Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוג של בירה גרמנית, שכנראה נדירה מאוד באזור שאני גר בו.

האם מישהו יודע איפה ניתן להשיג אותה?

Insane things comes from insanely people.

פורסם

אתה מתכוון לוורשטיינר. בירה מעולה. בזמנו גם חיפשתי לקנות ולא מצאתי, אז אצטרף לשאלה :)

פורסם
הדרך הקלה ביותר להשיג אותה היא... לטוס במחלקת העסקים של לופטהנזה :wink:

 

כנוסע מתמיד בלופטהנזה, אני חייב לציין שאת הבירה הזו מקבלים גם במחלקת תיירים וגם במחלקת העסקים. זו הבירה הרשמית של לופטהנזה :-)

אישית, כבעל אוריינטציה בווארית, אני מעדיף וייסביר, עם העדפה ספציפית לפרנציסקאנר, אותה אפשר להשיג בארץ מזה מספר חודשים :beerchug:

 

מה שחסר עכשיו בארץ זה אוגוסטינר (Augustiner), אבל קשה לי להאמין שנראה את הבירה הזו כאן בקרוב :-(

פורסם

בסניפים הגדולים של טיב טעם יש מבחר מאד גדול של בירות מיובאות.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם
בסניפים הגדולים של טיב טעם יש מבחר מאד גדול של בירות מיובאות.

לא ממש.

יש דברים די לא סטנדרטים - אולי יחסית לסופרים רגילים - אבל באמת שאין להם כמעט כלום מיוחד (נאמר מביקור בסניפים בהרצליה וברמת החייל).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בטיב טעם אין להם אותה.

גם בנורמה גי'ן לא מצאתי אותה בתפריט, ובכל מקרה אני מעדיף לקנות במקום לשבת.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
כנוסע מתמיד בלופטהנזה, אני חייב לציין שאת הבירה הזו מקבלים גם במחלקת תיירים וגם במחלקת העסקים. זו הבירה הרשמית של לופטהנזה :-)

אישית, כבעל אוריינטציה בווארית, אני מעדיף וייסביר, עם העדפה ספציפית לפרנציסקאנר, אותה אפשר להשיג בארץ מזה מספר חודשים :beerchug:

 

מה שחסר עכשיו בארץ זה אוגוסטינר (Augustiner), אבל קשה לי להאמין שנראה את הבירה הזו כאן בקרוב :-(

 

אתה מתכוון שאתה מעדיף בירת חיטה.

למען האמת גם אני. המתיקות עושה את ההבדל.

ההעדפה שלי - אדלוויס, פולנר, ווינסטפן ורק כי זה מה שאפשר למצוא בארץ.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

אכן, הכוונה לבירת חיטה - Weissbier, ובתעתיק עברי: וייסביר.

נסה את פרציסקאנר (Franziskaner), ההנאה מובטחת!

×
×
  • תוכן חדש...