Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

שברולט מאליבו 99 270 אלף ק"מ.

 

נורת חוסר מים נדלקת הרבה,יש חוסר מים.

 

אוכלת יחסית הרבה שמן קילו ל5000 ק"מ.

 

אבל לא מתחממת,ולא מעשנת.

 

האם יש סיבה לדאוג?

תודה.

פורסם

שלום.

 

בדקת את הפקק שמן ? יש סימנים של "זיעה" או טיפות קטנות?

אם כן, אז בהחלט. אם לא, כדאי ללכת למוסך לבדיקה מקיפה. חלילה שלא ירתח לך המנוע.

 

לגבי שמן.

הוא "הולך לאנשהו".

וזה כבר יכול להיות מתחת לראש מנוע.

 

בכל אופן, יש לך פה 2 בעיות שלדעתי הבכלל לא מחייבת, לא קשורות כ"כ אחד לשני.

גש מיד למוסך ! ואני ממליץ לך שבאמת תדע שאתה הולך למוסך שמבין ולאו דווקא מוסכים של UMI.

אצלי הכל התחיל בחוסר מים, ועבר דרל טיפול רשלני במוסך הרשת ובין השאר שיחררו את הרכב שלי בלי המכסה רדיאטור.

עובד שלי לקח את הרכב עבורי ולא היה מודע לבעיה.

 

וכשאני יצאתי מהעבודה בפקקים מרובים, עני אדים הביאו אותי לעצור בצד, חום מנוע עלה מייד והתחילו קירקושים.

 

מפה לשם, נדרשתי להחליף מנוע.

 

 

בהצלחה :-D

פורסם

אז זהו,

שבדקתי ולא חסר מים,אבל עדיין המנוע אוכל שמן.

 

בנסיעה רגועה לא נדלקת נורת שמן,אבל ברגע שלוחצים את הרכב טיפל'ה בסיבובים בעיקר שמאלה נורת השמן נדלקת.

 

ואז אני מגלה שחסר מעט שמן, חסר קילו כל בערך 5000-6000 ק"מ.

 

לדעתכם טבעי?

 

המנוע נשמע מעולה,ומאיץ מעולה,והסחיבה בריאה.

 

אין עשן,ואין עוד סימנים...

×
×
  • תוכן חדש...