Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב בתקציב של ~65K.

משיטוט ארוך באינטרנט הגיעו לקו הסיום 2 רכבים.

פורד פוקוס 2008 או טויוטה קורולה 2006.

 

קראתי שהפוקוס קצת כבדה אבל מפצה בנוחות נסיעה ואבזור.

הקורולה שומרת מצויין על ערכה וחסכונית בדלק.

 

קצת נתונים:

דרוש רכב משפחתי בטיחותי (בקרוב יתווסף ילד ראשון למשפחה)

נוחות נסיעה חשובה.

דרוש רכב אמין.

 

כמה שאלות ברשותכם:

1 - איזה רכב יתן את התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר?

הקורולות ממש יקרות, כרגע אני נוטה ללכת לכיוון הפוקוס מכיוון שהשנתון שלה עדיף.

רכב יותר חדש = פחות תקלות, האם זה כך בפוקוס?

 

2 - אשמח לשמוע חוות דעת ממי שנוהג על אחת מהמכוניות.

 

3 - בטווח הרחוק (4 שנים), איזה רכב עדיף?

 

תודה

פורסם

אתה מתלבט בין שני רכבים טובים מאוד



 

הקורולה יותר חסכונית מהפוקוס זה בטוח - עד כמה זה פקטור שצירך להלקח בחשבון - תלוי בכמה קילומטרים אתה נוסע בממוצע בשנה...

 

הקורולה והפוקוס - שתיהן אמינות מאוד.

 

הקורולה מנסיון זולה לתחזוקה והיא אמינה בטירוף. רק שתדע - זה הדגם הכי פחות חסכוני לקורולה עד היום.

 

תיקח בחשבון מספר כריות אוויר - בSUN בקורולה יש לך 4 בעוד בGLI יש לך 6 אז תלוי איזה דגם אתה לוקח (תשווה את זה לפורד כי אין לי מושג)

 

תיקח בחשבון בפוקוס - אם יש תינוק ברכב - אתה צריך לקנות מתקן מיוחד שעולה משהו כמו 400 שקלים בשביל לבטל את כריות האוויר (זו הבעיה הכי נפוצה עם הרכב הזה בשוק הליסינג והם לא מודיעים מראש... כבר ראיתי שני אנשים מוותרים על הפוקוס בגלל זה על נושא העקרון שלא אמרו להם)

 

שני הרכבים מרווחים מבפנים, שני הרכבים נוחים אבל לדעתי הפוקוס לוקחת כאן בגדול על הקורולה כי היא מרגישה יותר כבדה ובטוחה (תנסה לפתוח דלת של פוקוס ותנסה לפתוח דלת של קורולה - זה מתחיל כבר שם...)

 

בגדול - לקורולה יתרון בצריכת דלק, שמירת ערך לדעתי גם יתכן מאוד ויש לה יתרון בתחזוקה, יתרון בזריזות וביכולת סחיבה מובהקת.

 

לפורד יש יתרון בנוחות שלה ובשנתונים האלה לדעתי גם באבזור שלה

 

מעבר לכך לא יכול לתת מידע נוסף אבל על הטויוטה יש לי ים של נסיון. יש לי קורולה 96 כבר 7 שנים, נסעתי 4 שנים על קורולה 2007 ליסינג, 5 שנים עם קורולה שנת 2001, 3 שנים (רכב של אבא) קורולה 2008

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה, לא ציינתי אבל אנחנו נוסעים כ20K ק"מ בשנה.

לכן, צריכת דלק לא ממש משחקת תפקיד.

 

אני נוטה לפוקוס בגלל רמת האבזור והשנתון העדיף.

 

מה לגבי תא מטען?

ביטוחים?

טיפולים?

 

בפוקוס עושים כל 15K ובקורולה כל 10K?

פורסם

בשנתון הזה גם בקורולה כל 15K

 

נסועה של 20K ההבדל לדעתי יהיה די זניח כמובן - זה תלוי בעיניי המתבונן והכיס הפרטי שלך.

 

אני חושב שאתה צריך לעשות נסיעה בעיר ונסיעה בעליה מתמשכת בשני הרכבים בכדי להבין מה עושה לך את זה ומה לא.

 

הפוקוס מאוד נוחה אבל בעליות הקורולה לא סופרת אותה למשל.

 

יש אנשים שאוהבים יותר שהרכב מגיב מיידית לגז - בקורולה תקבל את זה.

יש אנשים שאוהבים להרגיש מקסימום רכות לאורך כל הדרך - הפוקוס לא סופרת את הקורולה במובן הזה...

 

ממליץ בחום נסיעת מבחן היות ומדובר בשני טובים מאוד אבל סגנונות נסועה שונים מאוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נוספה עוד מתחרה (אומנם דורשת מתיחת תקציב)

טויוטה רנקס 2007 22K ק"מ.

 

מה אתם אומרים? האם שווה למתוח את התקציב בעוד כ 15K?

 

האם בטווח הארוך (4+ שנים) קנייה זו תשתלם מאשר קניית הפוקוס \ קורולה?

