Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

איזה סט יותר חזק? ישב לבנתיים על קיקר 700.5 ZX (יש אפשרות ל 165 RMS בגישור וזה עוד מוצהר בפועל נותן יותר)

 

האימאג'ין 94.0+ DB .

ההיברד אובשיין של מורל 91 DB.

אני מתכוון שישמעו חזק אבל חזק ויפה ולא חזק עם עיוותים וכ'.

 

יש לי דוטק באוטו והם די חלשים לי בעוצמה הייתי שמח מאוד עם הם היו קצת יותר חזקים עם לא הרבה יותר חזקים אבל עד כמה שאפשר.

 

אני הולך לקנות בקרוב מאוד FI BL 15" וישב על מונו של סאן דאון אלף.

 

מה אתם ממליצים יותר?שמעתי שבחים על אימאג'ין ועל ההיברד של מורל.

אני שומע בעיקר טראנסים הרבה, שחורה הרבה, ומזרחית .

אני מתלבט כי ההיברד הוא 160RMS והאימאג'ין 100 RMS

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

למוזיקה שאתה שומע בכלל לא הייתי לוקח את מורל בחשבון. עם כל ההערכה שלי אליהם יש סטים ויצרנים טובים יותר למוזיקה שאתה אוהב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה אתה ממליץ? האימאג'ין תהיה בחירה טובה?

או פוקל?

 

תקציב עד 1300+-

 

תודה רבה איתמר.

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

לא שמעתי את האימג'ין אבל אני מאמין שהם לא יאכזבו.

באופן כללי יש לפוקל צליל די מתכתי ווופרים חזקים ומהירים, צליל שמתאים למוזיקה שאתה שומע ולכן אני חושב שהם יהיו בחירה לא רעה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איזה דגם של פוקל יש עד 1300+- ?אבל לפי הנתונים שלהם הם רק "80" RMS . לעומת ההיברד 160 RMS פי שתיים. אבל RMS זה לא הכל. אז מה אתה אומר איתמר? איזה דגם של פוקל ללכת?

והאם יש למישהו מהפורום פוקל בתקציב הנ''ל שאוכל לשמוע?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

Hertz hi energy

ואתה בטוח שהסנדאון שלך ינצל את הסאב הזה?

תחפש וופרים של פוקל K2P יד שניה וטוויטר של הרץ HI ENERGY או SPACE

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
שלום,

איזה סט יותר חזק? ישב לבנתיים על קיקר 700.5 ZX (יש אפשרות ל 165 RMS בגישור וזה עוד מוצהר בפועל נותן יותר)

 

האימאג'ין 94.0+ DB .

ההיברד אובשיין של מורל 91 DB.

אני מתכוון שישמעו חזק אבל חזק ויפה ולא חזק עם עיוותים וכ'.

 

יש לי דוטק באוטו והם די חלשים לי בעוצמה הייתי שמח מאוד עם הם היו קצת יותר חזקים עם לא הרבה יותר חזקים אבל עד כמה שאפשר.

 

אני הולך לקנות בקרוב מאוד FI BL 15" וישב על מונו של סאן דאון אלף.

 

מה אתם ממליצים יותר?שמעתי שבחים על אימאג'ין ועל ההיברד של מורל.

אני שומע בעיקר טראנסים הרבה, שחורה הרבה, ומזרחית .

אני מתלבט כי ההיברד הוא 160RMS והאימאג'ין 100 RMS

 

לאור כל התיאורים שלך, ולאור הסאב שאתה מייעד לעצמך, הייתי ממליץ לך על הקלארוס.

אם הדוטק חלש לך, ההייבריד לא ישנה לך כלום.

וחזק=קלארוס.

under construction..

פורסם

היות ואני כרגע החבר פורום היחידי שיכול לחוות חוות דעת בו זמנית גם על האימאג'ן וגם על המורל הייבריד (בעצם גם ישראל ג'וניור יכול לחוות דיעה על בסיס רושם ראשוני).

 

אני פשוט אומר שהאימג'ין הוא מאוד מאוד קרוב בתוצאה שלו לקלארוס - המידבאס לדעתי כמעט ואותו הדבר אם לא אותו הדבר, הטוויטר טיפה פחות מדוייק מהקלארוס אבל ממש בצורה זניחה לעומת מה ששמעתי.

