Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף קנתי את המערכת החדשה שלי, שמורכבת מהרכיבם הבאים:

 

מגבר: סלסטרה FA475x

רמקולים קדמיים: Morel Hybrid 6

סאב: FOCAL דגם SB30A1

 

את הרכיבים רכשתי והתקנתי יוסי-ECA, עשו לי איטום 2 שיכבות לדלתות הקדמיות.

 

לצערי בזמן ההתקנה לא הרגשתי טוב, אז יש לי רק תמונות שהכול מותקן.

 

שידרוגים שיעשו בקרוב

1 הוספת רמקולים אחוריים 6*9

2 הוספת מגבר מונו

3 בידוד לבגז

4 אולי בניה והוצאת הרמקולים

5 הוספת קבל כיי נראה לי שהמצבר לא מספיק

 

תודה ליוסי על השירות המעולה, וגם על העבודה המהירה .

 

162625_1375265680623_1801269312_749991_4466334_n.jpg

 

 

168664_1375265840627_1801269312_749992_1936857_n.jpg

 

 

168031_1375266080633_1801269312_749993_575058_n.jpg

פורסם

כרגיל

 

כשרואים עבודה של יוסי - רואים ניקיון ויזואלי מוחלט - אין הרבה מה להוסיף כאן, נקי, יפה - חד וחלק.

 

איזה רכב זה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

1. מיותר לדעתי

2. רצוי

3. עסק לא זול שיעלה לפחות 5000 אלף שאותם הייתי משקיע בסטאפ שלך למשהו אחר

4. אם אפשרי עדיף שהמיד וופרים יהיו און אקסיס ובניה שכזאת רק תתרום ל"איכות השמע".

5. מיותר לגמרי איפלו יכול להחריף את הבעיה שלך. אם כבר תשקיע במצבר יותר חזק כמו אופטימה צהוב ותשדרג את שלושת הגדולים.

 

 

לגבי ההתקנה כרגיל כמו שאדי ניסח את זה טוב מאוד, ניקיון ויזואלי מתקין שאי אפשר לטעות איתו.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

תתחדש!

נראה נקי ונחמד.

 

אדי ברור שאתה תגיד שיוסי מתקין על אחרי החגיגה שהלכה על הרכב שלך אצלו :wink:

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

תודה חברים

 

שברולט אופטרה 05

 

יש לי הרבה רעשים, בדלת של הבגז .

חשבתי לאטום אותו רק.

 

אני רואה שיש, משחק בתאורה פנמי וחצוני.

יש לי מערכת מערכת מולטימדיה .סיני

 

אולי משהו יודע איזה רמקולים באים ברכב הבא.

163438_1369619939483_1801269312_736158_5817841_n.jpg

פורסם

אני רואה שיש, משחק בתאורה פנמי וחצוני.

יש לי מערכת מערכת מולטימדיה .סיני

 

תסלח לי אם אני הולך להעליב אותך,

אבל לשים ג'אנטים של ב.מ.ו על פיאט פונטו לא הופך אותה ליותר טובה.

 

או בעברית פשוטה, למה לשים רכיבים נפלאים שכאלה על מערכת מולטימדיה סינית?

תעזוב את כל ההשקעות הקרובות שלך על כל מיני 6X9 או אגדות שכאלה.

הדבר הראשון הבא הוא להעיף את המערכת מולטימדיה שלך ולקנות קלריון או אלפיין

איכותית שתתן לרכיבים שלך לתרגם לסאונד את מה שהם באמת מסוגלים.

אחר כך תאטום את האוטו, ומשם תתחיל לחשוב על עוד רכיבים.

 

שיהיה בהצלחה.

אגב, התקנה פשוטה ומקסימה של יוסי. כל הכבוד ותתחדש.

פורסם

אני לא נעלב בקלות.

אני חושב להחליף את הHU בקרוב.

בIX35 קבלתי מערכת של פיוניר. 4200

משהו מכיר ?

חשבתי להזמין את אותו גירסה לשברולט.

×
×
  • תוכן חדש...