Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מה החידושים שעשו בסיאט איביזה של 2011 מול ב-2010?

האם זה אותן מכוניות שעמדו שך 2010 שעמדו במחסן ועלו ב2011?

 

 

תודה !

פורסם
2011 זה כבר מנועי 1.2 TSI

אם זה עדיין 1.6 ב2011 זה אומר שנשאר במלאי מ2010.

 

לא בדיוק, איביזות עם מנועי ה-TSI יגיעו רק בחודש מאי ועד אז בסיאט "גומרים" את המלאי עם

המבצע של 90 מכוניות ב- 90000 ש"ח, אבל כמו שראינו בעבר זה כנראה יהיה הרבה מעבר ל-

90 המכוניות כמו שהם טוענים.

 

פורסם

האיביזה 1.6 דגם 2011 הוא 2011 ולא מלאי שנשאר אך הוא משווק מחודש אוגוסט , מהמבצע האחרון, עד חודש אוגוסט היה דגם "2010" כי בחו"ל היצרן משיק את המודל באמצע השנה כך שביוני 2010 הדגם עבר שינויים קלים שרשמתי לך בהמשך ההודעה. ההבדלים חלקם לטובה וחלקם לא, כמו 4 כריות אויר ולא 6 בדגם הספורט קופה.

מנוע ה1.6 הוא נחמד, יש כוח לאוטו.המנוע אמין, הביצועים סבירים אך המנוע מעט רועש. 0 ל100 ב 10 וחצי שניות, סטנדרטי.

ההבדלים בין 2011 ל2009-10 הם :

2011-ג'נטים אחרים

2011- דשבורד בלבן ושחור לעומת דשבורד שחור ב2009-10

2011 בקרת שיוט- אין ב2009\10

2011 - 4 כריות אויר לעומת 6 ב 2009 -10

2011 - האגזוז נסתר ולא נראה

2011 - שינוי קל בצבע הריפוד שמשולב עם המושב השחור ושינוי בשטיחונים

 

לטעמי ה2009 -10 יפה יותר אך אני משוחד :lol:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

השינויים ב 2011 הם בחלקם כלליים ובחלקם ספציפיים לדגם מסוים.

לכלל הדגמים נוספה בקרת שיוט, במקום 6 כריות אוויר ישנן 4 אך לדבריי היצרן מדובר בכרית דו שלבית וגדולה יותר, האמורה להחליף למעשה את הצמד הנוסף של הדגמים הקודמים מבלי לפגוע בבטיחות.

בקופרה 2011 הוסיפו קירור לתא הכפפות, דיבורית בלוטוט' מקורית עם שליטה מהפקדים שמאחוריי ההגה, ושקע כניסת USB.

המצבר בקופרות עבר דירה לתא המטען, מתחת לגלגל הרזרבי, והחישוקים הוחלפו לאלה של הבוקנגרה.

ישנם ככל הנראה גם מספר שינויים טכניים שאני עדיין מנסה לאמת ולקבל הוכחות רשמיות להימצאותם.

פורסם
האיביזות מהבצע הראשון (2010) בעלות דשבורד לבן והאגזוז נסתר.

המבצע הראשון היה על ה 1.4, ב1.6 הדשבורד בצבע שחור בשנתונים 2009 עד המבצע הראשון שזה חודש מרץ 2010, המבצע הראשון היה על 1.4 ואז הדשבורד הוחלף לדגם ספורט לצבע שחור ולבן משולב.

האגזוז החבוי היה עד לא מזמן על ה 1.4 אך כיום גם ב1.6 הוא נסתר.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

×
×
  • תוכן חדש...