 

היתרון שלך ברכישה של אימאג'ן - וזה יתרון משמעותי, שהוא לא צורך הגברה רבה בכדי לתת תוצאה נהדרת - זה בניגוד למורל הייבריד שכן יתן לך תוצאה לא פחות ממעולה אבל על הגברה של 80 וואט לפחות לערוץ על מגבר איכותי והיה רצוי לספק להם לפחות את ה100 ובידוד מאסיבי בדלתות.

 

אצלי יש בידוד של שכבה אחת בכל דופן של כל דלת והאימאג'נים נותנים תוצאה נהדרת - אני לקוח בחשבון שהרכב שלי הוא שנת 96 ועוד יש שם חלקים מקרקשים שצריך לטפל בהם ללא קשר לבידוד של הדפנות של הדלתות.

 

האימאג'ן הוא חזק פאנצ'י ואגרסיבי באוד המורל הוא חזק אבל רך יותר ונעים יותר מהאמאג'ן או הקלארוס - תלוי מה אתה אוהב.

 

המידבאס של האימג'ן יתן פייט מאוד יפה למידבאס של הK2P אבל בפחות הגברה - לעומת זאת הטוויטר של האמג'ן, לדעתי, טוב בכמה דרגות מהטוויטר הבלתי נסבל של הK2P

 

אני באופן אישי חושב ששילוב נהדר יהיה טוויטרים של מוראל סופרימו עם מידבאס של אימג'ן - חבל על הזמן!

 

לפי מה שאתה מתאר אני בחום אמליץ לך על האמאג'ן היות ומה שאני מבין זה שהגברה ראויה לסט חזק יותר ובידוד מאסיבי לדלתות הם לא בתכניות שלך בכלל.

 

ואם לא האמאג'ן אז תעשה ערבוביה בין הK2P לMT22

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מסכים עם איתמר ועם ניר, לסוג המוסיקה שאתה שומע עדיף פוקל או קלארוס. איזה מהם? תלוי בטעם שלך.

על האימג'ין אינני יכול לחוות דעה מכיוון שלא שמעתי אותו עד היום. מענין רק איך באסקט מפלסטיק יתמודד עם באסים חזקים.

 

 

 

 

 

אלי

 

פורסם

מזרחית, טראנס ושחורה אלו "ז'אנרים" כללים מידי. היום יש מוזיקה מזרחית עם הרבה "כלים" אלקרוניים דומיננטים, למול מזרחית עם כלים אמיתיים, המוזיקה השחורה מכילה בתוכה גם הרבה סגנונות. הטראנס גם מכיל בתוכו תת סגנונות שונים אבל זה פחות משמעותי מבחינת בחירת הרמקולים.

עכשיו לעניינו, מהנסיון שלי עם מורל וקצת עם פוקל (כמה סוגי סטים משני החברות).

אם אתה שומע מזרחית מהסוג שבו יש יותר כלים אמיתיים ואתה מעוניין לשמוע את קול הזמר אמיתי יותר, מורל הייבריד יהיו בחירה עדיפה. הם הרבה יותר ווקאליים מK2P

לגבי מוזיקה שחורה, המורל טובים מאד בסגנונות היותר רגועים כמו R&B למשל. להיפ הופ עכשווי עם באסים אגרסיביים הייתי מעדיף את המידבאס של פוקל דווקא כי הוא מנגן טוב יותר את הנמוכים.

לגבי טראנס, אני ממש ממש אוהב את ההיבריד שהם מנגנים אינפקטד למשל, פשוט תענוג! הMT22 עושים אחלה עבודה בעוצמות גבוהות ולא מכאיבים באוזניים.

לגבי עוצמה, כן צריך הגברה בריאה בשביל המורל היבריד. מאז שהתקנתי את ה A3 DLS על ההיבריד הם התעוררו לחיים והיו מאד מאד חזקים ועם זאת ללא זיופים כמעט, והכי חשוב שהטוויטרים עדיין נעימים ולא רוצחים וגם נשארים מאד מדוייקים. רק בהיפ הופ עכשווי המיד באס יוצר מעט עיוותים ולא כיף לשמוע כך.