 

תודה

פורסם

שנת 2007 עם רק 22K? - תבדוק טוב טוב את הרכב

 

אם זה אמיתי - לדעתי אתה צריך לחטוף אותה - הרכב חדש!!!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שנת 2007 עם רק 22K? - תבדוק טוב טוב את הרכב

 

אם זה אמיתי - לדעתי אתה צריך לחטוף אותה - הרכב חדש!!!

 

כן זה רכב שני.

האשה רק נוהגת עליו.

 

איך הרכב מבחינת בטיחות?

קראתי שיש לו רק 4 כריות אוויר ואין בקרת יציבות.

פורסם

אתה מתלבט בין שני רכבים טובים מאוד

 

 

הקורולה יותר חסכונית מהפוקוס זה בטוח - עד כמה זה פקטור שצירך להלקח בחשבון - תלוי בכמה קילומטרים אתה נוסע בממוצע בשנה...

 

הקורולה והפוקוס - שתיהן אמינות מאוד.

 

הקורולה מנסיון זולה לתחזוקה והיא אמינה בטירוף. רק שתדע - זה הדגם הכי פחות חסכוני לקורולה עד היום.

 

תיקח בחשבון מספר כריות אוויר - בSUN בקורולה יש לך 4 בעוד בGLI יש לך 6 אז תלוי איזה דגם אתה לוקח (תשווה את זה לפורד כי אין לי מושג)

 

תיקח בחשבון בפוקוס - אם יש תינוק ברכב - אתה צריך לקנות מתקן מיוחד שעולה משהו כמו 400 שקלים בשביל לבטל את כריות האוויר (זו הבעיה הכי נפוצה עם הרכב הזה בשוק הליסינג והם לא מודיעים מראש... כבר ראיתי שני אנשים מוותרים על הפוקוס בגלל זה על נושא העקרון שלא אמרו להם)

 

שני הרכבים מרווחים מבפנים, שני הרכבים נוחים אבל לדעתי הפוקוס לוקחת כאן בגדול על הקורולה כי היא מרגישה יותר כבדה ובטוחה (תנסה לפתוח דלת של פוקוס ותנסה לפתוח דלת של קורולה - זה מתחיל כבר שם...)

 

בגדול - לקורולה יתרון בצריכת דלק, שמירת ערך לדעתי גם יתכן מאוד ויש לה יתרון בתחזוקה, יתרון בזריזות וביכולת סחיבה מובהקת.

 

לפורד יש יתרון בנוחות שלה ובשנתונים האלה לדעתי גם באבזור שלה

 

מעבר לכך לא יכול לתת מידע נוסף אבל על הטויוטה יש לי ים של נסיון. יש לי קורולה 96 כבר 7 שנים, נסעתי 4 שנים על קורולה 2007 ליסינג, 5 שנים עם קורולה שנת 2001, 3 שנים (רכב של אבא) קורולה 2008

 

לקורולה 4 כריות אויר בלבד בכל הדגמים מ-2005.

לדעתי אם בטיחות משחקת תפקיד אז לך על הפוקוס או רנו מגאן.

הראן אקס היא בסך הכל טויוטה קורולה בלי בגאז', לשלם עליה 80 אלף שקל על מודל 2007? במחיר כזה תקנה פוקוס 2009 או לחלופין, תעמיק את החיפוש בשוק הפרטי ואולי תמצא פוקוס עם מנוע 2 ליטר, רכב פשוט מעולה. גם נוח, גם חזק, גם מאובזר וגם בטוח. חבילה מעולה.

 

בהצלחה.

פורסם
לקורולה 4 כריות אויר בלבד בכל הדגמים מ-2005.

לדעתי אם בטיחות משחקת תפקיד אז לך על הפוקוס או רנו מגאן.

הראן אקס היא בסך הכל טויוטה קורולה בלי בגאז', לשלם עליה 80 אלף שקל על מודל 2007? במחיר כזה תקנה פוקוס 2009 או לחלופין, תעמיק את החיפוש בשוק הפרטי ואולי תמצא פוקוס עם מנוע 2 ליטר, רכב פשוט מעולה. גם נוח, גם חזק, גם מאובזר וגם בטוח. חבילה מעולה.

 

בהצלחה.

 

אני כרגע מוכן לשים 80K עבור אוטו מצויין, אמין וכמעט חדש (22K ק"מ)

אני יודע שאני קונה מנייה בטוחה.

 

היום אסע לאחת מחברות הליסינג ואראה מה יש להם להציע.

 

אשמח לשמוע עוד הצעות.

פורסם

היי,

מה שכתבו לפני , כתבו נכון.

לפני ה308 שלנוהיתה לאשה קורולה 2006 מליס לאורך 3 שנים שהוחלפה ב308. ככה שאני מכיר היטב גם את הקורולה.

רק דבר אחד קח בחשבון, תא המטען.

