Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רפי בתיאוריה הכל טוב ויפה, תחשוב על כמות החיווט שיש לי כרגע ברכב תוסיף את כל האלמנטים והכבלים של המחשב(שזה לא נגמר רק בכרטיס קול).

 

אל תשכח שאני לא ילד בן 16 שעוד לא הוציא רשיון-יש לי קצת ניסיון בתחום (ממש מעט :lol: )

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

מה עם הקטע של גניבות?

הכל המוזיקה שלך תהיה Playlist?-איך אחרי זה תעביר שירים?..

:shock:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
ליאור יקירי, אם אני לא טועה, KX לא עובד על כרטיסים של קריאטיב שהם USB.

היתרון של הKX הוא לא האפקטים, אלה התמיכה המדומה בASIO שלא היתה ל SB LIVE מהדורות היחסית ישנים.

 

את כל האפקטים שרשמת ניתן להשיג עם DIRECTX ויש מבחר ענק של PLUGINS שכאלה.

יכול מאד להיות שכל האפטקים שהKX משיג הם דרך הDIRECTX, אבל אני לא ממש סגור על זה.

 

צודק - טוב שהארת את עיני (ואת עיני האנשים כאן)... קראתי עכשיו והם תומכים רק חלקית ב-Audigy2 ZS, ולא תומכים בכלל ב-Audigy2 NX, וכאמור לא תומכים ב-Extigy.

זה אומר שהוא יצטרך ללכת על Audigy או לייב ישן.

אגב התמיכה ב-ASIO היא יתרון מעולה למוזיקאים, אבל לא ממש משמעותית לאודיו-לרכב.

 

ניתן באמת להשיג אפקטים של DirectX לכל דבר, בעקבות מה שאמרת עשיתי חיפוש באתר של וינאמפ, ראו מה מצאתי:

http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=138579

זה פלאגין DSP לווינאמפ, שמארח פלאגינים של DirectX - מכאן באמת האפשרויות בלתי מוגבלות, אפשר להוסיף פלאגינים מקצועיים לוינאמפ :)

 

אגב, האפקטים של ה-KX הם ממש לא DirectX, נהפוכו, הם אפקטים ממומשים בחומרה -הם מועלים לזיכרון של הכרטיס וממומשים באמצעות הצ'יפ שלו (עוד יתרון קטן שלהם - לא צורכים CPU).

- - -------[Fireball]------ - -

×
×
  • תוכן חדש...