Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב ושבוע טוב,

הרדיאטור חימום נוזל, והגיע הזמן להחליפו.

משרשורים שקראתי פה לא ממליצים על עבודה במוסך מפני שההשקעה שהם ישקיעו בעצם תהרוס את הפלסטיקה העדינה והדבר לא יחזור למצב התחלתי.

אני בדרך כלל מבצע דברים לבד כך שאין בעיה מהצד הטכני.

קודם כל האם צריך לפרק את כל הדשבורד ב-206 או שברכב הזה ההגעה אליו יותר קלה?

והיכן אני יכול לקנות רדיאטור חימום? (מאזור חיפה), ומה העלות שלו?

ממה שלי נראה, קודם כל מרוקנים את המים מהמערכת ואז ניגשים להוצאת הרדיאטור נכון?

הרכב מגיע עם כריות אווויר גם בצד הנהג וגם בצד הנוסע, יש צורך לפירוקם או שברכב הזה קל יותר ולא צריך להגיע לפירוק ההגה וכל העסק מסביב?

האם כדי להתעסק בכל המערכת הזאת או שזה ממש מסובך להתעסק עם פירוק הכריות אוויר והגה, וכמובן שלא ביצעתי פירוק שלהם לפני.

אם יש אנשים שביצעו את העבודה ויכולים לתת עצות או טיפים, יתקבלו בברכה.

תודה ושבוע טוב.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם

קראתי בכמה מקומות והבנתי שההוצאה די פשוטה ולא דורשת פירוק כל הדשבורד, רק את האזור האמצעי ואז ניתן להוציא אותו.

קראתי גם שרוב הפעמים אין נזילה מהרדיאטור אלא מהצינורות, ואצלי בהחלט נראה ככה שהנזילה היא מהצינור שמגיע מקיר האש לרדיאטור, באזור החיבור של הצינור והקופסא.

האם אני צודק?

פה העבודה שונה אני מאמין, מה היא דורשת ואיך אפשר לדעת בוודאות.

ואם מחליפים רדיאטור חימום צריך לרוקן את המי קירור או שלא? ורק למלא אחר כך את החסר?

הם לא ינזלו בחוץ?

תודה.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם

העליתי תמונות שיראו מאיפה הנזילה.

כמו שלי נראה זהו החיבור של הצינורות עם הרדיאטור, נכון?

31102010876.jpg

31102010878.jpg

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם

אם הנזילה היא מבפנים , יש שם מקום לגומיה שנוטה להקרע , תחליף את הגומיה ותהדק את הברגים טוב.

 

לבן דוד שלי היתה אותה נזילה , הנזק הסתכם ב100 ש"ח .

 

כל זה אם מדובר בנזילה מהחיבור ולא סדק ברדיאטור עצמו .

HONDA CIVIC LS

פורסם

האם מישהו יכול להסביר לי איך לבצע את ההחלפה הזאת?

האם צריך לרוקן מים מהמערכת לפני?

תודה.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

×
×
  • תוכן חדש...