לפני מספר ימים הצופר ברכב החליט שהוא מצפצף לבד. צפצוף אחד ארוך שאינו פוסק, אלא רק כאשר מכבים את האוטו.
במוסך אמרו שזה משהו שקשור להגה עצמו ושצריך להחליף את כל העסק. (מעל 2000 שח- שאיני מתכנן להוציא)
רציתי לדעת האם יש דרך להתקין צופר חיצוני, וכמה זה עולה?
תודה לכל העוזרים!