לגבי האימג'ין אין לי דעה כי לא שמעתי.

אני רואה שיש לך מגבר חזק ועדיין אתה כותב שהדוטק חלשים לך, אז אולי בכל זאת המורל לא בשבילך. נסה קלארוס, אומרים שהוא חזק יותר. לצערי לא יצא לי לשמוע קלארוס עדיין.

פורסם
מסכים עם איתמר ועם ניר, לסוג המוסיקה שאתה שומע עדיף פוקל או קלארוס. איזה מהם? תלוי בטעם שלך.

על האימג'ין אינני יכול לחוות דעה מכיוון שלא שמעתי אותו עד היום. מענין רק איך באסקט מפלסטיק יתמודד עם באסים חזקים.

 

 

 

 

 

אלי

 

הם מסתדרים יפה מאוד - האמת היא שאני פוחד על הדלתות בטויוטה שלי הרבה יותר ממה שאני אי פעם חששתי מזה שהבאסקט הוא מפלסטיק.

 

זה פשוט בלתי יאמן כמה באס מסוגל לצאת מרמקולים שהם סדרת כניסה של יצרן.

 

הם אולי סדרת כניסה כמו שאמרתי אבל הם קובעים לסדרת כניסה סטנדרטים חדשים לגמרי ממה שהכרנו עד היום.

 

אלי - אתה תהיה בהלם כשאתה תשמע מה יוצא מהמידבאסים האלו.

 

אחרי שמיעות ארוכות בין מערכת שלושת החלקים לגטיה שיש לי לבין האימג'ן אני יכול בהחלט לעמוד על ההבדלים ולאמר שמהערכת שיש לי ברכב ליסינג יש ה-ר-ב-ה יותר נקיון צליל וגם יותר פירוט ועומק אבל עד כמה שזה הבדלים שאני מרגיש במעבר ישיר בין מערכת למערכת (כשאני שומע את אותו השיר בדיוק) המערכת ברכב הפרטי מצליחה להוציא לי חיוך מטופש מהפרצוף בכל פעם מחדש היות ורמת הפירוט, העומק, הפוקוס, הרוחב, איכות הבאס (קשור גם לתוספת של הסאב המדהים של אאורה) הם חסרי כל פרופורציות למערכת ברמת כניסה של היצרנים בהם אני משתמש.

 

גם הסאב אאורה - רמת כניסה שלהם.

גם המגבר של סאן דאון - המגבר אם ההספקים הכי נמוכים שלהם.

גם הסט של HAT - האימג'ן.

 

מבחינת אגרסיביות בצליל - אין קשר בינם לבין רמקולים של מוראל - זה עניין טהור של העדפה לגוון צליל, אני לפעמים מתגעגע למוראל (הייתי רוצה טוויטרים קצת יותר רכים אבל זה יבוא ברוב המקרים על חשבון הפירוט או הדיוק - צריך לשלם הרבה מאוד כסף בשביל לא לאבד את זה ולשם אני לא כיוונתי).

 

לפותח הת'רד אני רק יכול לאמר שאם אתה לא מתכוון להתקין הגברה שמנה - גם על הK2P לא כל כך כדאי לך ללכת, האימג'ן יהיו האופציה הכי טובה בשבילך בכל זאת, תיקח בחשבון שהטוויטרים הם כן מאוד בהירים וכן חזקים, אני ממליץ להתקין אותם בקיק פאנלים ואם אתה מתקין אותם בגובה הדש או בקורות - אל תפנה אותם און אקסיס - בייחוד אם אתה תגביר אותם פסיבית (שכאן אפרופו, אתה תהיה הראשון לתת חוות דעת כי אני מגביר אותם אקטיבית מההתחלה).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מעולה אדי,

אני מקווה לשמוע אותם במפגש. ובנתיים הם יוגברו פסיבי כמה שבועות ואז אולי נעבור לאקטיבי.

ולגבי הטוויטר שהוא חזק וכל זה זה מה שאני מחפש, לא חותך אוזניים אבל שיפגין נכוחות שהוא באמת שמה. וכנ''ל המיד וופר.

אני עדיין בהתלבטות של ההגברה 50.4 או 100.4 נשמע איך הם נשמעים על 50.4:evil: בבחינת החוזק.

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...