Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז אחרי שהיה לנו דיון מעניין על השכן הנכה של אייל, אני מתעניין לגבי בעיה מסויימת ששמתי אליה לב.

אני גר בבניין דירות באיזור שאין בו חניה, אבל ממש אין חניה.

מבקרים באיזור שלי הרבה אנשים בגלל בית חולים ומרכז מסחרי שסמוך למקום מגוריי, אז כל חניה פנויה נהיית מעין תחרות של מי תופס ראשון.

בכניסה לחנייה של הבניין יש מחסום חשמלי שכל שני וחמישי מישהו שובר, ולכל דייר יש חניה אחת בטאבו.

יש לי שכן מבוגר, אשר עם תו חנייה (מהחדשים, כלומר האלה עם הכרטיס).

 

עכשיו, מסתבר שהשכן הזה בעבר היה גר בבית ישן יותר בהמשך הרחוב, ושם לא הייתה חניה פרטית מתחת לבניין, לכן הייתה לו חניה שמורה ליד המדרכה.

השכן עבר דירה לבניין שלי באותו הרחוב וכעת נוצר מצב שיש לו רכב אחד ו2 חניות, אחת פרטית מתחת לבניין ועוד אחת ששמורה לו על המדרכה בכחול לבן.

מה שקורה בפועל - הוא אף פעם לא חונה בחנייה השמורה, אלא אם באים אליו אורחים ואותם הוא מכניס לחניה הפרטית שלו ואת הרכב שלו הוא שם בחניה השמורה.

 

השכן הזה פוץ ומעצבן, האם יש לי לגיטימציה לפנות עם המידע הזה למישהו בשביל לבטל לו את החניה השמורה ?

 

בוריס.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם
טוב, אז אחרי שהיה לנו דיון מעניין על השכן הנכה של אייל, אני מתעניין לגבי בעיה מסויימת ששמתי אליה לב.

אני גר בבניין דירות באיזור שאין בו חניה, אבל ממש אין חניה.

מבקרים באיזור שלי הרבה אנשים בגלל בית חולים ומרכז מסחרי שסמוך למקום מגוריי, אז כל חניה פנויה נהיית מעין תחרות של מי תופס ראשון.

בכניסה לחנייה של הבניין יש מחסום חשמלי שכל שני וחמישי מישהו שובר, ולכל דייר יש חניה אחת בטאבו.

יש לי שכן מבוגר, אשר עם תו חנייה (מהחדשים, כלומר האלה עם הכרטיס).

 

עכשיו, מסתבר שהשכן הזה בעבר היה גר בבית ישן יותר בהמשך הרחוב, ושם לא הייתה חניה פרטית מתחת לבניין, לכן הייתה לו חניה שמורה ליד המדרכה.

השכן עבר דירה לבניין שלי באותו הרחוב וכעת נוצר מצב שיש לו רכב אחד ו2 חניות, אחת פרטית מתחת לבניין ועוד אחת ששמורה לו על המדרכה בכחול לבן.

מה שקורה בפועל - הוא אף פעם לא חונה בחנייה השמורה, אלא אם באים אליו אורחים ואותם הוא מכניס לחניה הפרטית שלו ואת הרכב שלו הוא שם בחניה השמורה.

 

השכן הזה פוץ ומעצבן, האם יש לי לגיטימציה לפנות עם המידע הזה למישהו בשביל לבטל לו את החניה השמורה ?

 

בוריס.

 

גם נכים (אין קשר לנכות שלהם) הם אנשים מעצבנים במיוחד.

לנכה (מה לעשות) שמורה הפריווילגיה לחנות בחנייתו הפרטית והשמורה אך ורק לו (מדבר על אותה החנייה). בנוסף, הוקצתה לו חנייה לנכים. השאלה המתבקשת היא: מדוע הוא לא מחנה בחניית הנכים השמורה אך ורק לו? על זה ענית, כי לא הייתה לו חנייה וכ'ו.

עכשיו יש?

בכל מקרה, הרשויות יעדיפו, לתתלנכה, את החנייה הכי נגישה מבחינתם. החנייה השנייה בטלה ומבוטלה. איך?

תגיש מכתב, תצלם חנייה, תספר את הסיפור ותבקש, בצורה הכי מנומסת וחסרתתקיפה במכתבך, שמצוקת החנייה היא אדירה, שלא יתכן שאנשים יריבוט על חניות, ומר בחור יהנה משתי חניות "לבחירתו".

כמובן שיחד עם זאת (והבנתי שלא כך המצב) אם אחת מהחניות הייתה "חופשית" (כלומר כזו, שכל אחד יכול חנות בה) בעייתך הייתה נפתרת.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

×
×
  • תוכן חדש...