Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויית שירות חיובית בצ'מפיון מוטורס (צריך גם כאלה)


alonm
שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואלה כשאני מגיע לטיפול ראשון ומציעים לי 50 אחוז הנחה בלי שבכלל חשבתי או ידעתי שמגיע לי אז זה שירות מעולה.

 

אני מסכים שצריך לתת ככה שירות בכל מקום ושזה אמור להיות מובן מאליו בארץ אבל אחרי מה שקראתי פה על חוויות של אנשים עם צ'מפיון- ציפיתי להרבה יותר גרוע.

גם אם הם עמדו במובן מאליו עדיין מגיעה להם מילה טובה על היחס החם והאדיב שקיבלתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה בסדר :lol: שיטת החינוך הצליחה - עשו אותנו ילדי כאפות

http://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CA4QFjAC&url=http%3A%2F%2Feincyclopedia.wikia.com%2Fwiki%2F%25D7%2590%25D7%2599%25D7%259F%25D7%259E%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%259D%3A%25D7%2599%25D7%259C%25D7%2593_%25D7%259B%25D7%2590%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25AA&ei=9Ah5TPLECYKLOOWQvcsG&usg=AFQjCNEGSCFO0SD45tEJgD_i-_qnWhykqA

מכה קלה, קצת יותר מיתפיחה על הגב אבל זה לא מכה.

 

דוגמא: עומרי:"איזה מכה היא הביאה לך חח"

דן:"זה לא הייה מכה חזקה! זה הייה כיפכוף.."

 

מקור: כפכף, כאפה תיוגים: להוריד כאפה כפה מכות כואב איי איה אאוץ

 

וכשאתה לא מקבל כאפה בכניסה , אתה מרגיש טוב , אתה כבר מחונך .

 

והכוונה שלי גם לחברות הפאלפונים, והתקשורת .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צ'מפיון שלחו לי מכתב (דיי מטופש) כדי שאני אעשה גם את הטיפול השני באחד מהמוסכים המורשים שלהם. כשאני קיבלתי את המכתב הזה קיבלתי סחרחורת... באמת שאין לי כוח לחזור אליהם, אבל יש לי ברירה?

 

לעולם לא אוכל לשכוח את חויית השירות השלילית שקיבלתי בנושא החור על מכסה כרית האוויר בזמנו, או את חווית השירות השלילית כשהגעתי כי עפו לי 2 גומיות של הקורות. אומנם אח"כ הם החליפו, אבל למה אחרי צעקות של 15 דקות מול כולם כולל איומים שלי לתביעה?

 

אומנם לא היו לי תקלות מכאניות / תקלות חשמל כלל במהלך השנתיים, אך בעיות קוסמטיקה כן היו (כפתור שהתקלף, חגורה שהתקפלה, גומיות שעפו...) ואני לא יכול לומר שבכל הפעמים קיבלתי שירות טוב (למרות שפעם אחרונה הם ממש השתדלו).

יש לך ברירה!טיפול שני ואם זה טיפול אחרון במסגרת האחריות אין שום מניעה שתעשה אותו במוסך אחר (כמו מוסך רון) אם אין לך בעיות מיוחדות וזה רק טיפול שרות ,הרי נכתב על זה הרבה מעל דפי הפורום אם הטיפול נעשה לפי הכללים שלהם ואותם שמנים שהם משתמשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שעבר די הרבה מוסכים מורשים בחייו, אני לא מבין מה אתם רוצים מחיי הבחור.

למעט שנאה יוקדת לצ'מפיון, אני לא רואה סיבה לזלזל ב- 50% הנחה על טיפול.

כמובן, אתם והמוסכים שלכם הייתם מייד עולים על בעיה שאתם לא רואים כעת, אבל מה לעשות שכשהמוסך לא רואה את הבעיה קשה לו לטפל בה?

אני מניח שידוע לכולכם שאני לא חובב צ'מפיון גדול, או בכלל. אבל דחילק - אני יחס כזה לא קיבלתי לא במוסכים מורשים של פיג'ו ולא של מזדה. גם לא של רובר לצורך העניין. אפילו בפליקס אני לא יכול להגיד שקיבלתי יחס חיובי במיוחד - הם מתיחסים לשאלות ולהערות, אבל הנחה לא הציעו לי (אלא אם הייתי קונה אצלהם). 50% הנחה הציעו לי באמת במוסך המרכזי, אבל מרוב שהפחדתם אותי פה לא נכנסתי אליהם. אולי טעיתי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מטפל באשקלון(מורשה צ'מפיון) ומהקנייה עד היום(עברו כמה טיפולים) אפשר להגיד שאני נהנה להיכנס לשם ומקבל אחלה שירות.

ואם כבר עסקנו בשירות וחווית לקוח, (אני לא איש מכירות של יונדאי או משהו כזה...)אבל יצא לי כמה פעמים לטפל ברכב במוסך של יונדאי ומהרגע שחניתי את הרכב עד היציאה שירות פשוט מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר כל קיטונות השנאה נגד צ'מפיון והתלונות נגד השרות הרע, קם בחור ונותן צד שני למטבע.

