Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים, ראיתי הרבה באינטרנט, כל מיני אנשים, שלוקחים רכב, ומשפרים אותו חיצונית, אם זה ע"י "ניפוח" טמבון קדמי / אחורי ע"י הוספת חלקים וחיבורים ע"י פיברגלאס, או ע"י יצירת תבנית וליצוק לתוכה מסנה של חצאית שאותה מרכיבים אחרי זה על האוטו..דבר אחד לא ראיתי ופה אני צריך את עזרתכם..

 

אולי מישהו יכול להסביר לי כיצד בונים גבות לפנסים תוצרת ביתית, כלומר, איך אני בונה אותם, מאיזה חומר אני יוצר את הבסיס לפיברגלאס וכיצד הם נתפסות על הפנס - כי אף פעם לא ראיתי איך מרכיבים גבות..

 

תודה מראש לעונים

 

נ.ב, חיפשתי בפורום ולא מצאתי כל-כך - אם יש למישהו אתרים בכללי שיש שם תמונות או הסברים או דברים שנושא שיפור חיצוני של רכב בעבודה ביתית, נא פרסמו - עם דגש על הכנה ביתית של גבות לפנסים קדמיים.

 

הרכב הוא מיצובישי סופר לאנסר

 

תודה, אלון.

פורסם

את האמת שממש לא מגיע לך שיענו לך!

סיבות? יש מלא!

הנה שלוש:

1) לא קראת את כללי הפורום!

2) הצפת עם אותה הודעה כמה פורומים!

3) לא קראת את ככלי הפורום ולכן לא עלה בדעתך לבצע חיפוש!!!

אם היית באמת מחפש היית מוצא!

נ.ב, חיפשתי בפורום ולא מצאתי כל-כך - אם יש למישהו אתרים בכללי שיש שם תמונות או הסברים או דברים שנושא שיפור חיצוני של רכב בעבודה ביתית, נא פרסמו - עם דגש על הכנה ביתית של גבות לפנסים קדמיים.

חיפוש של המילה "גבות" בפורום הזה העלתה תשובות!!! הנה

1

2

3

 

אם אני הייתי מנהל הפורום הייתי מוחק לך את ההודעה (אם לא את המישתמש!)

אין דבר שאני שונא יותר מאנשים עצלנים!!!

קבל את האזהרה הזו בחיוך... ותנסה ללמוד ממנה!!!

בהצלחה!

***נ.ב. אני לא הייתי שם גבות לאוטו שלי אם תחפש בפורום תראה למה... אם תהייה עצלן מידי תגלה את זה שיורידו אותך מהכביש עם קנס ונקודות :twisted: ***

 

 

אחד מהמנהלים... בבקשה תנעלו את זה, שזה לא יתפתח לדיון מכוער!!!

תודה...

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
את האמת שממש לא מגיע לך שיענו לך!

סיבות? יש מלא!

הנה שלוש:

1) לא קראת את כללי הפורום!

2) הצפת עם אותה הודעה כמה פורומים!

3) לא קראת את ככלי הפורום ולכן לא עלה בדעתך לבצע חיפוש!!!

אם היית באמת מחפש היית מוצא!

נ.ב, חיפשתי בפורום ולא מצאתי כל-כך - אם יש למישהו אתרים בכללי שיש שם תמונות או הסברים או דברים שנושא שיפור חיצוני של רכב בעבודה ביתית, נא פרסמו - עם דגש על הכנה ביתית של גבות לפנסים קדמיים.

חיפוש של המילה "גבות" בפורום הזה העלתה תשובות!!! הנה

1

2

3

 

אם אני הייתי מנהל הפורום הייתי מוחק לך את ההודעה (אם לא את המישתמש!)

אין דבר שאני שונא יותר מאנשים עצלנים!!!

קבל את האזהרה הזו בחיוך... ותנסה ללמוד ממנה!!!

בהצלחה!

***נ.ב. אני לא הייתי שם גבות לאוטו שלי אם תחפש בפורום תראה למה... אם תהייה עצלן מידי תגלה את זה שיורידו אותך מהכביש עם קנס ונקודות :twisted: ***

 

 

אחד מהמנהלים... בבקשה תנעלו את זה, שזה לא יתפתח לדיון מכוער!!!

תודה...

גילי

 

הרגת את הילד !

 

airplane.gif

 

giantvampiresmilie.gifGuillotine.gif

 

 

 

manysmilies.gif

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...