Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

לכבוד יום הולדתו ה-16 של בני, אני מעוניין לקנות לו טרקטורון מסוג בומברדיר ds650

או את גרסת הBAJA.

עכשיו מה שברצוני לדעת הוא האם כאשר בני מגיע לגיל 16 באפשרותו להוציא רישיון חוקי לכלי כזה בנפח כזה.

ובקשר לאזורים שבו מותר לו לנסוע על הכלי ועד איזו מהירות. (אני מתכוון לכבישים עירוניים,בין עירוניים וכו').

וגם אם מישהו מוכן להסביר מה ההבדל בין שני הגרסאות של הטרקטורון.

מי מהן יותר מומלצת. כאשר יש דגש גם על ההבדל במחיר.- זאת אומרת האם ההפרש הדיי גדול מצדיק את עצמו.

 

תודה מראש.

שגיא.

פורסם

בקשר לרשיונות של הטרקטרון אין לי כ"כ מה להגיד לך. אני הבנתי שזה תלוי ברישיון של הטרקטורון - אם הוא רשום כרכב חקלאי אז מותר לנהוג עליו עם רישיון לטרקטור (מגיל 16), אם הוא לא רשום כרכב חקלאי אין לי מושג מה התנאים לנהוג עליו.

 

אבל יש לי דבר חשוב אחר להגיד לך - הבומבדיר הוא טרקטורון ממש מפלצתי ואם הבן שלך לא מספיק אחראי בקטע של זהירות אני הייתי שוקל משהו פחות קיצוני.

 

זה טרקטורון שדורש מיומנות ורמת שליטה גבוהה עקב הכוח העצם שלו (650 סמ"ק, ידני, עם משקל אפסי. תחשוב בכיוון של אופנוע)

 

אני מכיר מישהו שנסע על בומבדיר ביחד עם עוד רוכב מאחורה - מכת גז קטנה העלתה את הטרקטורון לווילי ושניהם התהפכו איתו.

פורסם

"ובקשר לאזורים שבו מותר לו לנסוע על הכלי ועד איזו מהירות. (אני מתכוון לכבישים עירוניים,בין עירוניים וכו'). "

 

לא חוקי לנסוע בכבישים.

רק בדרכים של קיבוצים וכו'...

ועדיף כבר בכסף הזה לקנות לו איזה DT נחמדה

או RMX

אני מת לכאלו כלים אבל יש בעיה....אין כסף!

ותשמור על הבן שלך.

פורסם

תומקאר זוגי עם מנוע של דיהטסו וואריאטור, או מנוע סובארו ידני 5 הילוכים...

אלו כלים יקרים יותר אבל מאוד בטוחים וניתן לנסוע איתם בכל כביש (למעט דרך מהירה)

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
שלום לכם.

לכבוד יום הולדתו ה-16 של בני, אני מעוניין לקנות לו טרקטורון מסוג בומברדיר ds650

או את גרסת הBAJA.

עכשיו מה שברצוני לדעת הוא האם כאשר בני מגיע לגיל 16 באפשרותו להוציא רישיון חוקי לכלי כזה בנפח כזה.

ובקשר לאזורים שבו מותר לו לנסוע על הכלי ועד איזו מהירות. (אני מתכוון לכבישים עירוניים,בין עירוניים וכו').

וגם אם מישהו מוכן להסביר מה ההבדל בין שני הגרסאות של הטרקטורון.

מי מהן יותר מומלצת. כאשר יש דגש גם על ההבדל במחיר.- זאת אומרת האם ההפרש הדיי גדול מצדיק את עצמו.

 

תודה מראש.

שגיא.

 

ההבדל בין הBAJA לרגיל - בדקתי לפני לא מעט זמן, אז יכול להיות שאני לא מדייק - הוא זוג פנסים נוסף, צמיגים אחרים, היותו מעט צר יותר, ועוד כלמיני שטויות (ידיות, רגליות, וכו').

לא נראה לי באמת מוצדק.

 

לקנות DS650 לילד בן 16 יכול להיות מוצדק בשני תנאים:

1. יש לו נסיון קודם על טרקטורון ספורטיבי, או אופנוע

2. הוא מאוד, מאוד, מאוד אחראי

 

הדבר הזה יכול להרוג אותו במכת גז אחת.

 

לגבי הרישוי, קשה לי לענות לך - אני יודע שעד לפני כמה שנים הוא היה מוגדר כטרקטור, על כל המשתמע מכך - אפשרות לנוע על כבישים, לרכב בלי קסדה :roll: , ביטוח מקיף סופר-זול (800 שקל, וזו לא טעות). אני חושב ששינו את זה מאז.

