Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ ברכישה לטנדר


טייס חדש
שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
איזה אידיליה, פשוט כל הכבוד!

 

למה אף אחד לא מזכיר ספסל אחורי שלקוח ישירות ממתקני העינויים של האינקוויזיציה ונוחות נסיעה כאילו תקועים לך שם מאחורה (מאחורה ברכב לא במאחורה שלכם) בזנ"טים במקום בולמים וקפיצים?

 

יש טנדר שהוא נוח ומרווח מאחורה?

בכולם ללא יוצא מן הכלל - תנוחת ישיבה זוועתית (מושבים זקופים ונמוכים מדי) , איכות מושבים גרועה

(דווקא המאזדה B2500 לא רע בקטע הזה) וחוסר במקום לרגליים.

ומתלים? שוב, בכולם אותה תצורה. עדי ענה לך נכון. תעמיס טנדר כזה והוא כבר דבר אחר לגמרי.

פעם נסעתי עם 500 ק"ג בארגז וחשבתי שאני ב-C5 :lol:

אז אחרי שקלול של סחירות/אמינות/חלפים/שטח, ההיילקס נשאר לבד בפסגה.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש טנדר שהוא נוח ומרווח מאחורה?

בכולם ללא יוצא מן הכלל - תנוחת ישיבה זוועתית (מושבים זקופים ונמוכים מדי) , איכות מושבים גרועה

(דווקא המאזדה B2500 לא רע בקטע הזה) וחוסר במקום לרגליים.

ומתלים? שוב, בכולם אותה תצורה. עדי ענה לך נכון. תעמיס טנדר כזה והוא כבר דבר אחר לגמרי.

פעם נסעתי עם 500 ק"ג בארגז וחשבתי שאני ב-C5 :lol:

אז אחרי שקלול של סחירות/אמינות/חלפים/שטח, ההיילקס נשאר לבד בפסגה.

 

איתי.

 

 

זה נכון אין טנדר נוח מאחור, אבל אי אפשר להשוות את המגנום והאיפון להיילקס במקרה הזה.

לא שבהיילקס נוח לשבת מאחור, בטח לא למבוגרים, אבל לפחות הוא לא כל כך נמוך כמו בה איפון (שנת 97 לפחות, לא מכיר אחרים).

והוא גם לא כל כך צפוף לרגליים כמו המגנום.

 

את המזדה אני לא יודע לא ישבתי מאחור.

 

אגב שמעתי שגם הניסן ווינר מאוד מוצלחת, אבל אני לא מכיר, ויש לה גם מחיר הגיוני.

 

פלג_

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש טנדר שהוא נוח ומרווח מאחורה?

בכולם ללא יוצא מן הכלל - תנוחת ישיבה זוועתית (מושבים זקופים ונמוכים מדי) , איכות מושבים גרועה

(דווקא המאזדה B2500 לא רע בקטע הזה) וחוסר במקום לרגליים.

ומתלים? שוב, בכולם אותה תצורה.

 

 

אני דוקא מכיר אחד שיש לו מושב אחורי מרווח, נח ותצורת המיתלים האחורית שלו היא סלילית.

 

זאת גם הסיבה שקניתי אותו, אבל גדולים וחכמים ממני (או נחרצים ומתלהמים) אומרים שהוא זבל אז קטונתי מבכלל להזכיר אותו.

 

רק ניתן תמונה.

דרך הבשמים3.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אתה יודע שההשוואה לא הוגנת ובכוונה לא התייחסתי אליו.

המוסו הוא לא טנדר קלאסי, הוא רכב שטח-נוסעים שעבר הסבה וכזאת גם תצורת המתלים שלו.

קח רודאו, קח פוראנר, חתוך להם את החלק האחורי - אותו דבר.

הקוריאנים עשו פה משהו דווקא די יצירתי וחסכו על הדרך ייצור של דגם נפרד.

