Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להתחיל ללמוד כבר בתקופה הקרובה ולכן אני חייב לשנות את מקום עבודה הנוכחי שלי. זו הסיבה העיקרית אך לא היחידה.

 

לכן לפני שאני מתחיל בתהליך רציתי להתיעץ איתכם -

 

איפה אני יכול לקבל מידע על זכויות וחובות שלי ברגע שאני מתפטר מרצון? איך רושמים מכתב פיטורים נכון בצורה שהמעסיק לא יעקוץ אותי? איך מחשבים פיצויים\ימי חופשה?

יש אתר או ארגון מסויים שאוכל לפנות אליו?

 

 

תודה מראש וכולם המשך יום מצויין 8)

פורסם

ברגע שאתה מתפטר את לא זכאי לפיצויים שכן אתה מתפטר,לא מפוטר.

 

לגבי מכתב פיטורין וכו', מאוד תלוי באופי מקום העבודה שלך, מאוד תלוי בבוס שלך וכו'.

 

אני יכול לומר לך שלפני מעט יותר מחודש התפטרתי ממקום עבודתי, לא כתבתי שום מכתב אלא פשוט ישבתי לשיחה עם הבוס שלי והטלתי את ה"פצצה".

למקום העבודה שלי זה הספיק,יכול להיות שבמקום עבודה אחר הייתי עושה את זה בצורה יותר פורמלית.

 

מה שכן, החסרת כמה פרטים:

 

*כמה זמן אתה במקום העבודה הנוכחי ?

*מה מידת ה"רגישות" של התפקיד שלך ? (בעברית-עד כמה חשוב לבוס שלך שלא "תרוץ למתחרים שלו ותגלה שם אטרקטיביות יתרה" ?) יש מצבים שיש לזה המון משקל בעניין "איך תסתיים ההעסקה".

*איך היחסים שלך עם הבוס שלך ?

 

חלק מהשאלות אמנם עשויות להראות לא רלוונטיות, אבל הן יכולות להיות קריטיות מאוד במצבים מסויימים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יש שאלות הרבה יותר חשובות, כמו מה כתוב בהסכם ההעסקה שלך לגבי הודעה מוקדמת, לגבי שחרור קופת פיצויים (אם יש) וכו'.

לכן הצעתי לך לשלוח לי פרטים בה"פ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בקצרה:

 

מדובר במקום עבודה של צעירים - אבטחה לצורך העניין. עבדתי בידיוק שנה וחצי.

אין שום רגישות לתפקיד שלי, מה שכן צפוי להיות חוסר באנשים בתקופה קרובה מאוד. כמו כן אין לי גם שום קרבה לבוס.

 

אבל אני כן רוצה לקבל את כל המגיע לי - במשך התקופה הזו השתמשתי רק ב-6 ימי חופש, את השאר אני מניח חייבים לשלם לי. כיצד אני יכול לדעת כמה נשארו לי?

 

 

bar72, לפי מה שידוע לי אני צריך להודיע שבועיים מראש. אני לא יודע מה רשום אצלי בחוזה לגבי קופת פיצויים.

אני אשלח לך בימים הקרובים ה"פ. עכשיו אני חייב ללכת להתארגן לעבודה...:?

פורסם

פיצויים לא תקבל, כמו שציינו מקודם, כי אתה זה שמתפטר.

ימי מחלה שלא ניצלת גם לא ניתנים לפדיון.

בקשר ליתרת ימי חופש וימי הבראה, תוכל לבדוק את היתרה העדכנית בתלוש המשכורת האחרון.

 

לגבי הודעה מוקדמת, היות ואתה כבר שנה וחצי בעבודה, אז אתה מחוייב ב 17 ימי הודעה מוקדמת.

שבועיים על השנה הראשונה, ויום אחד על כל חודשיים בשנה השנייה.

שונא גזענים !.

פורסם

יש מינימום של 12 ימי חופש בשנה כמדומני - את השאר חייבים לשלם לך , או שהם יכולים להכריח אותך לקחת על חשבון תקופת ההודעה (תכלס = גם לשלם לך ואתה לא בא לעבודה).

 

אתה מחויב לחודש הודעה מראש (עובד מעל שנה) - בכתב.

פיצויים מגיעים לך רק אם נאמר כך במפורש והופרש לזה כסף, זה בניגוד למצב בו אתה מפוטר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביור הכי קרוב, אבל לא ניתן להכריח לקחת ימי חופש (אלא אם כתוב בהסכם ו/או בצו הרחבה של הסכם קיבוצי). כן ניתן להגיד לך שב בבית ותקבל כסף כאילו באת, אבל זה לא קורה הרבה בחברות מסוג זה...

שוב, ללא ההסכם קשה לענות על כל השאלות מעבר לאמור לעיל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כן ניתן להגיד לך שב בבית ותקבל כסף כאילו באת

 

זה מה שהתכוונתי.

מה ההבדל בין זה למה שאמרתי?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

קצת סדר - כמו שנאמר, סביר מאוד להניח שימי ההודעה המוקדמת עומדים על חודש.

לעניין פיצויי הפיטורים, בדוק בחוזה האם אתה חתום על "סעיף 14" - אם כן, הפיצויים

שלך (אבל זו חברת אבטחה, שידועות ביחס המדהים לעובדיהן, כך שאני בספק). לגבי

ימי החופשה - כפי שנאמר, אמורים להופיע בתלוש, תוודא כי היתרה היא באמת היתרה

הנכונה.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
זה מה שהתכוונתי.

מה ההבדל בין זה למה שאמרתי?

ליביו

 

יש הבדל בין זה שיגידו לעובד: "תודה, נמשיך לתת לך כל מה שמגיע לך אבל אל תגיע", שאז ימי החופש לא נגרעים לו, לבין: "נותרו לך XX ימי חופש, שב בבית ותנצל אותם", שזה משהו שלא ניתן לעשות ללא הסכמת העובד.

 

שוב, הכל כפוף להסכם של הבחור, שמעולם לא ראינו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה רבה לכולם על התשובות. היום אני אברר אצל הפקידה כמה זמן מראש אני צריך להודיע על ההתפטרות.

 

על הדרך אני גם אקח את התלוש העדכני ואבדוק כמה ימי חופש נותרו לי (למרות שאני זוכר בוודאות שהמספר היה נמוך יותר ממה שאמור להגיע לי לדעתי).

 

משהו יכול לעזור לי לנסח את המכתב?

פורסם

שאלה בקשר לאותו הנושא

במידה ויש לי יחסים טובים עם המנהל הישיר ואני רוצה להתפטר ולעבור למתחרים לתפקיד יותר אטרקטיבי וקידומי, איך אני מתפטר ממקום העבודה הנוכחי בלי שיהיה לי כתם רע כי סך הכל צריכים אותי במקום העבודה הנוכחי

×
×
  • תוכן חדש...