 

בגיל 16 אין הרבה דברים שאפשר לקנות, הייתי אומר שדווקא אופנוע יהיה רעיון יותר טוב - אבל על כזה אי אפשר לנסוע עד גיל 18 במילא. המשטרה פחות מדאיגה אותי בעניין, קשה לתפוס רוכב טוב על אופנוע אנדורו או טרקטורון כזה, מה שיותר מדאיג הוא העדר הביטוח אם קורה משהו בלי רשיון.

 

בקיצור, תחשוב על זה טוב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
שגיא.

 

ההבדל בין הBAJA לרגיל - בדקתי לפני לא מעט זמן, אז יכול להיות שאני לא מדייק - הוא זוג פנסים נוסף, צמיגים אחרים, היותו מעט צר יותר, ועוד כלמיני שטויות (ידיות, רגליות, וכו').

לא נראה לי באמת מוצדק.

 

לקנות DS650 לילד בן 16 יכול להיות מוצדק בשני תנאים:

1. יש לו נסיון קודם על טרקטורון ספורטיבי, או אופנוע

2. הוא מאוד, מאוד, מאוד אחראי

 

הדבר הזה יכול להרוג אותו במכת גז אחת.

 

לגבי הרישוי, קשה לי לענות לך - אני יודע שעד לפני כמה שנים הוא היה מוגדר כטרקטור, על כל המשתמע מכך - אפשרות לנוע על כבישים, לרכב בלי קסדה :roll: , ביטוח מקיף סופר-זול (800 שקל, וזו לא טעות). אני חושב ששינו את זה מאז.

 

בגיל 16 אין הרבה דברים שאפשר לקנות, הייתי אומר שדווקא אופנוע יהיה רעיון יותר טוב - אבל על כזה אי אפשר לנסוע עד גיל 18 במילא. המשטרה פחות מדאיגה אותי בעניין, קשה לתפוס רוכב טוב על אופנוע אנדורו או טרקטורון כזה, מה שיותר מדאיג הוא העדר הביטוח אם קורה משהו בלי רשיון.

 

בקיצור, תחשוב על זה טוב.

 

אוקיי תודה לכולם על התגובות.

 

רק מישהו מוכן לשפוך קצת אור על עיניין הגיל והרישיון? (על היום לא על אז)

פורסם

עכשיו תקשיב לתושבה לעניין ממישהו שיש לו את הכלי הזה!

 

1) יש לו רשיון טרקטור זה אומר שהוא יכול לנוע בכבישים חופשי בדיוק כמו טום קאר , ריינג'ר למינהם בלי קסדה (לא כולל כבישים בין עירוניים כמובן)

 

אבל יש דבר כזה שנקרא נספח שמצורף לרשיון של הבומברדיר ששם כתוב:

*שלרכב מותר לגרור עגלות וכו.... (לא מעניין כרגע)

*מותר לנסוע רק בשבילים ולחצות כבישים.

*והדבר הכי חשוב: הרוכב חייב ברישיון 02 (אוטו) או ברשיון 01 (טרקטור) אבל מגיל שבע עשרה וחצי שנים!

 

כל זה רשום על חתיכת נייר שרוב השוטרים לא יודעים עלייה בכלל ויש סיכוי קטן שתיפול על מניאק שמכיר את הנספח הזה וזה כאילו הילד נובע בלי רשיון!

 

לי יש כזה כלי ואני אומר לך את האמת אני די מפחד ליסוע איתו על הכביש חופשי בגלל שאני יכול ליפול על מניאק שמבין ולא יהיה נעים

ודבר שני הכלי הזה רוצח ואל תיתן לו ישר להעלות על הכלי תן למישהו שמבין שילמד אותו קצת ויסדר לו דברים בראש.

 

2) הבדלים בין הבאחא לרגיל:

*מגני ידיים

*זוג פנסי ערפל

*עוד 2000 טור' (שזה משמעותי מאוד בכלי הזה)

*שעון טורים

*הוא טיפה יותר קצר

 

זהו בגדול.

 

אבל עם אתה בכל זאת הולך על הכלי הזה אז תחשוב על הכלי החדש שלהם שהוא הbaja X שהוא בצבע שחור יפייפה ם עוד כמה שיפורים והוא שאותו המחיר כמו הבאחא הרגיל.

 

מקווה שעזרתי

 

אור

פורסם

תודה לך אור.

כניראה שאני בכל זאת יילך על אחד הכלים הללו.

הבן שלי בחור מאוד אחראי ואני לא משאיר ספק להשתוללויות מצדו.

אני יגרום לו ללמוד לאט לאט את הטרקטורון.. ואת המגבלות של הכלי ושל עצמו.

