה הולך לעבודה במקהלה העליזה של כיבוי אש. :?

עכשיו ברצינות, אני הייתי משמיט את המשפטים 'מומחה' מקורות החיים מכיוון שילד שזה אתה השתחרר מצבא הגנה לישראל קשה להאמין שהוא מומחה למשהו.

איזה כייף לי :)

פורסם

סייבר.

סייבר, סייבר סייבר.

 

just sayin'.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בשביל מה ציינת שיש לך 10 יחידות במוסיקה ? אתה הולך לעבודה במקהלה העליזה של כיבוי אש. :?

עכשיו ברצינות, אני הייתי משמיט את המשפטים 'מומחה' מקורות החיים מכיוון שילד שזה אתה השתחרר מצבא הגנה לישראל קשה להאמין שהוא מומחה למשהו.

 

לגבי המשפט הראשון (והתעלמות מהערה השנויה במחלוקת) - זה חלק מהבגרות שלי.. אפשרי להוריד.

לגבי המשפט השני - מקבל.

 

Derish - אני חושב שהשחצנות פה היא שלך, בלבד.

קהות האבחנה וכפיות הטובה (so called) שלי נובעת, כנראה, מהגישה שלך להעברת ביקורת.

 

m3x7r3m3 - נאמר לי כי סיווג רמה 2 הוא איננו צה"לי והוא תקף גם באזרחות, במיוחד לאור בדיקת פוליגרף במשרד ממשלתי...

 

מודה לכולם על הביקורת, במיוחד כזו שניתן ללמוד ממנה ולהשתפר.

אלון.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
קהות האבחנה וכפיות הטובה (so called) שלי נובעת, כנראה, מהגישה שלך להעברת ביקורת.

פגעתי לך בציפור הנפש? חכה שתראה איזה גישה יש למנהלי מחלקות וחטיבות עסקיות כשהם לא עומדים בלו"ז או ביעדים.

יש דברים שאפילו קורס קצינים לא מכין אותך אליהם.

פורסם
לא הבנת אותי או שלא הייתי ברור מספיק. הרי ברור לכולם שב-100 אחוז מהמקרים אם מקום העבודה יבקש המלצות אז כול אחד יסכים למסור אותם לבקשת המראיין לא קריטי ואינני מתעקש על המשפט :shock:.

 

בקשר ליכולות ולאינטלגציה של המראיינים (מראיינות) בחברות כוח אדם אפשר להתווכח אם הם יודעות מה זה רש"ץ או לא. לא יותר פשוט ויפה לכתוב ראש צוות ?

 

תתפלא, אבל הרבה פעמים בכלל לא מבקשים את ההמלצות, ולפעמים יסתפקו בהמלצה אחת, אלה הרוב המוחלט של המקרים, במיעוט מבקשים באמת שני ממליצים.

הקו"ח (לפחות בחברה שבה אני עובד) עוברים לסינון ראשוני אצל מחלקת כוח אדם (להלן HR), משם מופצים למגייסים הרלוונטיים (רש"ץ למפתחים, ראש קבוצה לרש"צים וכו'), אם מגייס נתקל בקו"ח של מישהו שהוא רוצה לראיין הוא מבקש שימשיכו איתו את התהליך, ובכל מקרה לרוב הראיון הראשון הוא ראיון מקצועי ע"י אותו מגייס.

 

בכל מקרה הראשי תיבות רש"ץ מאוד מוכרים בתחום, וגם בחברות פיתוח אזרחיות לחלוטין משתמשים בו, את מספר הפעמים שאתה תשמע את המילים המפורשות "ראש צוות" לאורך שנה אפשר לספור על שתי ידיים.

 

m3x7r3m3 - נאמר לי כי סיווג רמה 2 הוא איננו צה"לי והוא תקף גם באזרחות, במיוחד לאור בדיקת פוליגרף במשרד ממשלתי...

 

זה למיטב ידיעתי, ומעולם לא עשיתי סיווג כזה, זה גם רחוק ממני שנות אור ככה שייתכן ואפילו סביר שאני טועה.

בכל מקרה שים לב שבחברות השמה המשפט הזה יכוון אותם קודם כל למשרות יועץ (לא שנשארו כמעט כאלה) בצה"ל או בחברות ממשלתיות ומוסדות ממשלתיים.

לא שזה רע, זה פשוט שונה.

 

אם אתה רוצה לכוון מראש למשרות האלה, מתוך ידיעה שהזמן עד שהם יסדרו בירוקרטיה פנימית ו/או סיווגים וכו' יכול לקחת חצי שנה, אז מצוין.

אחרת הייתי משמיט את המשפט הזה ואם מזומן לראיונות שבהם זה רלוונטי אז מוסיף בעל פה.

 

הכל עניין של לאן אתה מכוון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בתור אחד שקרא שקרא לא פעם או פעמים קורות חיים של אחרים המשפט "המלצות יינתנו על פי דרישה" לא ממש מעניין בדיוק כמו 10 יחידות במוסיקה.

 

אפשר איתו ואפשר גם בלעדיו.

איזה כייף לי :)

פורסם

10 יחידות במוזיקה זה קצת פחות רלוונטי, בכל זאת "המלצות יינתנו עפ"י דרישה" זה במילים אחרות - יש לי המלצות, אם תבקשו אז תקבלו.

 

אגב בעניין מוזיקה, סתם אנקדוטה משעשעת.

בחברה שבה אני עובד הקימו להקת חברה (והבנתי שלא המציאו את הגלגל בנושא), אם יש לבחור כישרון רציני בניגון על כלי מסוים זה יכול להוות לשון מאזניים לטובתו במידה ויש עוד מועמד טוב כמוהו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
פגעתי לך בציפור הנפש?

 

שמע, לפעמים אתה הורג אותי.

כמעט מצחיק כמו 10 יחידות במוזיקה.

 

ביוס, למיטב ידעתי יש חבר'ה עם עבר דומה לשלך בפורום שעשו מעבר מוצלח לאזרחות.

אני ממליץ להוריד קצת את האוויר החם ולשאול אותם כיצד ביצעו את התהליך.

 

בכל אופן, שיהיה לך בהצלחה.

ואל תשכח, אם היית כריש בבריכה יתכן ותהיי דגיג קטן בים (לפחות בהתחלה).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

BioS למה אי אפשר לשלוח לך הודעה פרטית?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...