Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לג'ק לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פולו 2008, שבוע שעבר ניסיתי להחליף צמיג ובאמצע שאני מעלה את הרכב על הג'ק הוא פשוט התעקם ונשבר (מזל שהרכב לא היה בגובה רב).

מחפש ג'ק איכותי, נוח ולא יקר כ"כ. יש המלצות ?

פורסם

רוב הסיכויים שלא מיקמת את הג'ק בצורה נכונה. הג'ק המקורי של הרכב תמיד גורם הכי מעט נזק ולא דורש שום התאמות. רוב הג'קים הסטנדרטיים שתקנה ידרשו התאמה כזו או אחרת או שיגרמו נזק לרכב.

פורסם

אין על הג'ק עגלה זה שיכול לשאת 2 טון בצבע אדום ונימכר בכל רשתות אוטו דיפו או אייס. מחירו בלי מבצע 150 ש"ח. יש עליו כל הזמן מיבצע שבו הוא יורד ל-100 ש"ח.

:)
פורסם
אין על הג'ק עגלה זה שיכול לשאת 2 טון בצבע אדום ונימכר בכל רשתות אוטו דיפו או אייס. מחירו בלי מבצע 150 ש"ח. יש עליו כל הזמן מיבצע שבו הוא יורד ל-100 ש"ח.

ג'ק גרוע ביותר מניסיון. הוא בקושי מרים וולוו 940. 2 טון הג'ק הקטן הזה? נתון מאוד אופטימי. אולי ג'ק כמו במוסכים ופנצ'יות הוא 2 טון.

אין על מקורי. ג'ק הזה סתם כבד ותופס הרבה מקום בתא מיטען - אין בו שום תועלת לטעמי מול המקורי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא יודע לגבי ה2 טון,אבל אני ושכן שלי החלפנו שני גלגלים עם הג'ק האדום המדובר והוא היה בסדר גמור,ממש פשוט לתפעול.

מה שכן הרכב הוא פונטו ככה שאני לא יודע לגבי רכבים כבדים יותר.

פורסם
ג'ק גרוע ביותר מניסיון. הוא בקושי מרים וולוו 940. 2 טון הג'ק הקטן הזה? נתון מאוד אופטימי. אולי ג'ק כמו במוסכים ופנצ'יות הוא 2 טון.

אין על מקורי. ג'ק הזה סתם כבד ותופס הרבה מקום בתא מיטען - אין בו שום תועלת לטעמי מול המקורי.

 

 

איזה ג'ק אדום זה?

עגלה או בקבוק?

ושל איזה חברה?

 

האמת ששבוע שעבר הייתי בל.כ, היה שמה ג'ק בקבוק של 10 טון בצבע אדום.

אם אני לא טועה היצרן שלו זה HIKE או משהו כזה.

בינתיים לא קניתי אותו.

קובי

פורסם

האחריות על האוטו עדיין בתוקף ?

 

אם כן, תנסה להחליף ג'ק באחריות, לדעתי זה אמור להיות מכוסה.

 

אם אין אחריות, אני בכל זאת מציע לנסות להשיג ג'ק מקורי. הוא ישב במקום המיעוד לו באוטו, בזמן שכל ג'ק אחר יטייל בתא המטען ויתפוס מקום.

 

 

פורסם

העניין לשיקולך.

לטעמי האישי עדיף הג'ק המקורי, אצלי בג'ימני הוא יושב ממש מתחת למושב האחורי, הנוסעים שמאחור לא מרגישים אותו, הוא לא מפריע לטוסיקים וגכ'ו.

שניים שלושה סיבובים לפתיחה וזה הכל.

אפשר לחשוב גם כמה פעמים ביום אתה מחליךף צמיג? 30 פעמים? גם בשנתיים לא תחליף צמיג 30 פעמים.

הג'ק האדום ההוא שבא בקופסא יעודית ולא תופס הרבה מקום ברכב, אכן שימושי.

בהצלחה בבחירה.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
איזה ג'ק אדום זה?

עגלה או בקבוק?

ושל איזה חברה?

 

האמת ששבוע שעבר הייתי בל.כ, היה שמה ג'ק בקבוק של 10 טון בצבע אדום.

אם אני לא טועה היצרן שלו זה HIKE או משהו כזה.

בינתיים לא קניתי אותו.

התכוונתי לג'ק אדום כזה כמו מוכרים באוטו דיפו בסביבות ה-100ש"ח.

אני לא יודע של איזו חברה זה, מדובר על עגלה הידראולית קטנה שבאה עם מזוודת פלסטיק. גם תפעול שלו ממש לא נוח, כדי להוריד אותו, צריך לפתוח בורג.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בכל ג'ק שמן הידוארלי יש לפתוח את הבורג הנ"ל.

הסיבה לכך היא שיכנס אוויר ויוריד את הלחץ שיש בג'ק על מנת שהוא ירד.

על מנת להעלות את הג'ק אתה צריך לסגור אותו בחזרה על מנת שיהיה לחץ.

קובי

פורסם

ואם הקודם לא פותר לך את הבעיה הג'ק הזה בטוח יפתור :-D

 

jack-daniels.jpg

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

×
×
  • תוכן חדש...