תודה לכולם עזרתם לי מאוד.

:)

פורסם

עזוב עכשיו תגובות על השאלות שבהודעה....

 

יש לי שאלה אליך:

 

אתה מוכן לאמץ אותי :?::?::lol:

 

 

שיהיה בהצלחה ותשמרו על עצמכם (כן, אני יודע, גם אתה תתאהב בטרקטורון הזה :twisted: )

 

 

חג שמח,

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

טעות מרה בידך....

אחריות לא קשורה לעניין

עם כלי כזה לא יכולים להפסיק ללחוץ...

הכוח והמהירות ישכרו אותו-עד שהוא יחטוף סטירה

חוצמזה אל תשכח שטרקטורון זה כלי לא יציב מפאת חוסר דיפרנציאל אחורי ועוד כל מיני

אני ראיתי כלים כאלה נוסעים 140 קמ"ש בבין עירוני :shock:

אם מישהו יה מספר לי-החיים לא הייתי מאמין-אני פשוט לחצתי איתם

במקומך לא הייתי קונה לילד בן 16 כלי כזה קיצוני-אם לעצמך זה סיפור אחר

פורסם
טעות מרה בידך....

אחריות לא קשורה לעניין

עם כלי כזה לא יכולים להפסיק ללחוץ...

הכוח והמהירות ישכרו אותו-עד שהוא יחטוף סטירה

חוצמזה אל תשכח שטרקטורון זה כלי לא יציב מפאת חוסר דיפרנציאל אחורי ועוד כל מיני

אני ראיתי כלים כאלה נוסעים 140 קמ"ש בבין עירוני :shock:

אם מישהו יה מספר לי-החיים לא הייתי מאמין-אני פשוט לחצתי איתם

במקומך לא הייתי קונה לילד בן 16 כלי כזה קיצוני-אם לעצמך זה סיפור אחר

 

אתה צודק הכלי הזה בלי קשת יכול להגיע ל160 קמ"ש

והכלי הזה דורש ממך ללחוץ אז אי אפשר להגיד שאהוא יסע רגוע לא ישתולל.

כח את זה לצומת ליבך

 

אור

פורסם
תודה לך אור.

כניראה שאני בכל זאת יילך על אחד הכלים הללו.

הבן שלי בחור מאוד אחראי ואני לא משאיר ספק להשתוללויות מצדו.

אני יגרום לו ללמוד לאט לאט את הטרקטורון.. ואת המגבלות של הכלי ושל עצמו.

תודה לכולם עזרתם לי מאוד.

:)

לפי דעתי אתה טועה ובגדול,לתת לבן שלך כלי כזה בגיל 16 זה טעות ענקית,קנה לו הונדה EX 300,מספיק אמין ובטוח [עד כמה שאפשר לקרוא לזה בטוח] בשביל טרקטורון,יש לי חבר [והוא לא בן 16,בן 23] שקנה בומבריידר אחרי שהיה לו ימאהה ווראיר במשך שנה,הוא חשב שהוא גיבור גדול ויודע איך לרכב,התוצאה,פריקת כתף ושבירת רגל,במקרה שלו,הוא יצא בזול,תאר לך מה יקרה לרוכב צעיר וחסר נסיון.

אם אתה שואל אותי,אני הייתי קונה לו תומקאר [חד מושבי או דו מושבי] או אופנוע,על אופנוע יותר קל להשתלט כשאתה נוסע בשטח,שלא לדבר על תומקאר,בגיל הזה,ההורמונים משתוללים [מנסיון,לי היה אופנוע בגיל הזה],והלחץ החברתי שמסביב לעשות שטויות הוא גדול וזה מסכן את המצב,ולא משנה עד כמה הבן שלך אחראי,הלחץ הוא גדול מצד החברים.

טרקטורון הוא כלי מאוד לא בטוח בידיים לא נכונות,על אחת כמה וכמה בטרקטורון חזק כמו הבומבריידר שהוא לא כלי למתחילים.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

חבר'ה נראה לי שאתם מתייחסים יותר מידי ברצינות לאיש -תקראו את ההודעות שלו :פעם הוא מחליט לקנות town car אחר כך כבר יש לו 500 s-class .אחר כך הוא פתאום מחליט לחפש בונוויל משומשת,כותב עם מלא שגיאות כתיב ועכשיו פתאום יש לו ילד בן 16 והוא רוצה לקנות לו את אחד הכלים החזקים והמסוכנים :roll:

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

לדעתי תקנה לו תומקאר או רינגיר

הם אחלה כלים...

ואתה יכול להוציא להם רישואי אבל זה יאלה הרבה כסף

×
×
  • תוכן חדש...