Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כנראה מתעתד לרכוש את יונדאי i10 החדשה.

אם אני לא טועה הסוכנות ציינה שהם נותנים גם מערכת מיגון.

מה זה אומר בדיוק?

 

אני יודע שיש מושגים כמו אימובילייזר, קודן, אזעקה וכו' שחברות ביטוח מצריכות להתקין

כשאני עושה את הביטוח (ידוע לי שבכל חברה הדרישה היא אחרת גם).

 

1.מה זה אומר ה "מערכת מיגון" שאמרו בסכונות יונדאי?

2. מה אני אצטרך להתקין?

3. מה העלויות של התקנת קודן, אזעקה או אימובילייזר?

 

 

פשוט נראה שלא יוצאים מכל ההוצאות האלה, זה כבר לא רק האגרה שיש להוסיף

על הרכב כדי לשים אותו "על הכביש"...

 

תודה

פורסם

מערכת המיגון שתקבל היא ככה"נ קודן - לוח מקשים עם קוד שאותו אתה צריך להקיש לפני שאתה מניע.

 

לדעתי זו אחת מהתוספות היותר מיותרות ומציקות שחברות הביטוח המציאו לנו, ואצלינו במשפחה עסוקים תמיד בלמצוא את החברות שלא דורשות את הטמטום הזה. לדעתי לפני שאתה קונה את הרכב תברר שהביטוח שלך לא דורש את זה, ותגיד להם "תודה על הבחינם, אבל לא תודה".

×
×
  • תוכן חדש...