Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך המגבר ROCKFORD R300?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אחרי המון המון שרשורים וחפירות ושיגועי שכל שלכם ושל עצמי קיבלתי כמה החלטות למגבר..כמו המגבר שבכותרת וויש לי עוד 2 אופציות על מגבר של קלריון או סרווין וגה אבל ירדתי מזה. ויש לי גם אפשרות להזמין מגבר של JBL.

אני חושב שכדאי שאני אלך על רוקפורד?מה אתם אומרים, איך המגבר הזה?

פורסם

אפשר לדעת למה לא להתקרב???????

למיטב ידיעתי המגבר הוא בסדר ואני לא מדבר על החברה עצמה שהיא ידועה כטובה, אז מה רע במגבר?

כמובן שאני שואל כדי לא ליפול ותאמין לי שהמוכר הוא בנאדם אמין וישר מכל הבחינות ועל זה אני לא מתווכח.

מתקינים אחרים כבר זרקו לי חברות סיניות עלומות שם חסרות כל בסיס.

פורסם

כי המגבר הזה לא מוצלח, מתחמם, לא מוציא את את מה שרשום עליו , הוא יכול להיות טוב לרמקולים בלבד, לא יחד עם סאב.

 

הסרוין וגה הפשוט יותר טוב.

פורסם

אז אולי אני אזמין את הJBL GTO1004 וזהו.

שמעתי תגובות חיוביות על המגבר הזה אבל על הפורום פה אני הכי סומך, אז התגובה שלך קצת מוזרה אבל אם היא נכונה אז מקווה לשמוע מאחרים, השבוע אני קונה מגבר.

ואין לי מושג לאיזה סרווין וגה הוא התכוון:oops:

פורסם

למה שלא תפרט אילו רכיבים אתה מתכנן להגביר ?! .. יש מגבר בנפרד לסאב ? ( מונו בלוק ) , מה התקציב שלך להגברה !?

 

אתה פתוח ליד שנייה ?!

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

מעוניין להגביר קומפוננט 50 RMS של פיליפס..בכללי הם סבירים מאוד רק גם לקומפ' חלש כזה אין מספיק עוצמה לפי דעתי שתספק אותי ואולי כמה אנשים בחוץ:-o

אין מונובלוק,

סך הכל רוצה מגבר אחד..אם הרוקרפורד לא משהו, ואני ידוע שהוא משהו לפי תגובות, אבל אז לא נלך עליו, יש לי עוד אופציות.

כמו קלריון או להזמין מהמוכר מגבר כלשהו של JBL.

הוא נותן מה שרוצה פשוט המליץ לי בין היתר על המגבר הזה.

פורסם

אני חושב שעדין אתה צריך ללכת על הJBL GTO1004 ,

הוא יעשה את העבודה שלך כמו שצריך ואם אתה תרצה בעתיד להחליף ולשדרג את ה6*9/קומפוננט,

הוא יכול לעשות את העבודה גם כן כמו שצריך,

 

אל תתקרב לסדרת הprim (כל ה-r) של רוקפורד פשוט אכזבה מחברה בעלת שם עולמי שכזה, היה לי בעבר מונו שלהם ואני ממש מצטער על הרגע שיצא לי הכסף על זה.וכל הסדרה ממש על הפנים!

 

בהצלחה לך.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

אוקיי אני אקח את זה לתשומת ליבי,

יש למישהו מושג איך מגברי clarion?

כמו למשל מגבר apx4240

בכל אופן הרוקפורד הזה אני שומע עליו תגובות טובות בין היתר, אז אתם אומרים לא כדאי??

פורסם

אני אחלוק על חלק מהתגובות כאן בנוגע לסדרת הPRIME של רוקפורד.

למי שתקיצבו דל ועדיין מעוניין במערכת מחברה טובה עם אבא ואמא ואיכות סאונד טובה, סדרת הפריים עושה יופי של עבודה.

מגבר פריים+קומפוננט פרים וסאב מסדרת P1 נותנים תמורה מצויינת ביחס לעלות פחות מ 2000 ש"ח לכל המערכת.

נכון שיש דברים באותו סדר גודל של מחירים שיעשו את אותה עבודה, אך לא מדובר על מוצרי העל של אותן חברות מתחרות.

 

צריך לשים בפרופורציה את יחס המחיר לתוצאה, אני לא מתבייש לומר שאני פריק של רוקפורד,ואצלי ברכב יש סט קדמי פאוור ומגבר פאוור וסאב מקורי P3.

 

ברור שלי הפריים לא מתאים ולא הייתי חושב בכלל להתקרב לסדרה הזאת, אך מאחר ושמעתי מערכות של סדרת פריים

ובתקציב זה הן אופציה טובה מאד.

 

ד"א מגבר של JBL 1004 עולה למעלה מ 1000 ש"ח

 

כאשר יש עניין תקציבי, מחפשים את מה שייתן את המקסימום.

 

מגברים נוספים שיעשו עבודה לא רעה בתקציב לא גבוהה:

קלריון 4241

JBL GTO4000

אפילו המאקאודיו MPX4000

HU CLARION DXZ786USB-AMP ROCKFORD POWER 400-COMP-ROCKFORD POWER6.5-SUB ROCKFORD P3

פורסם

חבר,בצורה הזו לא מחפשים המלצות אם תמשיך עם "איך זה ואיך זה"..

תגיע לשרשור של 5 עמודים ללא תכלית ,אם יש לך תקציב שלך באזור 1000 שח.

המומלצים הם:

ה-JBL1004 או האינפיניטי Infinity REF475A הזול ממנו מעט.

פורסם

:snipersmi בול במטרה

AUDIO KING נתן את התשובה הכי נכונה

HU CLARION DXZ786USB-AMP ROCKFORD POWER 400-COMP-ROCKFORD POWER6.5-SUB ROCKFORD P3

×
×
  • תוכן חדש...