גם לי יש בייבי אחד טרי יחסית, וחייב לאמר לך שהעגלות של היום והציוד הנלווה שלהן, גדולות כמעט כמו מיני ממוצעת:lol::lol::lol:.

אחד הדברים שאני מברך עליהם זה תא המטען הגדול והעמוק שיכול להכיל מטען יפה מאד.

תבדוק את זה טוב טוב.

לא נעים לנסוע שהעגלה בבגאז', האמבטיה של העגלה לא נכנסת אז היא במושב הקדמי, והסלקל תופס עוד מושב מאחורה.

אתה מגלה שמהמשפחתית שלך , נותרה דו מושבית לוהטת.....:wink:

 

אין מה להשוות את תגובות הדוושה, התגובות לקיק דאון, והזריזות של הקורולה לפוקוס. שני קצוות. גם צריכת הדלק מצויינת.

מצד שני, הפוקוס מרווחת הרבה יותר, נעימה בשיוט הרבה יותר, צריכת הדלק סבירה, והאמינות... נו טוב, הרכב זכה לתואר

"הסובארו האירופאית"(לפחות ע"י המנהל הטכני של אחת מחברות הליס בגדולות ביותר, שאני מכיר אותו אישית "לוחצת").

אני משער שהטיפולים דומים הרי לא מדובר על השוואה של מותגי יוקרה או על איזה ספורטיבית.

 

אם אתה לוקח קורולה יוצאת ליס, רמת הגימור שלה SUN פשוט מעליבה. אין מילה אחרת.

הפוקוס מאובזרת בצורה נחמדה מאד גם ברמת הבסיס TREND.

 

בהצלחה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

ניסית את הקורולה 2007 או 2008 הרובוטית? אם לא תשנא את הגיר תרוויח גם רכב אמין וחסכוני וגןם מחיר סביר כי הן נמכרות במחירים די נמוכים בגלל הגיר.

פורסם

אני לא מבין דבר אחד,אתה הולך להוציא סכום כסף לא קטן ולהסתמך רק על מה שאומרים או על שמועות?!

למה שלא תיכנס לאחת הסוכניות ותבקש לנסות נסיעת מבחן על שתיהן?

 

אני בטוח שתקבל תשובה חד משמעית ברגע שתעשה כן.

איך אומרים : "שני קצוות".

 

תהנה...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אם זה רכב שני כמו שאתה אומר - הייתי מציע לך לחסוך כמה שרק אפשר בכסף והוצאות ולכן רכב חסכוני ואמין היו הערכים העליונים שהייתי מחפש ברכב.

 

מסיבה זו - במנועי 1.6 ליטר לקורולה לרוב יש יתרון על שאר המתחרות.

 

אבל אם זה באמת רכב שני... למה לא ללכת כבר על מיני או סופר מיני?

 

רכבים כמו קיה ריו, פיאט גרנדה פונטו (יש כאן אחד שלא מפסיק להמליץ על הרכב הזה משום מה...), יונדאי I20, טויוטה יאריס וכו' וכו' לדעתי יהיו רכישה הרבה יותר הולמת בשביל רכב שני במשפחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אם זה רכב שני כמו שאתה אומר - הייתי מציע לך לחסוך כמה שרק אפשר בכסף והוצאות ולכן רכב חסכוני ואמין היו הערכים העליונים שהייתי מחפש ברכב.

 

מסיבה זו - במנועי 1.6 ליטר לקורולה לרוב יש יתרון על שאר המתחרות.

 

אבל אם זה באמת רכב שני... למה לא ללכת כבר על מיני או סופר מיני?

 

רכבים כמו קיה ריו, פיאט גרנדה פונטו (יש כאן אחד שלא מפסיק להמליץ על הרכב הזה משום מה...), יונדאי I20, טויוטה יאריס וכו' וכו' לדעתי יהיו רכישה הרבה יותר הולמת בשביל רכב שני במשפחה.

 

רכב שני הכוונה הרכב שאנחנו מתכוונים לקנות הוא רכב שני לכן לא עשה הרבה קילומטרים.

בקשר לפוקוס אני בעמדת מיעוט, הקונצנזוס בבית הוא "רק יפניות".

לאירופאיות עדיין יש שם לא טוב מבחינת טיפולים ואמינות.

 

איך תא המטען של הראנקס?

מספיק גדול לעגלת תינוק ממוצעת?

אם לא, תא המטען של הפוקוס יותר גדול?

 

תודה

פורסם

היום היינו בכמה חברות ליסינג.

התעניינו בפורד פוקוס 2008 לא החדשה.

מה שמעניין בההצעה שקיבלנו גבוהה מרכב דומה בשוק הפרטי.

 

מישהו יכול להסביר למה בשוק הפרטי מבקשים הרבה מתחת למחירון?

בגלל שהשוק של הפוקוס במזגר הפרטי לא קיים?

האם בכלל כדאי לקנות כזה אוטו שמאבד המון אחוזים ממחירו?

 

האם כדאי לקנות מליסינג או שעדיף מפרטי?

×
×
  • תוכן חדש...