Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה VRS DSG או GTI 2.0TSI DSG


oferadi
שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם הגולף באה עם כל מה שציינת, ואף יותר. מה שכן - ההפרש במחיר (210 לגולף 5ד DSG, לעומת 190 מוצהר ללאון ובפועל אני מניח שבין 170 ל- 180, באמת משמעותי).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז מי פנוי באלנבי? אני זוכר שעומר כתב לי את זה כששקלתי את ה- 1.8T :-) אבל ברצינות, קספר אתה מציג את זה כאילו לזכות ה- GTI זה רק "סטטוס", שהמצב ממש לא כך. למי שלא צריך תא מטען גדול, וכן מחפש חניה, או סתם רכב שנראה קצת יותר טוב, ובוודאי - רכב בטוח יותר לפי מחבני הריסוק - מה שחשוב כשמובילים עולל (שלא נדע, טפו טפו טפו), יש יתרונות נוספים לטובת הגולף...

 

מה לעשות...לדעתי ל- GTI יש לעומת VRS עדיפות בעיקר בתדמית (סטטוס) וזה כמובן לא בא בחינם והרכב יקר יותר.

בוא לא נתווכח על עיצוב, זה לא רלבנטי כי כל אחד וטעמו האישי...אני מת על העיצוב של ה- VRS.

מול חיסרון בחניה ( 20-30 ס"מ באורך רלבנטים בעיקר למי שגר בת"א) אפשר למנות יתרונות לסקודה (גג שמש סטנדרטי בכל הדגמים) ולהמשיך עם זה עד אין סוף.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

חברים לקחתי נסיעת מבחן על לאון FR.

התרשמתי מאוד לטובה. רכב מאובזר מאוד, הרבה יותר מ- GTI. מה עוד שסיאט מפנקים אותך בכל מיני תוספות שעולות לא מעט.

מגיע עם גאנטים 18, מראות מתקפלות, חיישני גשם, חיישני תאורה, רדיו דיסק מקורי הכולל GPS, גלאי רוורס מקורי ועוד.

האוטו נוסע פצצה, ביצועים של GTI, רכב כמובן עם XDS.

הדאלה מה בכל זאת כדאי, הפחד העיקרי שלי הוא ירידת ערך ו\או שווי שוק.

מה אתם אומרים ? בכל זאת הרכב יותר זול בלפחות 20K ומגיע עם שלל תוספות אשר בפועל מגדיל את הפער.

אודה לתגובתכם ,,,,,

עזוב הכל תן בימנית :lol::lol::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן כמעט רכשתי FR במקום הגולף 160 (הקודמת). אשתי התנגדה בשל כוכב בטיחות חסר במבחני הריסוק, ותא כפפות שיכול להכיל בדיוק רק כפפות. אם כל אלה לא משנים לך, אז ירידת הערך אולי תהיה משמעותית יותר, אבל נקודת הפתיחה מלכתחילה נמוכה יותר - וההפרש נשאר אצלך בכיס. אני מאוד אהבתי את הרכב, במיוחד באדום, וכאמור בסיאט עושים הרבה כדי שתרכוש אותו (הנחות, תוספות, הטבות וכו'). הוספת ה- GPS לרדיו המקורי - אם באמת זה למקורי - היא שוות ערך של די הרבה כסף, אם זה חשוב לך. תבקש גם דיבורית BT שמשתלבת במסך.

 

קספר - למה אתה חושב שהגולף לא באה עם גג-שמש כסטנדרט? כבר שני דורות (אם לא שלושה - אייל ידע יותר טוב) שזה כך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לעשות...לדעתי ל- GTI יש לעומת VRS עדיפות בעיקר בתדמית (סטטוס) וזה כמובן לא בא בחינם והרכב יקר יותר.

בוא לא נתווכח על עיצוב, זה לא רלבנטי כי כל אחד וטעמו האישי...אני מת על העיצוב של ה- VRS.

מול חיסרון בחניה ( 20-30 ס"מ באורך רלבנטים בעיקר למי שגר בת"א) אפשר למנות יתרונות לסקודה (גג שמש סטנדרטי בכל הדגמים) ולהמשיך עם זה עד אין סוף.

 

איזה סטטוס כבר יכול להיות ברכב קומפקטי ספורטיבי ככל שיהיה ? אלו לא רכבי יוקרה או שופוני .

אם כבר הבעיה של הסקודה הוא בסטטוס שלילי בגלל קהילת המוניות :)

 

המחירים זהים כיום וסאן רוף מגיע ב GTI כסטנדרנט מאז ומתמיד. בגולף דור 4 לא היתה יחידה אחת שעלתה בארץ על הכביש בלי סאן רוף, כנ"ל בדור ה5 וה6...

