Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

new BMW 5 - series ,new Audi A6 , new Mercedes E -Class


turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 7323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1.ראשית תודה רבה על ההענות, והעזרה. :)

2.Leonid - הסאאב עם כל הכבוד (ויש כבוד) כלל לא עלתה על הפרק

ביחס לכבודות הנ"ל, תודה.

 

Ultras_monkeys- מהפגנת הידע לגבי מחירים ותקלות אלק'במרצדס, אשאל

האם כבודו עובד /בעל מרצדס? ומאין ידוע לך על תקלות אלק' במרצדס

סידרה E החדשה? תודה.

 

HeadSpiN - לגבי ה M5, כידוע הוצגה בתור "קונספט" בג'נבה,

תחילת השיווק בעולם יחל לקראת 2005. אין מדובר בכרטיס

פלטינה או גולד מסטר קארד, זה או אחר, כידוע BMW / קמור

תייבא עבורך איזה רכב שתדרוש עם כל רישוי/ תקינה

שתבקש, הכל תלוי במזומנים, אך כפי שציינתי לעיל הM5

החדשה איננה ברת השגה (עדיין) בעולם, תודה.

 

yairf - אין ספק כי סידרה 5 היוצאת היתה משכמה ומעלה ,וכתבה פרק

חדש ומסעיר בעולם/תרבות הרכב בכלל, וחווית נהיגה מפוארת

וחזקה בפרט. רוצים או לא רוצים רבות נכתב עליה ולמרות "זיקנתה"

של הM5, עדיין גברה במבחני דרכים על הRS6, וכן על ה E55 AMG

יש אומרים כי סידרה 5 החדשה בכלל וה M5 החדשה בפרט ,

תכתוב פרק חדש ומסעיר עוד יותר ..... אך לא ,חברי היקר (עדיין)

עם כל הדיגדוג באצבעות לגבי הM5 החדשה, כפי שכתבתי ל

HeadSpiN, עדיין איננה משווקת, והדילמה כפי שציינתי היא ממש

לא בגרסאות AMG,RS6,M5., אלא בגרסאות: 545 , 4.2 קוואטרו,

E500, תודה.

 

a.c - לא אתייחס ל"שטות" שנאמרה ע"י איש המכירות בAudi (צ'מפיון מוטורס)

אך אתה כתבת "שאני חושב שב - ב.מ.וו סידרה 5 החדשה מעורב יותר

מידי אלקטרוניקה", האם כוונתך ל i-Drive? דווקא ב 5 החדשה היא

מוצלחת במיוחד, יש לציין כי שודרגה,אותו שידרוג ממוחשב ימצא דרכו

לגרסה מתוחת הפנים של סידרה 7.הבנתי שהתרשמת יותר מסדרה 5

היוצאת מזו החדשה, האם תוכל לומר מדוע אהבת את הישנה יותר

מהחדשה? תודה.

ואם אתה חושב שב Audi בכלל ,A6 החדשה בפרט אין מעורבות

של "יתר" אלק' אז אתה טועה חביבי.

 

sronis -ובכן ידידי אני מסכים עם תגובתך ב 100%, אם יורשה לי,

ואני מניח כי יורשה לי :wink: , אדם שבכוונתו להוציא מעל חצי

מיליון ש"ח ויותר על מכונית סאלון, תאמינו לי כי הוא בודק אותה

ואכן יערוך נסיעת מבחן על המכונית אותה ירכוש וכן על המתחרות

אפילו שהוא מקובע ,נאמר על BMW, או Audi , ואו מרצדס, וכן

ירחרח קצת למעלה כלומר לקבוצה גבוהה יותר,אך לא לפני שהתיעץ

עם רו"ח, יבדוק הוצאות שנתיות,רווחי רבעון וכו'.כן אפילו שיש לו

בוודאות את הסכום הדרוש.

 

razmel - אכן הצדק איתך, ולכל אחת יש את ה+לוסים, וה -נוסים שלה

תלוי איזה + או -נוסים אותו לקוח מוצא/אוהב בכל אחת מהן

ולמי שלבסוף תקבל יותר +לוסים בעיניו של הלקוח,היא תזכה

לחנות בביתו החם והאוהב של הגביר.

