Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה גודש הSC החשמלי?

אתה מתחייב לעלייה בהספק כמו שציינת?

:evil:

אם אתה מתחייב כספית ונותן אחריות אני אשמח להרכיב אחד כזה על הרכב שלי.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמה גודש הSC החשמלי?

אתה מתחייב לעלייה בהספק כמו שציינת?

:evil:

אם אתה מתחייב כספית ונותן אחריות אני אשמח להרכיב אחד כזה על הרכב שלי.

 

מומצע גדישה שלו כ 2 עד 3 PSI עליית הספק עד 50 כוח סוס.

 

ביחידת בארים גדישה בין 0.2 עד 0.3 BAR . עליית ההספק תלויה גם בסוג המנוע. עובד על 12V של המצבר

פורסם

מתחייב כספית לנתונים הנ"ל? אני מוכן גם לעלייה של 10% בכח המנוע גם אם זה פחות מ50%.

אם כן אני אשמח לקנות, לעשות דיינו לפני ואחרי ובמידה והתוצאה לא מראה את הנתונים הנ"ל אתה מחזיר לי כסף+פיצוי קבוע מראש על עוגמת הנפש?

 

*אני באמת רציני, במידה ואתה מוכן לכך הרווחת את הלקוח הראשון שלך!*

 

במידה ואתה לא מסכים, די לפרסם חארטות בפורום. (אולי בפורום מכירה, אבל בוודאי לא פה.)

פורסם
מתחייב כספית לנתונים הנ"ל? אני מוכן גם לעלייה של 10% בכח המנוע גם אם זה פחות מ50%.

אם כן אני אשמח לקנות, לעשות דיינו לפני ואחרי ובמידה והתוצאה לא מראה את הנתונים הנ"ל אתה מחזיר לי כסף+פיצוי קבוע מראש על עוגמת הנפש?

 

*אני באמת רציני, במידה ואתה מוכן לכך הרווחת את הלקוח הראשון שלך!*

 

במידה ואתה לא מסכים, די לפרסם חארטות בפורום. (אולי בפורום מכירה, אבל בוודאי לא פה.)

 

בטח אני מתחייב

פורסם

נראה לי על פי הפרסומים הנ"ל שלכם

אם אני באמת רוצה לראות את הרכב

עם עוד כמה כ"ס אצטרך לחתוך כמו

סאנרוף ברצפה ואתחיל לדחוף עם

הרגליים שלי כמו פלינסטון...

זה עוד 5 כ"ס לא???

 

מישהו מכם שמע או יודע על תוכנת ניהול המנוע?

יש כאן איזה בחור שהציע את זה

נראה שזה משהו חוקי בעליל ושלא ניתן

לעלות על זה, אבל השאלה אם באמת יש לזה

אפקט או שזה גם חארטות שמוכרים לאנשים?

 

בברכה

flint70.gif

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

פורסם

שגיב

כתבו לך את זה כבר כמה אנשים פה בשרשור

אין מתנות חינם - שיפורים זה עסק שעולה כסף.

אם היה אפשר להוציא מהמנוע הזה עוד כוח - היצרן כבר היה עושה את זה בעצמו.

 

לא מדובר פה במנוע M שעבר DETUNE או מנוע עם שולי ביטחון ענקיים.

כל שיפור בכ"ס שתרצה להוציא מהמנוע יהיה כרוך בהוצאה כספית משמעותית (משמעותית ביחס למחיר הרכב לצורך הענין)

 

תחליף תכנה - המנוע יעבוד יותר עשיר, אולי ההצתה תקודם בכמה-שאפשר, כוח אמיתי לא יצא לך מזה.

צריכת דלק מוגברת דווקא כן.