 

בקשר ללאון, אני לא הייתי מתפתה בשל כל מיני תוספות בשני שקל שהיבואן נותן (כמו מערכת מגע לא מקורית ,חיישני רוורס בהתקנה מקומית ושאר דברים כאלה ) . אם באמת התחברת לרכב, אתה צריך לרכוש אותו בלי קשר לקשקושים הסיניים שאתה מקבל מתנה.

 

בקשר לדוגמא, נאלצתי לתת אותה מכיוון שדוגמא אחרת של VRS אחרת שלקח לא מעט זמן למכור אותה גם , הורדה ע"י המוכר. מעניין מי הוא.GTI זה רכב שנמכר בתוך שעות ברוב המקרים אם הוא שמור.

אבל תכלס- זה לא מעניין אף אחד מאיתנו הסחירות כי בשני המקרים עקב היות המכוניות אירופאיות, לוי יצחק מרסק אותן במחירון. מי יותר ומי פחות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה סטטוס כבר יכול להיות ברכב קומפקטי ספורטיבי ככל שיהיה ? אלו לא רכבי יוקרה או שופוני .

אם כבר הבעיה של הסקודה הוא בסטטוס שלילי בגלל קהילת המוניות :)

 

המחירים זהים כיום וסאן רוף מגיע ב GTI כסטנדרנט מאז ומתמיד. בגולף דור 4 לא היתה יחידה אחת שעלתה בארץ על הכביש בלי סאן רוף, כנ"ל בדור ה5 וה6...

 

 

בשוק הרכב הישראלי גולף נחשבת רכב סטטוס יותר מאשר סיאט לאון (בכוונה לא כתבתי אוקטביה בגלל נושא המוניות בישראל). גם באירופה המצב דומה והמיצוב של VW גבוה יותר מסיאט או סקודה וזה בסדר גמור (ואפילו חכם מאוד לדעתי- כי ת'כלס אלו אותן מכוניות), העניין הוא שבארץ הנושא הוקצן וגולף חדשה יקרה מאוד לעומת אחיותיה לפלטפורמה...מי שמוכן לשלם משלם זאת גם בגלל הסטטוס ולא למרות הסטטוס.

 

מקבל את התיקון לגבי חלון הגג, יש עדיין אביזר לא זול שמגיע בסקודה בסטנדרט ובגולף לא רק שאני מתקשה להזכר בו כרגע וחשבתי בטעות שמדובר בחלון בגג.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שלא כל האוקטביות מגיעות עם קסנון, אז מה נשאר לנו ? מושבי עור (או שגם זה לא מגיע כסטנדרט)

 

סטטוס בתוך הקבוצה כן, בהחלט.

חשבתי שאתה מדבר רכב סטטוס באופן כללי.

 

השאלה איך יש שיניים לאמירה הזו מבחינת תמחור כאשר הVRS עולה אותו דבר כמו GTI ידנית והלאון FR,

כאשר הקופרה עולה עשירייה יותר אבל גם כוללת מנוע חזק יותר.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם באירופה המצב דומה והמיצוב של VW גבוה יותר מסיאט או סקודה וזה בסדר גמור (ואפילו חכם מאוד לדעתי- כי ת'כלס אלו אותן מכוניות), העניין הוא שבארץ הנושא הוקצן וגולף חדשה יקרה מאוד לעומת אחיותיה לפלטפורמה...מי שמוכן לשלם משלם זאת גם בגלל הסטטוס ולא למרות הסטטוס.

מקבל את התיקון לגבי חלון הגג, יש עדיין אביזר לא זול שמגיע בסקודה בסטנדרט ובגולף לא רק שאני מתקשה להזכר בו כרגע וחשבתי בטעות שמדובר בחלון בגג.

 

אני לא ממש מבין את הטיעון העקבי הזה, שהוא לא ממש מבוסס. בדקתי סתם באנגליה כדי לראות אם אתה צודק. הסתכלתי על רכבי בסיס: מנוע 2T עם DSG, לפני כל אופציות האבזור והחבילות למיניהן. GTI עולה 26,925 פאונד, ו- VRS עולה 21,355 פאונד. הבדל באחוזים: 26%. בישראל - 210 מול 180 = 16% הפרש. נניח שתיקח הנחת 10K על ה- VRS, וקיבלת 23%. וואללה הוצאת את צ'מפיון צדיקים עם הקו שלך...

 

אגב, לגבי אבזור נוסף שמגיע עם ה- VRS: אני לא מכיר אבזור כזה, ונסעתי ב- VRS; אם כבר אז להיפך (למעט אולי מושבי עור שחור/אפור - אבל את זה אני שונא וממילא הם פחות נוחים כך שהעור לא מחפה על נוחות מבחינתי). אבל זה לא ממש עקרוני. המתעניין יכול לבדוק לבד מפרטים אם זה חשוב לו.

