Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את הרדיו דיסק הרגיל שמקבלים עם האוטו:

אני רוצה לדעת אם אפשר להחליף את זה לרדיו דיסק רגיל ואם הAUX שלי בתא כפפות זה יהיה מסובך להעביר אותו לרדיו דיסק [ע"י איש מקצוע]

מישהו יודע גם כמה יעלה להחליף לי את זה לרדיו דיסק רגיל [בלי הרדיו דיסק] רק להחליף בניהם ולחבר את AUX?

תודה!

2009-ford-focus-rs-dashboard-21.jpg

פורסם

כן כול בעל מקצוע שמכבד את עצמו יכול לעשות את העבודה הנ"ל

מסגרת רדיו בארץ תעלה לך סביבות 400 שח לא כולל עבודה שעלותה משתנה ממתקין למתקין.

את המסגרת ניתן לרכוש גם ב-EBAY במחירים זולים,יתכן ותצתרך מתאמים לשמירת אופציית השליטה מההגה:

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=t-soundaccessories&db152606=1026063&keyword=%F4%E5%F8%E3+%F4%E5%F7%E5%F1

 

http://electronics.shop.ebay.com/i.html?_nkw=ford+focus&_sacat=293&_odkw=ford&_osacat=293&_trksid=p3286.c0.m270.l1311

×
×
  • תוכן חדש...