Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

ברשותי פולק' גולף מבציר 2000 גיר ידני 1.4 ליטר 75 כ"ס.

 

האם זה אפשרי וחוקי להלביש את מנוע TSI 1.4 החדש וגם תיבה אוטמטית DSG? במקום המנוע והגיר הקיימים?

 

תודה והמשך יום נעים,

 

עידן.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אולי גם שווה להסביר לבחור שהעלות לא תיהיה באלפים בודדים ... אני גם לא מאמין שבתחום העשר +.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

עד 20 אלף זה סביר!!!

 

אני נשאר עם הרכב שאני אוהב, עם מנוע יותר חזק וחדש וגיר יותר מתקדם ועדיין עם צריכת דלק חסכונית!

 

אפשר להמליץ על מישהו מקצוען שמתעסק בנושא הנ"ל?

 

עידן.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

גם עשרים אלף זה לא יספיק לדעתי, ואם תמצא מפירוק מנוע וגיר ,תצטרך גם מחשב וצמות אני חושב, וגם העבודה עצמה תעלה הרבה

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אולי תשקול במקום ה1.4 להשתיל מנוע 1.8 טורבו של הקונצרן?

פנה לE&A שבבני ברק לגבי עלות ומה כן ניתן לעשות,ב20 אני לא מאמין שתוכל לקנות מנוע 1.4TSI עם כל הסביב(גיר,מחשב וכל מה שכרוב שבהחלפה).

 

 

 

בן.

Got To love It

פורסם
עד 20 אלף זה סביר!!!

 

אני נשאר עם הרכב שאני אוהב, עם מנוע יותר חזק וחדש וגיר יותר מתקדם ועדיין עם צריכת דלק חסכונית!

 

אפשר להמליץ על מישהו מקצוען שמתעסק בנושא הנ"ל?

 

עידן.

 

 

עידן, מישהו מוכר ביד 2 גולף GTI מושבתת, הוא דורש עליה 12K אם אני לא טועה. התא מנוע מושלם ולא חסר לך שום חלק להסבה כזו. אם כבר אז כבר 1.8T רק קח בחשבון שאין מצב בעולם שהרכב יהיה חוקי למהדרין.

 

נ.ב - אני מאמין שגם ב 15K ניתן לסגור את הפינה.

 

בהצלחה.

פורסם

מה הטעם ?

כבר עדיף למכור ולקנות GTI

 

בהפרש שבמחיר אתה מקבל ה-ר-ב-ה יותר מרק מנוע וגיר

האיבזור שונה לחלוטין

פורסם

גיר אוטמט חדש 5 הילוכים עולה 34 אלף , גיר DSG יעלה מן הסתם יותר מאיפה תמצא משומש.

 

הכי טוב לשדרג את הרכב לרכב חדש יותר , עם נתונים משופרים.

×
×
  • תוכן חדש...