 

אגב, יש לי תמונה באותו מקום רק עם טרקטורון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, הסאניאנגים מעולים כרכב פנאי וטיול, אבל מבחינת כושר העמסה הם נחותים יותר (ביפניים אפשר כמעט טון).

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת כושר העמסה הוא גועל נפש (450 ק" בלבד מול טון) אבל לא זכור לי שמישהוא פה שאל מה כושר ההעמסה שפותח השרשור זקוק לו.

 

אם 450 ק"ג מספיק, אני לא חושב שבכלל יש לבטים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת כושר העמסה הוא גועל נפש (450 ק" בלבד מול טון) אבל לא זכור לי שמישהוא פה שאל מה כושר ההעמסה שפותח השרשור זקוק לו.

 

אם 450 ק"ג מספיק, אני לא חושב שבכלל יש לבטים.

 

 

תזכורת,

 

שלום אני צריך יעוץ לגבי רכישת טנדר 4X4 עד מודל 2000 שישמש אותי לצורכי עבדוה כלומר העמסה מירבית וכן לטיולי שטח מה ההמלצה שלכם תודה

 

ואני לא יודע אם אני חלק מה"מתלהמים" או לא , אבל אני מדבר מניסיון ומידע. כמו שכבר אמרתי באחת ההודעות , טנדר בנוי על משקל מוקפץ.

ההבדל בין משקל מוקפץ למשקל לא מוקפץ זה שמשקל לא מוקפץ הוא המשקל שנמצא מתחת לקפיץ , גלגל נאבה סרן וכדומה,

ככול המצב האידיאלי זה איזון בין משקל מוקפץ ללא מוקפץ דבר שקשה מאד מאד להגיע אליו , סרן אחורי בריא (שבנוי בצורה נכונה עם רכיבים כבדים ) נותן אפשרות להעמיס יותר ואז יש איזון בין המשקלים.

לכן כשאתה נוסע ריק עם טנדר כזה הוא לא נוח מאחורה כי אין חלוקה נכונה של המשקלים.

אוטו לעבודה צריך תפקד טוב במצב עבודה ולא במצב פנאי.לזה הוא נועד.

 

המשך שבוע טוב לכולם,

עדי.

זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהכרות לא קצרה עם היילקס על שלל גרסאותיו ושנתוניו, ממליצ בחום כרכב אשר ישמש גם לעבודה וגם לפנאי.

כל אשר אמר יהיה מיותר שכן הזכירו כאן לפני לא מעט.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא לי לטייל דיי הרבה עם היילקס 2000, רכב עמיד שמשלב טיולי שטח + עבודה בצורה טובה.

האקזמפלר עם כמעט 400 אלף ק"מ ועדיין מנגן כמו חדש בכל טיול.

 

אגב, פלג ההיילקס שלך נראה סוף הדרך.

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהסטנדרטים שלנו שונים אבל אני לא הייתי מוכן לחיות עם היי-לקס כרכב יום יומי (שלא לצרכי עבודה ספציפית) גם בגלל הנוחות וגם בגלל האיטיות המזעזעת (בדגמים האטמוספריים בעיקר).

 

לפותח השרשור,

קח סיבוב על היי-לקס ותראה אם זה בכלל מתאים לך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בוא תגיד לי איזה עוד רכב שאיננו משאית ויש לו גם יכולות שטח, יתן לך כושר העמסה של 800 ק"ג ומעלה (בהיילקס 2009 שלי כושר העמסה מותר הינו 820 ק"ג, בישנים זה יותר)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור,

 

לא הבנת (או שלא הסברתי את עצמי כראוי), אני מסכים לחלוטין עם מה שאמרת, לפעמים טנדר עבודה קשוח הוא המענה הכמעט יחידי אבל אם הייתי זקוק לרכב שכזה, לא הייתי מוכן לחיות איתו כפרייבט והייתי רוכש לי גם רכב פרטי יום יומי מעבר לשעות העבודה.

 

אבל אולי זה רק אני והגב שלי עם 2 הדיסקים הפרוצים :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...