Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני רוצה לשים ברכב שלי ספיליטר,

בטמבון הקידמי.

עכשיו הבעיה שלי שאני לא יודע איזה לשים כי יש הרבה

יש לכם הצעות?+ תמונות?

ואם אפשר מחירים

תודה מראש

פורסם
עכשיו הבעיה שלי שאני לא יודע איזה לשים כי יש הרבה

יש לכם הצעות?+ תמונות?

ואם אפשר מחירים

 

בקיצור, שנעשה לך את כל העבודה, אה?

 

מציע לך לפנות לחברות שמתעסקות עם זה (אלמנט החמישי? שוקי דרים קארס?) ולשאול שם. תקבל את התשובות הכי מקצועיות.

 

אתה יכול גם להריץ חיפוש באינטרנט, בשביל זה אתה לא צריך אותנו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
עכשיו הבעיה שלי שאני לא יודע איזה לשים כי יש הרבה

יש לכם הצעות?+ תמונות?

ואם אפשר מחירים

 

בקיצור, שנעשה לך את כל העבודה, אה?

 

מציע לך לפנות לחברות שמתעסקות עם זה (אלמנט החמישי? שוקי דרים קארס?) ולשאול שם. תקבל את התשובות הכי מקצועיות.

 

אתה יכול גם להריץ חיפוש באינטרנט, בשביל זה אתה לא צריך אותנו.

 

רוני

 

שוקי דרים קארס? :lol::lol::lol::lol:

 

נשמע כמו חברה שמוכרת ציוד ערסי בלבד :lol::lol::lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

האמת, שזה בעצם שוקי דרימס קאר, אז זה אפילו יותר ערסי (שוקי מכונית חלומות במקום שוקי מכוניות חלום? :wink: )

 

אין לי מושג איך המקום, רק שמעתי על קיומו:

 

http://sdc.co.il

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האמת, שזה בעצם שוקי דרימס קאר, אז זה אפילו יותר ערסי (שוקי מכונית חלומות במקום שוקי מכוניות חלום? :wink: )

 

אין לי מושג איך המקום, רק שמעתי על קיומו:

 

http://sdc.co.il

 

רוני

 

תמונה מהאתר:

חדי העין ישימו לב לגימור היוקרתי באמצעות סלוטייפ :

 

Resize%20of%20DSC05821.JPG

 

אכן מחזה מרנין...

 

***** עריכה ******

מכיוון שאני ממשיך להסתכל באתר ולא יכול להמשיך לצחוק, הנה עוד כמה פנינים :

 

ספויילר "מקורי" ל106 , לטובת חובבי הרכב בפורום:

Resize%20of%20DSC05558.JPG

 

 

והגדולה מכולם: ה"קומבינה" :

024.jpg

 

חיפושית מקוצררת לכבדי הראייה :lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה הקשר לעשות לי את העבודה?

 

פשוט יש מלא מלא ספליטרים

ורציתי לדעת עוד דעות.

אני לא ישאל את האלמט כי אני כבר יודע את התשובה, "בוא אליי יש לי מלא ספליטרים וטמבונים יפייפים שיתאימו בדיוק לרכב שלך" בקיצור כמה שיותר יקר בעניים זה יותר יפה...

 

 

בכל זאת יש דעות?

פורסם
האמת, שזה בעצם שוקי דרימס קאר, אז זה אפילו יותר ערסי (שוקי מכונית חלומות במקום שוקי מכוניות חלום? :wink: )

 

אין לי מושג איך המקום, רק שמעתי על קיומו:

 

http://sdc.co.il

 

רוני

 

איזה תמונות זוועה...

 

אני עדיין מחפש את הרכבים בתמונות היפות של רכבים ונשים... :roll:

 

לא שאני מתלונן ! :D:wink::D

פורסם
האמת, שזה בעצם שוקי דרימס קאר, אז זה אפילו יותר ערסי (שוקי מכונית חלומות במקום שוקי מכוניות חלום? :wink: )

 

אין לי מושג איך המקום, רק שמעתי על קיומו:

 

http://sdc.co.il

 

רוני

 

איזה תמונות זוועה...

 

אני עדיין מחפש את הרכבים בתמונות היפות של רכבים ונשים... :roll:

 

לא שאני מתלונן ! :D:wink::D

 

 

למה תמונות זוועה?

אתה מבקש משהו,כל מה שעולה על דעתך(אפילו משהו מטורף לגמרי) והוא עושה.

אולי אתה מתכוון לטעם של הלקוחות.......

הלכתי לשם,בנאדם ממש נחמד וישר ועובדים ברמה מקצועית.

 

ואלמוג. מה אתה מצפה מבע לחנות ישגיד לך? "אל תבא יש אצלי סחורה מגעילה"???

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
האמת, שזה בעצם שוקי דרימס קאר, אז זה אפילו יותר ערסי (שוקי מכונית חלומות במקום שוקי מכוניות חלום? :wink: )

 

אין לי מושג איך המקום, רק שמעתי על קיומו:

 

http://sdc.co.il

 

רוני

 

תמונה מהאתר:

חדי העין ישימו לב לגימור היוקרתי באמצעות סלוטייפ :

 

"הגימור" באמצעות דבק נייר, אני מניח שזה מכיון שהדביקו "מסכות" לפנסים האחוריים?

אני גם חושב ששוקי לא אשם אם מגיע איזה ערס שרוצה ספויילר בגובה 3 מטר על 106. סה"כ הבנאדם משלם.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

זה באמת תלוי מאוד במי רוצה מה , שוקי אכן פשוט מבצע את הבקשות איך שהן ומעביר אותן לרכב ועושה דברים ממש מרשימים - לדוגמא ה205 של קוסטה שמגיעה על שבוע למפגש שנעשתה לה פחחות כוללת + צבע + החלקה לגמרי של מכסה בגאז ...

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...