Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

 

ביום חמישי האחרון נתבקשתי על ידי שוטר שעמד בצידי הדרך לעצור בצד.

הוא ניגש אליי וביקש רשיונות שלי ושל הרכב, הבאתי לו והוא חזר אחרי שתי דקות ואמר שהרשיונות תקינים ושאני ימתין, הסברתי לו שאני יאחר לעבודה בעוד מספר דקות ואני לא יכול להרשות לעצמי לאחר בגלל התפקיד שמוטל עליי, ביקשתי ממנו שיבוא איתי למקום עבודה שנמצא עוד כמה מאות מטרים ממקום העיכוב והוא התעצבן עליי שאני חוצפן ומי אני בכלל. כמובן שאיחרתי לעבודה ואחרים שהיו צריכים להגיע לעבודה גם עוכבו באשמתי, השוטר החליט שהוא מעכב אותי בגלל שיש לי ברכב אנג'ל אייז שהם דרך אגב תקינים לחלוטין ושייכים לרכב מקורי מהחברה( bmw 760 של המנכ''ל), הסברתי לו שככה זה מיוצר וזה לא אשמתי וזה לא הרכב שלי בכלל , אני רק עשיתי טובה והחזרתי אותו מהמוסך,אחרי רבע שעה הוא שחרר אותי אחריי ששוכנע שזה מהחברה אבל אני איחרתי וקיבלתי קנס על הדפסת שעון מאוחרת, יש משהו לעשות עם המקרה הזה או שהמאמץ מיותר לחלוטין?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

לא שפשעת או משהו (אפילו אם כן ועברת באדום מלא, עם סלולארי על האוזן, בלי חגורה, והחזקת את ההגה ברגליים בלבד), זו ה"בעייה" שלך.

הסבר:

מבחינתו של הבעל בית שלך, איחרת ולא משנה למה (מוצדק ככל שיהיה), אז קיבלת קנס.

 

תוכל להסביר לממונים עלייך את שאירע ואם אתה כזה, שלא מאחר, לא מתחצף, עושה עבודתו נאמנה ועוד, אין סיבה שלא יאמינו לך.

 

היית יכול להחליף, את המקרה שקרה לך (לא אמרתי לשקר, רק שיכולת להיות בסיטואציה שונה), בהחלפת פנצ'ר, בפקק עצום שלא איפשר לך לעבור או לעשות פרסה ועוד.

 

ישנם דברים שלא תלויים בך, שאתה לא אשם, ועל הממונים להבין זאת (או שלא, זכותם)

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

את הקנס מקבלים אוטומטית, גם אם מדפיסים דקה אחרי הזמן, תבוא ותראה איך אנשים שוברים שיאי מהירות וזמן כדי להדפיס בזמן.

את ההסברים לאיחור אני יצטרך לתת למשאבי אנוש ועוד לא ניתנה לי הזדמנות לעשות זאת, כנראה שאני ימציא חרטא כלשהי וכמובן אודיע לבוס שלי שאם תהיה בעיה הוא יצטרך לתת מענה כי זאת הbmw שלו ולא שלי:-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

זאת הbmw שלו ולא שלי י:-)

חח רק אל תגיד לו משהו בסגנון "האוטו שלך לא נסע מהר מספיק........."

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

מותר לשוטר לעכב אותך עד 20 דקות, מבלי למלא דוח עיכוב.

רשמת שעיכבו אותך לרבע שעה - לדעתי אין לך מה לעשות, אפילו אין לך שום מסמך המעיד על העיכוב.

בפעם הבאה אולי כדאי לך לקחת זמן ספייר (בהתחשב בסוג הרכב שאתה נוהג, אנג'ל אייז והמשטרה בדרך שנמשכת לכל זה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זאת הייתה טובה חד פעמית, לא משהו שאני עושה באופן שוטף, האנג'ל אייז הם מקוריים של הרכב, שהשוטרים יבדקו את עצמם לפני שהם עושים שטויות. וחוץ מזה ממתי שוטרים קיבלו אומץ לעצור 760 שחורה? :shock:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
שהשוטרים יבדקו את עצמם לפני שהם עושים שטויות.

אני לא מבין על מה אתה מלין?

לקח לשוטר רבע שעה לבדוק - הרי לא כל המשטרה עומדת דום לכבוד ליאור.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אבל אני איחרתי וקיבלתי קנס על הדפסת שעון מאוחרת, יש משהו לעשות עם המקרה הזה או שהמאמץ מיותר לחלוטין?

 

אני במקומך היתי דואגת למקום העבודה שלך, בעל בית/מעסיק שלא מאמין לעובד שלו שנעצר לביקורת משטרה ועוד מעניק לו קנס על כך, תבדוק אם הדבר חוקי מבחינת נהלי עבודה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ערב טוב

 

אבל אני איחרתי וקיבלתי קנס על הדפסת שעון מאוחרת, יש משהו לעשות עם המקרה הזה או שהמאמץ מיותר לחלוטין?

 

איזה קנס קיבלת?? משהו דפוק אצלך בעבודה!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא בכל מקום הקנס הוא קנס.

יש מקומות שנותנים תוספת כלשהי למדייקים.

יוצא מכך שמי שמאחר, פשוט לא יהנה מהתוספת, או שיקבל תוספת מוקטנת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
את הקנס מקבלים אוטומטית, גם אם מדפיסים דקה אחרי הזמן, תבוא ותראה איך אנשים שוברים שיאי מהירות וזמן כדי להדפיס בזמן.

 

ככה מגיעים לבמוו 760....

 

אגב, האם קרה פעם שמישהו מהעובדים עשה תאונה כתוצאה מהזדרזותו לעבודה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לשאלה הזאת אין לי תשובה, כי אי לא עוקב אחרי נסיעתם של העובדים למפעל, התכוונתי שיש את המאחרים הקבועים שאחרי שהם מחנים את הרכב רצים כמו מטורפים לשעון להדפיס, כי בעיקרון עם מדפיסים כל יום מתוך 20 ימי עבודה בחודש מקבלים בונוס חודשי שמן, תספיק פעם אחת שלא ידפיסו לפני הזמן והלך הבונוס, ולא לא ככה משיגים 760, יש שיטות אחרות שהייתי שמח לדעת אותם.:-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אתם מבינים איזה עובדים חיים בקירבנו?!

בעל הבית צריך לפתות את עובדיו עם בונוס על הגעה בזמן למקום עבודה :shock:

האין זה אלמנטרי שעובד חייב להגיע בזמן למקום העבודה?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית

 

אתם מבינים איזה מעבידים חיים בקרבינו

 

משלמים לעובדים כדי שיבצעו את עבודתם.

 

כמו שהפרה רוצה להניק כך העגל רוצה לינוק

 

יש מעבידים רבים שמשלמים בונוס גם למי שלא החסיר אף יום במהלך החודש.

 

למה ? כי זה כדאי למעביד!!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...