Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר ימים הצופר ברכב החליט שהוא מצפצף לבד. צפצוף אחד ארוך שאינו פוסק, אלא רק כאשר מכבים את האוטו.

במוסך אמרו שזה משהו שקשור להגה עצמו ושצריך להחליף את כל העסק. (מעל 2000 שח- שאיני מתכנן להוציא)

 

רציתי לדעת האם יש דרך להתקין צופר חיצוני, וכמה זה עולה?

 

תודה לכל העוזרים!

פורסם
לפני מספר ימים הצופר ברכב החליט שהוא מצפצף לבד. צפצוף אחד ארוך שאינו פוסק, אלא רק כאשר מכבים את האוטו.

במוסך אמרו שזה משהו שקשור להגה עצמו ושצריך להחליף את כל העסק. (מעל 2000 שח- שאיני מתכנן להוציא)

 

רציתי לדעת האם יש דרך להתקין צופר חיצוני, וכמה זה עולה?

 

תודה לכל העוזרים!

 

 

 

אני לא בטוח שהעסק שמוסך הציע הוא הכי משתלם והכי נכון.

אני לא הבנאדם הנכון להסביר לך איך הכול הולך וקורה אבל לפי הגיון אני כמעט בטוח שיש אפשרות

כולשהי לניתוק הצופר וזהו. [זרוק זמבורה ברכב למקרה קיצוני]

פורסם

אתה מתכוון לצופר הרגיל שצופרים בו למכוניות וכו?

 

אם כן זו תופעה שפעם ראשונה שאני שומע עילה, הייתי מתחיל בבדיקת החיווט מהלחצנים בהגה ועד לצופר.

לדעתי הממסר של הצופר נתפס, או שיש קצר.

 

יתכן גם שחיברו את מערכת האזעקה לצופר הרכב וזה יוצר בעיה כלשהיא.

 

יכול להיות גם שהלחצן בהגה נתפס/נשבר והוא מקצר.

פורסם

בינתיים הצופר מנותק, ואנחנו נוסעים בלי צופר לצערי.

 

איך אפשר להוסיף לרכב צופר אחר, אפילו לא במקום הצופר הישן?

פורסם

אם הבעיה בלחצנים בהגה או בסלילים שמעבירים את הפיקוד לצופר בין ההגה לשהמשך החיווט ויקר לך לתקן את זה, אז תוכל להתקין לחצן חיצוני לצופר שימוקם בדשבורד, זה לא מומלץ ולא בטיחותי, כי ברגע שתצטרך לצפור מהר אתה תתחיל להתבלבל ולחפש את הלחצן במצב לחץ וזה מסוכן.

פורסם
אם הבעיה בלחצנים בהגה או בסלילים שמעבירים את הפיקוד לצופר בין ההגה לשהמשך החיווט ויקר לך לתקן את זה, אז תוכל להתקין לחצן חיצוני לצופר שימוקם בדשבורד, זה לא מומלץ ולא בטיחותי, כי ברגע שתצטרך לצפור מהר אתה תתחיל להתבלבל ולחפש את הלחצן במצב לחץ וזה מסוכן.

 

תודה רבה.

 

וכמה עולה בערך דבר כזה?

×
×
  • תוכן חדש...