 

BMW - כפי שציינתי חברי היקר אוהב לנהוג, ואיך הכנסת את הקוואטרו

בתור פשרה באם אין באפשרותו ללכת על ה545, ראה תגובתי ל yairf

בקשר לדגמים.תגובתך מעניינת,וזו דעתך יפה, תודה.

 

מצמץ - גם אני התרשמתי לטובה מהA6, אך רק ממבט סטטי(עדיין)

לא נהגתי בה. לגבי סידרות ה 7 או הA8, הן יקרות במיוחד

נכון שמכוניות הסלון הנ"ל אינן "זולות", אך חברי איננו מחפש

את השלב של קפיצת המדרגה למכוניות הפאר,אולי בהמשך.

ההבדל בין גרסאות סלון לפאר הן קרוב ל 100,000 ש"ח ויותר.

רק לסבר את האוזן מחירה העדכני של גרסת הE500 חדשה

הוא 693,000 ש"ח אכן יקרה, ה BMW545i, מחירה 635,000 ש"ח

גרסאות הפאר 745i - מחירה 765,000 ש"ח בגרסה הקצרה, מרצדס

S500, מחירה 870,000 ש"ח. מצמץ תסכים איתי כי מחיר אלו הן

הפרש משמעותי בין סדרות הסלון לפאר,אפילו לאלו שכמותם כי הפרוטה

מצויה בכיסם. תודה.

 

roee- אני רואה כי הנך חובב BMW. תודה

 

אייל - ראשית צילומים יפים, שנית אכן הBMW, נמצאת אפילו כאן בין המגיבים

אם בפה מלא ואם לאו, כעדיפה על ה A6, והמרצדס. :roll:

להגדיר את ה"תנופה" הצעירה במרצדס בכל דגמיה כ"משעממת"

וביחוד גרסת E, עלי לבקש אם ביכולתך להגדיר "משעממת", תודה.

 

תודה רבה לכולם

בכבוד רב

turbo

 

נ.ב

שנזכה כולנו להיות באותה דילמה.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לגבי סידרות ה 7 או הA8, הן יקרות במיוחד

נכון שמכוניות הסלון הנ"ל אינן "זולות", אך חברי איננו מחפש

את השלב של קפיצת המדרגה למכוניות הפאר,אולי בהמשך.

ההבדל בין גרסאות סלון לפאר הן קרוב ל 100,000 ש"ח ויותר.

רק לסבר את האוזן מחירה העדכני של גרסת הE500 חדשה

הוא 693,000 ש"ח אכן יקרה, ה BMW545i, מחירה 635,000 ש"ח

גרסאות הפאר 745i - מחירה 765,000 ש"ח בגרסה הקצרה, מרצדס

S500, מחירה 870,000 ש"ח. מצמץ תסכים איתי כי מחיר אלו הן

הפרש משמעותי בין סדרות הסלון לפאר,אפילו לאלו שכמותם כי הפרוטה

מצויה בכיסם. תודה.

 

רק שאלה קטנה:

האם לא כדאי לידידך לעלות ל"פאר"?

הרי במקום לקנות את הגרסה החזקה של סדרה 5 (ה545) ב 639,000 ש"ח , הוא יוכל לקנות את גירסת הכניסה של ה7 (ה730) ב 589,000 ש"ח , כך שלמרות ביצועים מעט "עייפים" לסגמנט (8.1 שני' ל-100 ו237 קמ"ש) עדיין מדובר בקפיצה למעלה.

חלופות נוספות (אצל ב מ וו) הם ה730D הנהדרת (522,000) וה735 (272 כ"ס, 7.5 שני' ל100 , 250קמ"ש- 692,000 ש"ח).

גם האאודי A-8 3.7 יכולה להיכנס לתמונה (672,000 ש"ח).

זאת , כמובן , שהוא אומר כן לגירסה "פשוטה" של דגם "פאר" ולא לגירסה המפוארת של סגמנט אחד למטה.

בהצלחה,

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

לי יצא לנהוג בכמה מהרכבים הנ"ל(בסדרה 5 הקודמת לא החדשה..)

ואני אומר לך שכל אוטו שחבריך יקנה הוא לא יתאכזב(אלא אם יש לו דרישות מסוימות וצפציפיות)

כל המכוניות הנ"ל מכוניות מצויינות

הבנתי בחבריך הוא אדם שאוהב לנהוג

לפי מה שאני יודע(קצת מנסיון)הב.מ.וו בין המכוניות שהכי מתאימות לו...

