Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי ריפוד באוטו (פורד פוקוס ) בהיר והוא התלכלך כול מיני כתמים ליפני כה שבוע שהית שמש ממש חזרה וחם ניסיתי לנקות את המושב עם אבקת כביסה ומרכך ומיים זה לא כול כך עזר אולי ממש טיפה חוץ מרייח טוב

 

מה אני יכול לעשות להורדת הכתמים האלה יש איזה פיתרון טוב יעל וזול ?? עם צריך תמונות אני יביא ?

 

תודה לעוזרים !!

פורסם

קניתי מהום סנטר מנקה ריפוד של "טרטל ווקס" כזה בקבוק ספריי עם ראש מברשת בצבע צהוב,

חומר טוב ומנקה בצורה טובה מאוד, אבל יש כמה כתמים עמוקים שלא יורדים אצלי.

אבל אולי תעלה תמונה ונוכל לדעת אם יעזור או לא.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

מעלים תמונות כך:

מדריך מצולם תסתכל בתמונות, לוחצים על הסיכה,בדף שנפתח לוחצים על browse, לאחר מכן בוחרים תמונה,לוצים על העלה קבצים וזהו.8)

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

היה לי כמה כתמים קטנים על המושבים של הקורולה שלי ושמתי עליהם את הקצף המיוחד של טרטל ווקס.

עשה את הריפודים כמו חדשים! הצבע חזר, הכתם ירד וריח טוב.

צריך לשאוב את המושבים, לרסס את הקצף ולהשאיר אותו ל-5 דקות ובסוף לשאוב שוב פעם את המושב.

קניתי מאוטו דיפו זה עולה בסביבות 30-40 שקל

פורסם

תודה רבה (pashok.tr) עזרת לי מאוד !:)

 

לשאוב עם שואב אבק רגיל בייתי או של התחנות דלק ?

יש איזה תמונה של החומר הזה שאני ידע לזהות אותו ?

 

(ran1012); אתה יכול להעלות לי לפה בבשקה תמונה של הספייר הזה שאני ?

2011-02-21_18-34-19_245.jpg

2011-02-21_18-34-35_400.jpg

2011-02-21_18-33-54_542.jpg

פורסם

אני השתמשתי בשואב רגיל (אבל די חזק) של הבית.

אני מאמין שכל שואב ביתי סטנדרטי יעשה את העבודה:wink:

 

הינה תמונה של הספריי

 

5010322747014.jpg

פורסם

סבבה תודה רבה על העזרה עכשיו הוא באה עם מברשת ואם לא עם איזה מברשת אני צריך להשתמש

 

ואיך אני משתמש בוא ?

 

וסליחה על כול החפירות ותודה רבה לעוזרים !!!

פורסם

לא מגיע עם מברשת ולא כלום.

שואב את המושבים.

מנער את המיכל טוב טוב ומרסס בנדיבות על המושב (תעשה בהתחלה על איזור נסתר מעין כדי לבדוק שהכל בסדר).

אחרי שאתה נותן לו לשבת 5 דקות תפשף קצת עם מטלית ותשאב את המושבים שוב.

הקצף הזה הוא חומר פעיל "ששואב" את הלכלוך מהבד

×
×
  • תוכן חדש...