 

 

דאג שהרכב יהיה תקין, השתמש בשמן איכותי, ודא שהמתלים שלך במצב מעולה, שמערכת העברת הכוח(דרייב שאפט, אומגה, דיפ', קלאץ') במצב תקין, שהרכב מכוון (פרונט תקין, גלגלים מאוזנים)

ברגע שהאוטו שלך יהיה פיקס מכל הבחינות האלה - הוא ירגיש כל כך טוב שכוח כבר יענין אותך הרבה פחות.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לא נראה לי שזה יהיה אפקטיבי למנוע מקורי, שווה בדיקה כל מקרה.

 

למה אתה מתנגד לרעיון של יבוא/החלפת מנוע?

לדעתי זו האופציה הכי בטוחה/חוקית שתהיה לך.

ליעד.

פורסם

כבר כתבתי שלא ניתן היות וקמור

נמנעים לתת אישור במיוחד לגבי

הגדלה מעל 10 אחוז...

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

פורסם
שגיב

כתבו לך את זה כבר כמה אנשים פה בשרשור

אין מתנות חינם - שיפורים זה עסק שעולה כסף.

אם היה אפשר להוציא מהמנוע הזה עוד כוח - היצרן כבר היה עושה את זה בעצמו.

 

לא מדובר פה במנוע M שעבר DETUNE או מנוע עם שולי ביטחון ענקיים.

כל שיפור בכ"ס שתרצה להוציא מהמנוע יהיה כרוך בהוצאה כספית משמעותית (משמעותית ביחס למחיר הרכב לצורך הענין)

 

תחליף תכנה - המנוע יעבוד יותר עשיר, אולי ההצתה תקודם בכמה-שאפשר, כוח אמיתי לא יצא לך מזה.

צריכת דלק מוגברת דווקא כן.

 

 

דאג שהרכב יהיה תקין, השתמש בשמן איכותי, ודא שהמתלים שלך במצב מעולה, שמערכת העברת הכוח(דרייב שאפט, אומגה, דיפ', קלאץ') במצב תקין, שהרכב מכוון (פרונט תקין, גלגלים מאוזנים)

ברגע שהאוטו שלך יהיה פיקס מכל הבחינות האלה - הוא ירגיש כל כך טוב שכוח כבר יענין אותך הרבה פחות.

 

תודה...

אני מנסה לאחוז בכל מה שאפשר

וחשבתי שכן יש קסמים

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

פורסם
איני מעונין למכור את הרכב אוקיי?

אני רוצה ואוהב אותו...

בכול מקרה לא /שווה כספית ההצעה

של למכור ולקנות מכיון שאצטרך להוסיף

החלפה לגיר רגיל.

ואין בנמצא להשיג רכב טוב גיר ידני

עם מנוע גדול.

וכן, אם לא ידעתם, לא ניתן להגדיל נפח

מנוע חופשי כהצעתכם,

אז בבקשה תביאו רעיונות מציאותיים יותר

תודה

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=7&SubModelID=1589&FromYear=1996&UntilYear=1996&Auto=-1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=24334&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=1800&untilEngineVal=1800&EngineTypeID=&fromHand=3&Hand=3

 

אם אתה כל כך אוהב אותך למה הוא מפורסם למכירה?:idea:

פורסם

כי אני מחפש אפשרויות לפתרון

הבעייה שלא ניתן לשפר מה שקיים

ולכן אני מנסה למכור במחיר כדאי

בשבילי ולקחת יותר חדשה עם מנוע

יותר גדול ולהפוך אותו לגיר ידני...

זה כשלא תהיה לי ברירה

עשית ממני עבריין בפרסום המודעה

: )

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

פורסם

יש לך פתרון אחר בשבילי?

ועוד אחרי שקלטתי שיכולתי

לדחוף IS מתחת לאף של הבוחן

בעמדה מספר 1?

פשוט 2 המנועים רשומים בתור 1800

זה לא שלא כיף עם הרכב שלי

ב"ה הוא באמת טוב

אבל הפתיחות משגעות אותי...

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

פורסם

על אותו סכום שתבזבז על שיפורים מינוריים, תחסוך ותקנה דגם בכיר יותר..

ואם לא, דחוף IS.. שתיהם 1800.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.

×
×
  • תוכן חדש...