יש לה התנהגות מאוד טובה,היא זריזה לגדולה ופשוט מצויינת

שאלה:מה עם היגואר S-type?

אני ראיתי מבחן השוואתי שערכו במגזין גרמני-אודי A6(החדשה) נגד המרצדס E-class

האודי ניצחה אמנם בהפרש לא גדול אבל ברוב הקריטריונים היא הובילה.

עוד שאלה:

מה עם הוא יקנה מכוניות מנהלים אבל בגרסאות הספורטיביות?

כמו-

מרצדס C55 AMG(החדשה)

אודי RS4 או S4(אני לא זוכר בדיוק איזה מהן נימכרות עכשיו)

 

נ.ב:

כמו ש-s.b.m.w אמר

הוא יכול לעלות לרמת פאר

ואני יוסיף עוד רכב-פולס-וואגן פייטון 3.2 שעולה לפי מה שאני זוכר כ-550,000 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BMW - כפי שציינתי חברי היקר אוהב לנהוג, ואיך הכנסת את הקוואטרו

בתור פשרה באם אין באפשרותו ללכת על ה545, ראה תגובתי ל yairf

בקשר לדגמים.תגובתך מעניינת,וזו דעתך יפה, תודה.

 

turbo ידידי,

נכון אמנם שההבדל בין ה-545 לקוואטרו הוא כ-40k שקלים, אך הכוונה הייתה כאופציה שניה למכונית מהנה לנהיגה, לאחר ה-545 כמובן.

 

גם 40 אלף שקל זה הרבה מאוד כסף, וכשאדם מחליט להשקיע כחצי מיליון ברכב גם לו לפעמים יש גבול שהוא לא מוכן לעבור.. (הפרש כזה אגב זה בערך כמו ביטוח הרכב לשנה :roll: )

 

אז מבחינת יכולת אני מאמין שהוא יכול להרשות לעצמו!

מבחינת לעבור את גבול ה-600k זה כבר רציני יותר.

 

בכל אופן רציתי להדגיש את היתרון הענק של ה-545 על-פני המתחרות וזה המנוע כמובן.

 

אני בטוח שחבריך יהנה, לא חשוב במה הוא יבחר.. :p:D

 

בכבוד רב

 

אמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר יגואר, הרי שזו צריכה להיות הXJ החדשה, שלפי השמועות והמבחנים היא נוקאאוט אמיתי.

 

בכל מקרה מר טורבו, אני חובב ב.מ.וו רק בגלל השליטה העקבית שהם מציגים בכל אשר ידם נוגעת, להוציא מספר כשלונות (Z3, אה) חריגים. X5, סדרה 3, סדרה 5, סדרה 7 - כולן מהטובות בקבוצתן, אם לא הטובות ביותר.

 

מאסה כזו של מבחנים לא משקרת. כנראה שה5 החדשה היא המכונית למי שמחפש הנאה מנהיגה בקטיגוריה הזו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבת על לקסוס?

אני יודע שאם ההתלבטות היתה שלי, הייתי בוחר בב.מ.וו 5 החדשה או בלקסוס 430(היחידה שמוצעת בארץ)

למרות שהלקסוס בקטגורית פאר, היא זולה יותר משאר המתחרות שלה, ולדעתי גם יותר טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

s.b.m.w- בציטוט אשר ציטטה את דבריי מופיעה התשובה.תודה

 

TaTLiSeS - ראה את תגובתי ל s.b.m.w, עם כל הכבוד ליגואר

חבר שלי היה בעליה של בריטית כזו,והתאכזב.

מחיר ה XJR החדשה בארצינו נעמד בכ- 750,000 ש"ח

מחיר ה S-TYPE R - בישראל הוא 632,000 ש"ח.

מה גם כי זו אופציה מעניינת מאוד.

בקשר לגרסאות הC55AMG, וכן הRS4,הן "קטנות" יחסית

ואינן עומדות על הפרק כלל.מה גם שהספורטיבית שברשותו

ראה ציינתי בתחילת הת'רד ,כי בנוסף הוא בעל ספורטיבית חזקה

והיא ממלאת לו את משבצת ה"כיף" והמבין יבין, השתיים שהזכרת

המרצדס C55AMG, וה אאודי RS4, יעלמו להן הרחק מאחור

לעומת הספורטיבית העומדת בחנית ביתו. תודה.

