Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

 

אני מחפש לקנות טלכרטים שמישים (מהדור היישן העשויים מפלסטיק) שלא למטרות אוסף אלא לשימוש עבור אדם מבוגר שלא מסוגל להשתמש בדור החדש של הטלכרטים המסובכים לשימוש.

 

אשמח לקבל בפרטי או על גבי הפורום היכן או ממי בפורום ניתן לרכוש טלכרטים ישנים.

 

נ.ב - בדואר ובפיצוציות אזלו הטלכרטים היישנים לפני מספר חודשים.

 

תודה רבה

איזה כייף לי :)

פורסם

מסופקני שתמצא, אולי רק בדרום ת"א.

יש לי כמה עשרות כרטיסים חדשים, אבל הם שמורים באוסף.

 

אפשר לדעת מה כל כך מסובך בטלכרטים החדשים? אפילו לא ידעתי שהחליפו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מאחר ויצא לי להיות בכלא צבאי כמה פעמים אני יכול לומר לך בוודאות שאצלנו עוד מכרו טלכרדים עד לפני משו כמו חודש

נסה להגיע לסניף אחר של הדואר אצלנו אני יוכל לברר לך בוודאות אם עוד עדין מוכרים רק שבוע הבא...

פורסם

http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2.php?AreaID=&SalesCatID=&SalesSubCatID=&SalesSubCat3ID=0&SalesSubCat4ID=0&ManufacturID=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=%E8%EC%EB%F8%E3&InfoLower=

 

תראה שמה אחד לפני האחרון

מוכר 24 כרטיסים של 50 שיחות בכ 500 ש''ח נראלי השקעה טובה לתווך הארוך לאותו אדם מבוגר.(אם הוא מדבר הרבה :wink: )

 

אין לי קשר למוכר/מודעה

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אני חושב שנתקלתי באיזה 100 טלכרטים בזמן שסידרתי קצת ג'נק בבית ופשוט זרקתי אותם, אפילו לא עלה בדעתי לשאול אם מישהו אוסף אותם...

מעבר לערך סנטימנטלי, הם באמת שווים משהו למישהו ?!

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

באמצע-סוף שנות ה 90 הטלכרטים היו בשיא פריחתם. היו מפגשים, היה ירחון, היו כנסים ואלפי אנשים שהתעסקו בזה.

היום אני לא יודע מה קורה אבל בטח אין לתחביב הזה את אותה הפופולאריות.

 

לגבי הערך, לאספנים יש ערך שונה לכרטיסים משומשים ולכרטיסים חדשים (מינטים, כאלה שמעולם לא השתמשו בהם). כרטיס מינט יכול לעלות מאות אחוזים יותר מאשר כרטיס משומש, ובלי קשר לערכו ככרטיס חדש (20, 50 או 100 יחידות). כרטיסים נדירים היו נמכרים במכירות פומביות במאות שקלים לכרטיס.

 

בבית שלי שוכב בארון אוסף מכובד של כמעט כל הכרטיסים שיצאו, החל משנת 89' או 88' ועד תחילת ה 2000. רוב הכרטיסים שלי הם מינטים, כולל מהדורות מוגבלות לאספנים ופולדרים. אין לי מושג לגבי שווי האוסף הזה, ובזמנו שניסתי לברר לא ממש הצלחתי לקבל תשובה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אני חושב שנתקלתי באיזה 100 טלכרטים בזמן שסידרתי קצת ג'נק בבית ופשוט זרקתי אותם, אפילו לא עלה בדעתי לשאול אם מישהו אוסף אותם...

מעבר לערך סנטימנטלי, הם באמת שווים משהו למישהו ?!

 

במידה ונשארו שיחות בטלכרדים אזי לי הם שווים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...