Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה משוגע שהמדינה תבזבז כספים למכוניות משטרה כאלה אז למה לא שימציאו מטוסי סילון לתנועה בכבישים וישלחו אותם אחרי עבריינים

 

:idea::idea::idea:

איך לא חשבו על זה קודם???

אפשר לצרף למטוסי הסילון גם תוכנית לשכפול גנטי של שוטרי תנועה בני אלמוות כמו ב"שליחות קטלנית",אחרי הכל כספית סמיכה יותר מדם...

פורסם
זה משוגע שהמדינה תבזבז כספים למכוניות משטרה כאלה אז למה לא שימציאו מטוסי סילון לתנועה בכבישים וישלחו אותם אחרי עבריינים

 

כי המחיר של המכוניות האלו בחו"ל הוא חצי מהמחיר בארץ..

חוץ מזה שאם השוטר מנדב את המכונית הפרטית שלו, בשביל שימוש משטרתי

(כמו שוויל סמית' מנדב את הפרארי שלו בBAD BOY 2)

אז למה לא? :roll:

 

חוצמזה שאל תאמין לכל מה שאתה רואה..

המיצובישי EVO - רואים בבירור שזאתי עריכה..

תסתכל על שתיהן - זאתי אותה תמונה כאשר אחת אחרי עריכה..

כנ"ל הוויפר השחורה בכניסה לטקסס..

 

בקשר לקורבט, בארה"ב מותר לך להדביק מה שאתה רוצה על המכונית..

גם אם זה כולל את המילה "משטרה" - תשים לך שעל הגג אין "צ'קלקות".

 

דבר אחרון חביב,

בגרמניה ראיתי מלא אבל מלא ניידות משטרה גם בBMW וגם במרצדס.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
זה משוגע שהמדינה תבזבז כספים למכוניות משטרה כאלה אז למה לא שימציאו מטוסי סילון לתנועה בכבישים וישלחו אותם אחרי עבריינים

 

חוצמזה שאל תאמין לכל מה שאתה רואה..

המיצובישי EVO - רואים בבירור שזאתי עריכה..

תסתכל על שתיהן - זאתי אותה תמונה כאשר אחת אחרי עריכה..

כנ"ל הוויפר השחורה בכניסה לטקסס..:roll:

 

אמנם נראה עריכה אבל העיקרון אמיתי לחלוטין ולמי שלא ראה זו פירסומת של מיצובישי ולא איזה תרגיל של ילד שהשתמש בפוטושופ לצחוקים.

 

משטרת התנועה של אנגליה כמו שנאמר קודם באמת קנתה מכוניות מיצובישי EVO ולכן הוצאה הפרסומת.

פורסם

אלי אתה יודע בא גם נוסיף לכל החידושים עוד משהו הגיוני אחד שיהיה קיים בכל הסיפור המסובך הזה כבר ונסיים אותו כי לי זה ניראה מטורף שממשלות יבזבזו כסף למטוסי סילון על גלגלים אז קנו בוגטי או את הפרארי של שומכר ותרדפו אחרי אנשים

אגב הפרארי של וויל סמית הייתה לצילום לסרט אני רוצה ליראות מישהו מביא אוטו שעלה יותר מהמשכורת של המפ"כל באנגליה למרוצים אחרי פסיכופטים כל 20 דקות

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

בחו"ל אכן יש ניידות תנועה מתוצרת BMW, ופרארי, ופורשה (בגרמניה).

 

בארה"ב, הניידות, למרות שמבחוץ נראות כרכבים מטנדרטיים שנוסעים בכביש, אין הדבר כך.

הניידות האלו משופרות, ולכל החכמים בלילה, לא מדובר על אגזוז זרימה חופשית :mad:

אלא על צ'יפים שמשפרים ביצועי מנוע, בלמים ובולמים לא סטנדרטיים...

 

לעומת הלאנטיסים והקורולות השבורות הנוסעות בארץ ישראל...

Honda Civic 5D, 2009, Black

VW Bora TDI, 2002, White- נגנבה...

פורסם

זה לא רק צ'יפ ובלמים בניידות האמריקאיות :!:

כל הניידות האמריקאיות שנראות כמו איזה גרוטאה, או ספינה עתיקה

מחליפים להם את המנוע למנוע בנפח 6-8 ליטר

והם משפרים את כל האוטו מבחינת בלמים וכל המערכות כמובן.

לא רק "צ'יפ", כי זה לא באמת ישפיע עד כדי כך.

 

המכוניות האלו הן מפלצות, והן מכוערות, כי כיעור כנראה יותר קל לתקן כשמנגחים אוטו אחר מהכביש. :D

פורסם
למה לעזאזל המשטרה נוסעת בלוטוס אליז ? :crazyeye:

 

אוי ואבוי - אני הולך להיות שוטר בבריטניה , נראה לי אחלה ג'וב :lol:

 

אולי יביאו לי איזה פרארי :D

 

 

השוטרים פה נוסעים בלאנטיסים ובקורולות והם חושבים שהם מלכי העולם.

תן להם EVO או WRX והם יאכלו אותך חי...

פורסם

חברות הרכב בונות ניידות אמריקאיות מיוחדות.

אפשר לקנות אותן משומשות.

פעם נסעתי עם קפריס משטרתית לשעבר.היה להם מנוע של קורבט

אייל

פורסם

חחח

אנשים אתם קרועים

ראים MIB ואתם חושבים שזה אמיתי ?

יש שיפורים , אני לא אומר שאין , אבל לא משהו מסיבי כמו שאתם חושבים ... :roll:

×
×
  • תוכן חדש...