אני ממש לא מבין מה הבעיה עם זה.

לא, אני לא חושב שזה מיוחד או יוצא דופן כי כך בהחלט יבואן צריך להתנהג.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אני לא חושב שזה מיוחד או יוצא דופן כי כך בהחלט יבואן צריך להתנהג.

 

עידן

 

ענית בעצמך.

 

אם כל נותן שירות אמור לנהוג כך (מסכים בהחלט עם הקביעה הזו), אז מה המיוחד בסיפור? היכן הפואנטה? למה לפתוח על כך שרשור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכל רע בצ'מפיון, כמו שלא הכל טוב במוסכים של פירמות אחרות. אני למשל התאכזבתי מאוד ממוסך מורשה יבואן של פורד, שאילץ אותי ברכב בן חודש להחליף על חשבוני, מראה פנימית שמשנה תנוחה תוך כדי נסיעה ("כי ככה זה"). לעומת זאת צ'מפיון ירושלים, חודש לפני תום השנה השלישית לרכב (תום אחריות לאחר שנתיים), הסכימו להשתתף בלמעלה מ 50% ממחיר מדחס מזגן שהלך, הוצאה של כ 9,500 שקל. אז תלוי אם מסתכלים על חצי הכוס המליאה.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענית בעצמך.

 

אם כל נותן שירות אמור לנהוג כך (מסכים בהחלט עם הקביעה הזו), אז מה המיוחד בסיפור? היכן הפואנטה? למה לפתוח על כך שרשור?

 

הפואנטה היא, שבזמן האחרון נוצר רושם שהשירות של צ'מפיון הוא מתחת לכל ביקורת ועדיף להתרחק.

מסתבר שיש גם דעות אחרות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכל רע בצ'מפיון, כמו שלא הכל טוב במוסכים של פירמות אחרות. אני למשל התאכזבתי מאוד ממוסך מורשה יבואן של פורד, שאילץ אותי ברכב בן חודש להחליף על חשבוני, מראה פנימית שמשנה תנוחה תוך כדי נסיעה ("כי ככה זה").

 

לפעמים חייבים להתעקש. גם לי בהונדה במשך חודש שלם אמרו "ככה זה". אז התלוננתי למנהל השירות ובעיה נפתרה תוך יום אחד. מעבר לכך, למה קנית מראה חדשה אם "ככה זה"?

 

לעומת זאת צ'מפיון ירושלים, חודש לפני תום השנה השלישית לרכב (תום אחריות לאחר שנתיים), הסכימו להשתתף בלמעלה מ 50% ממחיר מדחס מזגן שהלך, הוצאה של כ 9,500 שקל. אז תלוי אם מסתכלים על חצי הכוס המליאה.

 

אצל כול יבואן של רכב יפני זה לא היה עולה לך כלום ולא היית צריך טובות של אף אחד. אתה יודע למה? כי אחריות שם 3 שנים :-)

התגובות באדום

 

edanj

אני חושב ש-ליין מן ענה לזה יפה מאוד :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי מראה בשעה שהיתה לי אחריות מלאה, כי נמאס לי מה תבוא תלך שלהם. יש גבול כמה זמן אפשר להשקיע בלהתחנן שיחליפו מראה שעלתה 250 שקל. הם הפסידו, מאז אני לא מסתכל ולא ממליץ על המכוניות שלהם. לפחות ככל שמדובר באיזור ירושלים. אני יודע שמדובר בשרות מקומי, לא בגלל זה אני אומר שהרכב גרוע, או שיפני יותר טוב.

בלי קשר אל תגעו בפורד פוקס אוטומטי 1600 סמ"ק. אוטו עגלה מעצבן. הגיר ארוך ההילוכים שלו מסרס כל מה שהמנוע (עלוב בפני עצמו) מפיק.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפואנטה היא, שבזמן האחרון נוצר רושם שהשירות של צ'מפיון הוא מתחת לכל ביקורת ועדיף להתרחק.

מסתבר שיש גם דעות אחרות.

 

עידן

 

אני נמנה על אלה שבטוחים שחייבים להתרחק מהם.

נו אז?

 

תראה לאן הגענו, מישהו קיבל מצ'מפיון שירות מיתקבל על הדעת ורץ לספר על זה לחבר'ה.

אפילו הוא לא מאמין שהוא יצא משם ללא כפות... :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אתה בכוונה הרי מציג עמדה שכאילו לא מבינה על מה מדובר, בשל הניסיון המר שלך עימם...

הבחור נכנס פעם ראשונה לאינטראקציה עם צ'מפיון ומספר לך שיצא ממנה מרוצה, משום שקרא כאן שזה נדיר.

אני לא חושב שזה כ"כ מופרך שמישהו יוצא מרוצה משירות לרכב שקנה (במיוחד כאשר לא מדובר ברכב יוקרה, mind you - זו לא חוכמה לקבל שירות טוב לרכב שעולה 250K+) ומספר על זה, ולא משנה בכלל מי היבואן. על אחת כמה וכמה, כאשר היבואן מושמץ (גם אם בצדק) תחת כל עץ רענן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...