Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

אם אפשר את עזרתכם בנוגע לרכישה של רכב ספורטיבי כאמור התקציב נע בערך בסביבות ה 50,000.

 

כמה אופציות שאני חשבתי עליהם ורציתי לשמוע את דעתכם הכנה:

 

אימפרזה טורבו gt משנתון 99 יודע שקשה למצוא אחת טובה בטח במחיר הזה אבל אולי ישחק לי המזל...

חשבתי גם לכיוון של סיאט לאון טורבו 4x4 או איביזה טורבו.

ואפילו פזלתי קצת לכיוון של פיאט קופה שעכשיו מוצאו למכירה.

 

מבחינת מה שחשוב לי ברכב, אני לא נהג מירוצים ולא מתכוון להיות אחד כזה, אבל כן אני רוצה רכב שניתן להנות ממנו.

פחות חשוב לי המראה החיצוני אבל כן חשובה אמינות מסויימת כי אני צריך להתמש ברכב על בסיס יומי (ראשל"צ- אריאל)

 

תודה רבה ושבוע טוב

פורסם

הייתי מציע לך קליאו ספורט MK1, אבל חבל לך על הזמן אין בכלל אקזמפלרים בשוק במחיר נורמלי.

אם בא לך להוציא על רכב שבתכלס שווה 40-45K את כל התקציב שלך אז לך על הקליאו.

פורסם

איזה אלפא ספורטיבית נכנסת לתקציב הזה!?

147 2.0 ידנית?! לא יודע כמה הייתי מגדיר אותה כספורטיבית.

פורסם

ה147 בגירסה הידנית עם מנוע 2.0 היא בחלט מהנה ביותר ומהווה חבילה מעוצבת עם פילפל.

אם אתה מחפש יותר הלאון בהחלט תיתן לך תמורה נאותה למחיר עם פוטנציאל להרבה כח.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לגבי הסובארו,אם הוצאות הדלק (98 אוקטן) לא מפחידות אותך בהתחשב בק"מ שאתה עושה לפי מה שציינת,אז ברור לך שהיא ליגה מעל כל השאר. קח בחשבון תא נוסעים שכחדשה נחשב למיושן ועלויות ביטוח לא זולות בכלל. אם כל זה לא עושה עליך רושם,אתה רק צריך למצוא אחת,ובמצב של מחירי הדלק היום,אני בטוח שיש בלוחות לפחות 2 במצב טוב ושיעמדו בתקציב.

אם ירדת מהנושא,יש לך אופציה נדירה של אוקטביה RS שמוצעת כרגע למכירה. כמעט קניתי את הרכב הנ"ל לפני יותר מחצי שנה ורק בגלל חוסר התפשרות על המחיר ירדתי ממנה.אם הייתה לי את האופציה,מחר הייתי מוכר את האלפא ועובר לסקודה.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

היי תודות על התגובה המהירה!

 

לגבי עלויות אחזקה שטופת (דלק, ביטוחים, וכו'..) לקחתי בחשבון שאני יאלץ לוותר על כל מיני דברים, בשביל רכב בסגנון כזה.

לכן חשבתי גם בכיוון הסיאט לאון שקיבלה משובים מאוד חיובים פה בפורום.

מבחינת תא נוסעים באמת שזאת לא הבעיה שמטרידה אותי, לא זה מה שאני מחפש ברכב.

 

אם אפשר בבקשה אולי פרטים לגבי הסיאט?!

יתרונות חסרנות מאנשים שחוו את הרכב?

 

תודה רבה

והמשך יום נעים

פורסם

באיזה מהירות השרשור נעלם לו בנבכי הפורום....

אם מישהו יכול לתת חוות דעת נוספות אולי גם לגבי אביזה טורבו!?

פורסם

הייתי אומר לך למצוא במוו סידרה 3 ידנית (עדיף שתהיה 6 צילינדר) אבל זה משימה קשה.

אולי במוו קומפקט או TI אבל שתהיה ידנית.

אם תמצא משהו כזה במצב טוב, סביר להניח שתהנה מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...