Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב עד 500 ש"ח, סדר עדיפות:

1) איכות תמונה.

2) אחריות.

3) קטנה/קלה.

 

בפעם האחרונה נרכשו זוג ניקון S200 שמאוד איכזבו. איכות התמונה אומנם הייתה טובה אבל המצלמות התקלקלו מהר מאוד (תוקנו כמה פעמים במסגרת).

אני יודע שבתקציב הזה לא אמצא מציאות אבל השימוש המשפחתי במצלמה הוא כ"כ מועט ובסיסי שפשוט לא מורגש הצורך במצלמה גדולה/יקרה (הניקון סיפקה תמונות באיכות מספקת בהחלט ואני מניח שבכמה שנים האחרונות הטכנולוגיה הלכה רק קדימה ולכן אני מאמין שכל מצלמה בתקציב תתן איכות מספקת).

בקיצור, אני אשמח לשמוע תגובות מאנשים שיש להם/מכירים מישהו שיש לו את המצלמה שהוא ממליץ עליה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

חורג אומנם מתקציב, מה דעתך על המצלמה הזאת: http://camera4less.co.il/product.asp?f=483&p=18

 

הביקורת די טובה לדעתי: http://www.dpreview.com/news/0402/04021303casioexp600.asp

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לאחר זיפזופ מהיר בזאפ, קנה את זאת

 

מודרנית עם מייצב.

 

לשלם עוד 300 ש"ח (60%!) בשביל אחריות של היבואן "הרשמי" למצלמה כזו, שנותנת עוד שנתיים אחריות, נראה לי טיפשי ומיותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עופר צודק, זאת נראית לי האופציה הכי טובה בתקציב. למען גילוי נאות אני מאוד אוהב את המצלמות של קנון (ומחזיק כמה בעצמי), במיוחד בטווחי המחיר הנמוכים - אני חושב שהן נותנות את התמורה הגבוהה ביותר לכסף. תבדוק כל מה שמתאים לך בתקציב, ותבחר לפי מבנה, גודל, משקל וממשק. איכות התמונה תהיה טובה בכולן.

 

משיקולי אחריות וגב הייתי רוכש מארליך מעבדות, או מקמרה מיה.

בכל מקרה ללא תלות בחנות שתבחר ניתן לרכוש ביטוח Mack בעלות לא גבוהה, ולקבל שקט נפשי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
משיקולי אחריות וגב הייתי רוכש מארליך מעבדות, או מקמרה מיה.

בכל מקרה ללא תלות בחנות שתבחר ניתן לרכוש ביטוח Mack בעלות לא גבוהה, ולקבל שקט נפשי.

 

הללללווו...

זו מצלמה ב-500 ש"ח. MACK, ארליך... הגזמת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אפשר לקנות אותה חדשה בכסף הזה.

 

מבחינת איכות תמונה היא כנראה טובה יותר, בגלל שיש לה פחות רזולוציה (כן, קראתם נכון), אבל אין לה מייצב תמונה, המסך שלה יותר קטן, היא פחות קומפקטית ועוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל דבר מסדרה A של קנון יעשה את העבודה.

יש לי A530 כבר לא מעט שנים, סוס עבודה.

אני אישית מעדיף מצלמה עם עינית ולא עם מסך בלבד.

 

נסה לתפוס במכרזים , אפשר לחתוך שם את המחיר בדרך כלל (גם אתה לא זוכה, מתקשרים אליך עם הצעה מפתה)

ואז אתה מקבל מוצר יותר טוב , בתקציב אותו תכננת להוציא.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הללללווו...

זו מצלמה ב-500 ש"ח. MACK, ארליך... הגזמת.

 

לגבי מק - צודק. זה אוברקיל רציני.

 

לגבי רכישה ממקום מוכח ואמין - ועוד באותו מחיר - תמיד עדיף לדעתי, אפילו אם אתה רק קונה שאוורמה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

×
×
  • תוכן חדש...