 

Puntospaes - קאדילק STS, ממש לא , הוא נהג על אחת, וכמעט הקיא

סליחה על הביטוי.הוא סולד מ"פלסטיקיה" ועוד כמה זוטות

שאינן שואפות לפרפקציוניזם.תודה.

 

b.m.w - תודה.

 

roee - לגבי הXJR - ראה תגובתי ל טאטליסס, למרות שלדעתי האישית

הXJR מדהימה. ובקשר ל ב.מ.וו, כפי שניתן להבין מלכתחילה

יש לו סימפתיה אם אפשר להגדיר זאת כך, לגבי BMW, בעבר

היה בעליה של BMW 325i בציר 1987, ממנה למד את רזי ההנעה

האחורית.....אך זו היסטוריה רחוקה.BMW, ידועה בתוצרתה

ובמוניטין ההולך לפניה, והנאה מנהיגה היא נר לרגליה. תודה

 

hugo- ראה תגובתי ל S.B.M.W, ורק לסבר את האוזן, מחירה של הלקסוס

LS430 בישראל 680,000 ש"ח, מחיר מעולה יחסית בעבור מכונית

טובה מאוד, אך לא בקטגוריה אליה היא משתייכת. באם נעמיד אותה

בצילם של BMW745I, ומרצדס S430. אכן מחיר המרצדס והבימר יקרים

ממנה,ונכון שהלקסוס אמינה ע"פ סקרים מהן, אך מבחינת מכונית

המרצדס והבימר טובות ממנה, כל זאת ע"פ מיבחנים. תודה

 

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

turbo לא התכוונתי לקאדילק STS אלה ל-CTS, שיש בינהם הבדל של שמיים לארץ, אומנם לא נהגתי עלייה אבל על סמך מבחנים בארץ ובחו"ל שקראתי היא לא נופלת בהרבה ממיטב תוצרת גרמניה ולפי קאדילק היא מכוונת יותר לאירופה מאשר ארה"ב לכן יש גם הנאה נהיגה וכל השאר שמשתמע מכך...איכות כוללת,ביצועים נוחות וכו'. (לא עוד ספינה אמריקאית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוקחים את הב.מ.וו זה לא ברור??

דבר ראשון מעיפים מהרשימה את ה e-class המכוערת הזאת בגלל מחיר יקר וחוסר תמורה רציני וגם בגלל שעשו השוואה בהילוך חמישי בין ה e-calss החדשה לסדרה ה-5 הקודמת וה-5 ניצחה בגלל שה e-class אוטו מעפן!

 

נעבור לאודי.......לא ידוע לי שאודי יותר טובים מב.מ.וו במשהו :?

 

נעבור לב.מ.וו......אחי קח אותה זה המכונית סלון הכי טובה בעולם!! הכי מאובזרת, הכי מעוצבת , הכי מהנה, הכי נוחה, הכי הרבה טכנולוגיה והכי חשוב הכי חזקה!!!! וגם מחיר שמתחיל ב-394 אלף לעומת הבנץ שמתחילה ב-430 אלף, קיצר אחי רק ב.מ.וו!!

M5-side-800.jpg

M5-rear-800.jpg

M5-main-800.jpg

M5-rear-2.jpg

M5-front-800.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה בטעות כתבתי STS במקום CTS, אני מכיר/ ומבדיל ביניהן. תודה

 

ALI-G - המכונית לא בשבילי , אלא עבור חבר קרוב, באם תשמח לשלם לי

תמורתה אשמח. תודה

 

 

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 5 החדשה באמת פחות פונה לנהג חובב ההגה מזו הקודמת. זה בא לידי ביטוי בהרבה מערכות הגנה (אני קורא להם דיכוי) שבאות לעזור לנהג הלא מיומן (אך מתסכלת אותו חובב הגה). ה I-DRIVE למרות היותו פחות עויין למשתמש מזה שמצוי ב 7 עדיין לא ממש קל לתפעול, בעיקר בזמן נהיגה. למרות כל זאת ובהתחשב בדרישות של חבר שלך ה 5 היא עדיין זו שפונה לנהג מבין המתחרות. ה E וה A6 שמנות, כבדות ומסורבלות ליד ה 5 החדשה.

עוד אופציה מעניינת יכולה להיות ה 166 החדשה עוד לא ידוע לי אבל איך היא מתנהגת.

second is the first looser

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...