Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה VRS DSG או GTI 2.0TSI DSG


oferadi
שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המיצוב של ה-GTI מבוסס ברובו על המיצוב של כל משפחת הגולף וגם על המיצוב של כל מותג VW. מיצוב וסטטוס מנתחים לפי כל משפחת הדגם ללא כניסה לרזולוציה של כל תת דגם ודגם.

 

קספר, אתה נעול בגרסא שלך ולא בודק. תראה מה קורה באנגליה גם לגבי מחירי גרסאות הבסיס. בדקתי למשל את מחירי 122 DSG, שזה המנוע הכי נמוך שהן חולקות לפי מה שראיתי. אוקטביה: 15,550 פאונד. גולף: 20,225 פאונד. הבדל - 30%. אני שוב אומר: כל השוואה כזו רק מוציאה את צ'מפיון עוד בסדר...

 

עריכה: אני לא מאמין שזו כבר פעם שלישית שאני אומר את זה, שהם יוצאים יחסית בסדר, אבל אתם בוחרים לתקוף את צ'מפיון במקום הכי פחות נכון. בתמחור ההשוואתי הם יוצאים בסדר ביחס לעולם, והתמורה הממוצעת שהרכבים שלהם נותנת היא לדעתי בין הטובות בשוק (לא בכל רכב, אלא בממוצע; אולי הגולף 1.6 לא, אבל האוקטביה 1.2 כן, והלאון כן, וכו'). המקומות בהם הם כושלים לפי השרשורים בפורום הזה הם אחרים לגמרי.

 

הGTI זה הרכב היחידי של צמפיון עם תמחור הגיוני, כל שאר הרכבים המחירים לא הגיוניים אבל אם יש קונים קטונטי

 

אני לא חושב שאתה צודק. דווקא אחרי שהיתה לי 160 ועכשיו יש לי GTI, אני יכול להבין את מיקומה של ה- 160 ומדוע היא פופולארית כל כך בשכונה שלי, למשל. נניח זוג צעיר או בחור צעיר, שלא רוצים להשקיע מעל 200K ברכב, וגם לא חייבים את ה- GTI בשביל ההארדקור (היחסי, כן?), אלא רק מחפשים משהו זריז, מאובזר יפה, בטיחותי ואוטומטי. אז הם חוסכים 40K מה- GTI, ומקבלים רכב שמבפנים נראה טוב יותר מה- GTI, שקט יותר מה- GTI (נכון שאני והילד מתים על רעש המנוע, אבל אני זה לא כולם), ועדיין נוסע בצורה זריזה ביותר שאף משפחתית אוטומטית (למעט מהקבוצה, אבל גם אז רק עם ארבעה כוכבי ריסוק) לא מתקרבת אליה. למעשה, אני חייב להודות שכנראה אשתי (שר האוצר במדינתנו הקטנה) לא תאפשר שוב GTI, ואז הרכב הבא - אם לא יהיה אוקטביה VRS - יהיה שוב 160 (או ג'ולייטה אם תגיע עם DSG ואבזור נורמאלי). פשוט רכב מקסים. נכון, יש מרווחים ממנו באותו תקציב. אבל אין תחליף לשילוב שהוא מציע. היתה פרידה קשה...:-(

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דבר אחד אני לא מבין מכל התגובות שלך : מה אכפת לך כרגע מה יהיה הרכב הבא? קנית לפני שבוע GTI חדשה, תהנה מהרגע. יש לך GTI . הגיע הזמן להתחיל לנצל אותה כמו שצריך :)

 

לדעתי TSI ב160-170K זה דיי בזבוז. אם אתה כבר הולך את רוב הדרך , לך עד ה GTI.

אחרת, לא חסרים דברים מעניינים אחרים בסכום זה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...