Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר אוטומט בקליאו B. להחליף?


kampana
שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

והכי גרוע...שלרוב זאת סתם איזו קפריזה מטופשת בעלת מטרה עמומה וחסרת חשיבות,

רוב היצרנים האחרים מצליחים לעשות דברים כאלו בצורה נורמלית וידידותית.

אבל רנו ושאר הצרפתים (נכון, זה קורה אצל עוד יצרנים, אבל לא בהיקפים האלו !!!), מסיבה לא ברורה או סתם כזו שלא מצדיקה את עצמה- חייבים לסבך הכל.

וזה מעצבן.

נכון! בחיים לא שמעתי על רכב שכדי להחליף מנורה בפנס הקדמי צריך לסובב את ההגה עד הסוף ולפתוח פקק שנמצא במגן רפש, להכניס את היד ולחטט שם עד שאתה מרגיש שמשהו יוצא... אפשר לחשוב שהם הינדסו את זה במיוחד כדי להציק!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שיש סטיגמות לא עדכניות שייקח עוד זמן רב עד שייעקרו מדעת הקהל הישראלית.

אבל אני עוד יותר מסכים שרנו, למעט כמה דגמים אחדים (לי בעצם עולה אולי...רק הקליאו RT ?! ), מייצרים רכבים לא אמינים

עם "הנדסת תיקון" מהגרועות ביותר שניתן להעלות על הדעת.

 

אני בשני צידי הסיפור הזה - כבעלים וכמכונאי חובב (עברו אצלנו במשפחה כמה קנגואים,מגאן וקליאו).

 

רק לידיעתכם - גם הגיר הידני של הקליאו על הפנים.

ביותר מידי רכבים הוא שבק הרבה לפני הזמן.

הוא דורש 4 ליטר של שמן ייחודי, נדיר יחסית ויקר בטירוף.

ואצל רוב אלו שהוא לא גמור....הוא מרעיש בהילוכים מסויימים כמו גיר DOG, ומפתח חופשיים שהופכים אותו לסיוט.

 

והכי גרוע...שלרוב זאת סתם איזו קפריזה מטופשת בעלת מטרה עמומה וחסרת חשיבות,

רוב היצרנים האחרים מצליחים לעשות דברים כאלו בצורה נורמלית וידידותית.

אבל רנו ושאר הצרפתים (נכון, זה קורה אצל עוד יצרנים, אבל לא בהיקפים האלו !!!), מסיבה לא ברורה או סתם כזו שלא מצדיקה את עצמה- חייבים לסבך הכל.

וזה מעצבן.

מעולם לא נתקלתי בשום פורום בכמויות של קישקוש בהודעה אחת.

אם יש משהו אמין מאוד ברנו זה הגירים הידניים שלהם (כולל הקליאו...) ואם אצלך הם מתפגרים, אז שנה את סגנון הנהיגה האגריסיבי שלך.

שמן גיר לא צריך להחליף אף פעם ואם בכל זאת אתה רוצה שמן גיר פשוט אז פזגיר 4 הזול יספיק רק שאז תאלץ להחליף אותו כל 60 אלף קילומטר. רוצה שמן מקורי? אין בעיה, כל מוסך מורשה מחזיק כמה גלונים בסטוק (נדיר עאלק..)

הנורות במגאן 2 נמצאות במיקום לא נוח כלל, לעומת זאת בעל מקצוע יחליף אותן תוך 30 שניות ובמוסך מורשה של רנו גם לא יחייבו אותך על ההחלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
הנורות במגאן 2 נמצאות במיקום לא נוח כלל, לעומת זאת בעל מקצוע יחליף אותן תוך 30 שניות ובמוסך מורשה של רנו גם לא יחייבו אותך על ההחלפה.

זה לא העניין של החיוב, למה לעשות סיפור מסובך מפעולה שאמורה להיות פשוטה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוג התקלה מאפיינת החלפת שסתומים בגיר. דבר נפוץ בקילומטרז הזה. תחליף שמן ושסתומים.

במורשה פעם העלות התקרבה ל3000 שח. במכון גירים הגון תקבל הצעה של 1500 שח. אבל היות ורנו הורידו מחירים במוסכים המורשים, שווה להיכנס לקבל הצעת מחיר ממורשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא נתקלתי בשום פורום בכמויות של קישקוש בהודעה אחת.

אם יש משהו אמין מאוד ברנו זה הגירים הידניים שלהם (כולל הקליאו...) ואם אצלך הם מתפגרים, אז שנה את סגנון הנהיגה האגריסיבי שלך.

שמן גיר לא צריך להחליף אף פעם ואם בכל זאת אתה רוצה שמן גיר פשוט אז פזגיר 4 הזול יספיק רק שאז תאלץ להחליף אותו כל 60 אלף קילומטר. רוצה שמן מקורי? אין בעיה, כל מוסך מורשה מחזיק כמה גלונים בסטוק (נדיר עאלק..)

הנורות במגאן 2 נמצאות במיקום לא נוח כלל, לעומת זאת בעל מקצוע יחליף אותן תוך 30 שניות ובמוסך מורשה של רנו גם לא יחייבו אותך על ההחלפה.

 

אדוני המתלהם, ערוך חיפוש בפורום ותראה בעצמך כמה רכבי רנו, וספציפית קליאו,

סובלים ממכות המגיעות מרכבת ההנעה למרות שכל תושבות המנוע תקינות.

ו...סובלים מרעשים בהילוך ראשון, שני ורביעי.

כן, מדובר על גיר או דיפ' שמפתח חופש, ברכבים רגילים לחלוטין שנהגו עליהם כמו שצריך( פאקינג קליאו 1.4, מה הטעם להתפרע?).

אין לי שום אינטרס להשמיץ את היצרן או הדגם - אם כבר ההפך.

אני לא מקבל את הקביעה הזאת שאת שמן הגיר הסינטטי של ELF לא צריך להחליף לעולם, אין דבר כזה, הלוואי והיה.

אולי זאת הסיבה שכל כך הרבה גירים מתפגרים?

את השמן המקורי קשה להשיג, במוסכי החברה מוכנים למכור אותו רק אם הם מחליפים בעצמם, פזגיר 4 מתאים לטענת קרסו

לא ראיתי שום מסמך שמאשר שהוא אכן נבדק ע"י רנו ונמצא מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערוך חיפוש בפורום ותראה בעצמך כמה רכבי רנו, וספציפית קליאו,

סובלים ממכות המגיעות מרכבת ההנעה למרות שכל תושבות המנוע תקינות.

 

הוא ראה יותר רכבים ממה שכולנו ביחד ראינו, דן הוא מכונאי ברשת קרסו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...