Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרבורטור HOLLEY - תקלה,מי מכיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד משהו קטן שנזכרתי.

תשתדל לא להשפריץ ספרי קארבורטורים על

הגוש פלסטיק שיש לך בצד הנוסע בקארב.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
קודם כל מברוק על ההצלחה בהחזרת הקרבורטור לחיים!

 

ובענין בעל המקצוע שהמלצתי עליו: הוא עבד על קרבורטורים כאלה בארה"ב, ובארץ ראיתי אותו משפץ ומכוון סוללת 3 ווברים כפולים דאונדרפט של מזראטי עם תוצאות מושלמות, ועוד שלל דברים יוצאי דופן ובלתי סטנדרטיים.

תודה איתן :mm_yeah: .רשמתי לפני את מס' הטלפון.תמיד חשוב שיהייה,גם אם לא צריכים (אלא לטובת מישהוא אחר).יום טוב

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

שלום לכולם.למרות כל הפעולות שביצעתי להחזרתו לחיים של הקרבורטור(וזה הצליח),פניתי למשה זר,ממכון לקרבורטורים וותיק בסגולה פ"ת.מבחינתו,אם יהייה לו קיט,הוא יפרק,ינקה וירכיב את הקארבורטור.בנוסף,הוא המליץ לי לשים K-44,שהינו נוזל ממיס פיח ולכלוך.(הוא עובד עם K-44 15 שנה) בדקתי,ושמעתי מס' דעות על החומר הזה.(לכאן,שהוא פוגע בסתמים, ולכאן שהוא מעולה).החלטתי שאם אני כבר מתכנן לשפץ,לא יקרה כלום אם אני שם את החומר.ועכשיו לתוצאות.אני חייב לומר שהמנוע מגיב שונה.יותר חלק,וגם בדקתי צריכת דלק.נראה לי שגם כאן יש שינוי לטובה.ואני עדיין בודק.:mm_yeah:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

דרך איפה הוספת אותו מיכל דלק או דרך הקרבורטור?

בעיקרון למכוניות מודרניות זה חומר מעולה אבל למכוניות קלאסיות משום מה אני זוכר שזה לא ממש מומלץ.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
דרך איפה הוספת אותו מיכל דלק או דרך הקרבורטור?

בעיקרון למכוניות מודרניות זה חומר מעולה אבל למכוניות קלאסיות משום מה אני זוכר שזה לא ממש מומלץ.

דרך פיית הדלק.

בפעמיים.חצי מיכל דלק,חצי פחית (הפחית בגודל פחית קולה).לא לרוקן לגמרי את המיכל,בנסיעה,כדי לא לשאוב את התחתית.

9k=

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם

אני הייתי נזהר מאוד.

אחרי יותר מ30 שנה המיכל לא נקי והתוסף ממיס את כל הלכלוך וזה מתערבב עם הבנזין וחלק נעצר בפילטר וחלק מגיע לקרבורטור.

אולי היה עדיף לך לרוקן לגמרי את המיכל ולשים דלק חדש ואז תוסף.

בכל מקרה לניקוי חזק אני שם פחית 44K על רבע מיכל אבל ברכב דיזל.(מיכל של 75 ליטר)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כפי שציינתי בהתחלה

הקארב שלך פשוט מלוכלך

והמערכת דלק גם

אם לא תשקיע ותחליף פילטרים ותנקה את המערכת תתקע שוב ושוב ושוב

ולא משנה כמה בעלי מקצוע "מעולים" יש בארץ הם לא יעזרו לך.

יותר מיזה.. לא בטוח שהם פתחו הולי בחיים שלהם.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

נראה לי שכדי לך לעשות ניקוי טנק דלק ואולי להוסיף עוד פילטר בדרך.

אני זוכר שבמרצדס הזרקה שהייתה לי יום אחד פירקתי את הכניסה למזרקים והיה שם המון חלודה יותר מבנזין ,לא יודע איך אבל הכל עבד עם הלכלוך הזה...

גם בוונדורה המשפץ הראה לי את כל החלודה שנזלה מהקרבורטור ואחרי השיפוץ הוספנו עוד פילטר ורק זה פתר את הבעיה של הסתימות ,אבל עדיין יצא שאחרי שנתיים שוב שיפצתי קרבורטור ועכשיו זה שוב עובד מעולה כבר שנה ,הפעם הקרבורטור שופץ על ידי מכונאי שמתעסק רק עם אמרקאיות (GMONE) והוא עשה שיפוץ טוב כי הצריכה היא 1-9 .(נמדד בנסיעה לאילת)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

יש תוספים יעודיים לרכבים עם קרבורטור. כמו בקבוק ה STP הלבן עליו רשום כי הוא מיועד לקרבורטורים.

שלמה דן גדרון

×
×
  • תוכן חדש...