Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי קיבל השבוע רשימת רכבים שהוא יכול לקחת והוא מתלבט בין הבאים:

יונדאי I30 .

טויוטה גיר אוטומט (לא רובוטי).

C4.

פיגו 308.

אבא שלי לאחר שלוש שנים עם הפוקוס ,בסך הכל הייה

די מרוצה חוץ מזה שהיא הייתה מאוד חלשה ועכשיו הוא מתלבט בין

המכוניות ברשימה למעלה מבקש יעוץ תודה לעונים.

פורסם

שיהייה נוח כמו פורד פוקוס ואיכות חומרים דומה שיהייה קצת יותר חזק.

אבא שלי גם חושב שה C4 והפיגו קטנות ,איך הם מבחינת מרחב פנים בהשוואה לשאר?

ובכלל אני מעוניין בהשוואה בין המכוניות שרשמתי למעלהונתונים טכניים עלהם.

וגם מאנשים שהתנסו במכוניות האלה חוות דעת כללית ,אישית.

תודה לעונים

פורסם

לגבי הרכבים הבאים:

יונדאי I30 רכב זריז ונוח קצת קצר בבגאז' אבל אני מאוד נהנתי לנהוג עליו,הפתיע אותי לטובה ,יש אנשים שדיווחו שהמושבים קשים מעט.

 

טויוטה גיר אוטומט (לא רובוטי) רכב גדול מרווח בעל בגאז' גדול ,תאוצות לא מדהימות ,פנים הרכב נתן לי הרגשה שוממת וקודרת, ההגה החשמלי שלה בכלל נותן הרגשה שלא קשורה לכלום.

C4 לא נהגתי

פיגו 308 לא נהגתי אבל איכות החומרים בפנים פשוט מעולה ומישיבה בלבד הרכב נותן הרגשה של רכב ברמה גבוהה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

איך ה 308 מבחינת גודל פנים רכב\פגאז.

האם המנוע שלה זה אותו מנוע של ה C4 110 כוחות סוס או

שזה כבר המנוע של 120 כוחות סוס?

פורסם

:shock:

איך ה 308 מבחינת גודל פנים רכב\פגאז.

האם המנוע שלה זה אותו מנוע של ה C4 110 כוחות סוס או

שזה כבר המנוע של 120 כוחות סוס?

פורסם

איך ה 308 מבחינת גודל פנים רכב\פגאז.

האם המנוע שלה זה אותו מנוע של ה C4 110 כוחות סוס או

שזה כבר המנוע של 120 כוחות סוס?

:cry:

פורסם

הC4 יותר גדולה מהI30 אבל עדיין עם ה AL4 ,הנוחה ביותר בין המכוניות.

I30 לדעתי המכונית הטובה ביותר בקבוצה הזאת מגיעה עם סאנרוף וחיבור USB/AUX/IPOD בגרסה הבסיסית ביותר אפילו של הליסינג.

הקורולה היא המרווחת ביותר ועם מנוע חזק , אבל כמו שאמרו היא דיי משעממת.

והפג'ו 308 שאני חושב שכמו הC4 היא מגיעה עם הAL4 תא נוסעים המעוצב ביותר בין הרביעיה שהבאת אבל אני לא דוגל בצרפתיות החדשות .

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

ה308 מגיעה עם המנוע החדש של ה120 כ"ס.

 

את הC4 לציי הרכב משווקים עדין עם המנוע הקודם 110 כ"ס.

 

אני עכשיו מסיים 3 שנות ליסינג עם C4 ו150K של נסיעה ואני מאוד מרוצה .

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

×
×
  • תוכן חדש...