 

אני לא בא להגן על ה- GTI. ברור שה- VRS היא נחמדה ביותר, ואם יהיו לה בעתיד חמישה כוכבי ריסוק ולי יהיה עוד ילד, היא מועמדת מעולה לרכב הבא. רק צריך לדייק בנתונים...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bar72, תעשה את אותה הבדיקה באירופה אבל על הדגמים הרגילים.

 

תשווה גולף בסיסית מול אסטרה, פוקוס ומה שבא לך...תראה שבאותה קטגוריה עם אותו אבזור ואותם ביצועים מחיר הגולף יהיה דומה לכל השאר...בארץ ההבדל גדול יותר והגולף מתומחרת גבוה מאוד. למה? כי המיצוב שלה גבוה יותר מאחרות מבחינת תפיסת השוק וצ'מפיון יכולים לדרוש ולקבל את התוספת "סטטוס" הזאת.

 

כנ"ל פאסאט, טיגואן ופולו. באירופה לא תראה הפרשים כאלו כמו בישראל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבותיי שוב שלום,

הסתכלתי במחירונים של YAD2 ההפרשים בשקלים של שנתון 2009 GTI מול FR (מול חדש) הינם זהים (50,900 ש"ח)

האם FR משומשות נמכרות במחירון ?

לגבי מיצוב, הייתי בצ'מפיון הם לא מוכנים לדבר על תוספות בכלל, ניתן להוציא מהם התקנה של איתוראן וזהו.

לא לדבר שהרכב לא מאובזר בשיט. בכל זאת בסכום של 210K היית מצפה לקבל מעט יותר תוספות.

נכון שהקהל שקונה רכבים אלו אינו מחפש את הגודייס הקטנים, אבל קצת ........

לדוגמא חיישן פנצ'ר עולה אצל יבואן אירופי תוספת של עשרות יורו בודדים, האם לא ניתן היה לתת תוספת כמו זו.

גלאי רוורס, בקרת שיוט, חיישני גשם, חיישני תאורה, פנסי ערפל עקבי פנייה........

התוספת לדגם PREMIUM לא עומדת ביחס ישר לתוספות (קסנון, 18", בקרת שיוט, מושבי עור)

ה-GTI קונים אותה בעיקר מחתך גילאים של 35 (כמוני) אבל היית בכל זאת מצפה לקצת יותר.

בכל זאת ה- GTI עם כל הכבוד לה, מתומחרת גבוה מדי עם מעט מדי.

אודה לתגובתכם,

עזוב הכל תן בימנית :lol::lol::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי מדבר על בסיסית בשרשור הזה ?

 

המיצוב של ה-GTI מבוסס ברובו על המיצוב של כל משפחת הגולף וגם על המיצוב של כל מותג VW.

מיצוב וסטטוס מנתחים לפי כל משפחת הדגם ללא כניסה לרזולוציה של כל תת דגם ודגם.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הGTI זה הרכב היחידי של צמפיון עם תמחור הגיוני, כל שאר הרכבים המחירים לא הגיוניים אבל אם יש קונים קטונטי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-GTI קונים אותה בעיקר מחתך גילאים של 35 (כמוני) אבל היית בכל זאת מצפה לקצת יותר.

אודה לתגובתכם,

 

אני לא יודע מה זה "יותר". בדגם הבסיס מגיעים דברים שבאירופה (או ברכבים אחרים) הם בתוספת תשלום, כמו המסך והצ'ינג'ר עם הרמקולים, מגירות מתחת לכסאות וכו'. צ'מפיון הוזילו את מחיר ה- GTI לאחרונה בכ- 10/15K ש"ח, בעוד שקרסו העלו את מחיר הרנו מגאן ספורט ב- 20K, לגרסא ערומה הרבה יותר מאבזור, כשהמחיר באירופה לא השתנה בכלל...

 

זה נכון שאי אפשר להזמין מה שבא לך - חיישני אורות וכו' שהיו בגרסאות קודמות - את זה הם משאירים לאאודי. שם אתה ממש יכול להזמין מה שבא לך ותוך 3 חודשים זה אצלך. אני מניח שזה שיקול של עלות - תועלת. שמו מה שרוב האנשים רוצים וניסו לשמור על מחיר יחסית שפוי. חיישני חנייה, אגב, אתה יכול להוסיף בתשלום, וכמה סוגים, כולל כאלה שנותנים חיווי על המסך המרכזי. כנ"ל דיבורית BT (חובה לטעמי). נכון, זה מייקר ולא כלול במחיר. מצד שני, המתחרות היחידות של ה- GTI כיום בישראל הן הרנו (שאבזור זו מילה גסה אצלהם, וכאמור היא יקרה יותר), והאלפא QV, שגם היא יקרה יותר והרבה פחות מאובזרת. במשוואה הזו, צ'מפיון עוד יוצאים יחסית בסדר...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...