Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך המגבר ROCKFORD R300?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכול שאלה של תקציב,הרוקפורד אינו מגבר גרוע ברמה של "זבל סיני" אבל

אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהמגברים הנ"ל עולים פחות או יותר אותו מחיר

אז המגברים JBL ואינפיניטי חזקים יותר וטובים יותר מהרוקפורד הנ"ל,לא סתם שני המגברים הנ"ל

ובמיוחד ה-JBL מומלצים בפורום כיוון שהם נותנים בשורה התחתונה את התמורה הטובה ביותר לכסף.

 

נ.ב-אם תבדוק את מחיר הרוקפורד הנ"ל מול מחיר ה-JBL בארה"ב

תמצא כי ה-JBL עולה כמעט כפול,התמחור בארץ אינו משקף את רמת המגברים הנ"ל

הרוקפורד הוא באופן ברור נחות אל מול ה-JBL ביחס התמורה לכסף.

פורסם

בשורה תחתונה, המגבר מוציא איכות בסופו של דבר, לא?

הרבה אומרים עליו דברים חיובים, זה נשמע לי קצת מוזר אז.

ובקשר לJBL נשמע לי מעניין אבל לא ראיתי תגובה אחת אבל אחת בפורום הזה אבל אחת, ואני חורש על הפורום הזה, שאומר שהמגבר הנ"ל הוא איכותי, כולם אומרים חזק ואמין, איכותי?אף אחד לא אמר את המילה הזאת עליו.אומר משהו לא?

פורסם

בשביל הרמקולים שיש לך שני המגברים סופר איכותיים.

אבל בשביל רמקולים קצת יותר ברמה עדיף הJBL למרות שאיכותו היא בינונית בגלל העיוות בסאונד. אבל הרוקפורד מהסדרה הפשוטה החדשה שלהם פחות טוב ממנו.

פורסם

נראה לי שאני אלך על המגבר הזה בסופו של דבר.

אם לא, אקח JBL איזשהו דגם אחר, נחליט כבר.

בכל אופן תודה, לא בטוח שאקח את המגבר הזה אבל אני מבין שהוא בסדר לרמקולים של 50-60 רמס.

×
×
  • תוכן חדש...